KubaCh napisał(a):
Przy okazji klaksonu zrobiliśmy sobie jazdę próbną i pierwsze co się rzuciło w oczy to fakt, że nie pracuje zawór EGR (a raczej pracuje ale bardzo dziwnie). Teraz pozostaje pytanie czy się zapchał czy tylko daje objawy, a źródło jest gdzieś dalej. Ale to będę wiedział na dniach.
Witam po dłuższej nieobecności - co nie oznacza, że problem znikł
Na razie zrobiłem to, co poradził mechanik słysząc o problemach z EGR - zaślepiłem ten zawór (i chyba nie był to najlepszy pomysł, bo problemy nie zniknęły, a raczej przycichły po czym wróciły ze zdwojoną siłą.
W każdym razie - kupiłem w końcu interfejs diagnostyczny, zapuściłem test i póki co znalazł mi jeden błąd na ksenonach (i tym się nie przejmuję) oraz następujący błąd w silniku:
00575 - Intake Manifold Pressure 08-10 - Control Limit Surpassed - Intermittent
Auto generalnie jeździ, problemów z przyspieszaniem nie miewa, tyle, że opisane na wstępie problemy (szarpanie przy zwalnianiu oraz bujanie obrotami w okolicach 1200-1400 obr.) występują coraz silniej.
Ktoś ma jakieś sugestie gdzie szukać? Bo interfejs diagnostyczny już na szczęście mam