.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 09.lut.2025 07:20:15

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 25 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 14.wrz.2010 20:02:30 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.maja.2006 06:15:52
Posty: 1456
Lokalizacja: Kraków, Warszawa
Bez przedłużki? Czy trzeba jeszcze rure na przedłużkę? Na pewno nie połamią się zęby? Niedługo czeka mnie wymiana rozrządu i zastanawiam się czy dałoby radę samemu to zrobić :D

_________________
Audi A6 2,5 TDI quattro 99r.
Audi 200 2,2 Turbo Quattro 88r
http://audi200tq.dzs.pl
http://www.audi200.cba.pl/forum


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.wrz.2010 06:23:13 
Użytkownik

Dołączył(a): 14.cze.2009 12:30:23
Posty: 41
Lokalizacja: Wałcz
bez metrowej przedłużki to musiałbyś wyglądać jak pudzian :d samemu ciężko bo śrubokręt/mały łomik(też stosowałem) może wyskoczyć, ja zawsze jak coś wspomagam się osobami 3

w sumie mnie tez to czeka w niedalekiej przyszłości bo ostatnio podjeżdżałem na parking i przodem pierdyknąłem w krawężnik i już widać jak bije kolko na pasku alternatora.

Ps. szukam mocowania/łapy(nie wiem jak się to zwie) alternatora do silnika do silnika r5


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.wrz.2010 13:25:34 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26.maja.2004 21:24:31
Posty: 1659
Lokalizacja: Malbork
Srubę odkręca się ciężko, ponieważ klejona jest klejem do gwintów (i trzeba o tym pamiętać przy skręcaniu) - raz miałem nawet problem z odkręceniem prawie 1,5m przedłużką.

Nie wiem jak w C3 ale w B2 można trochę odgiąć blachy odciągając do przodu i koło wychodzi.

_________________
Audi Coupe quattro 2.2T '86 design by VOTEX


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.paź.2010 15:08:25 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.maja.2006 06:15:52
Posty: 1456
Lokalizacja: Kraków, Warszawa
Jednak Rodzynek miał rację :-)
To nie wał jest krzywy tylko koło pasowe. ufff :-)
Odkręciłem koło i okazało się, że dookoła samego uszczelniacza jest suchutko. A ten olej jest z czujnika (temperatury?) oleju (nie sądziłem, że może on płynąć do góry i aż tak zalać okolice wału). Widocznie w czasie jazdy przepływ powietrza powoduje, że olej płynie po bloku silnika do góry, dookoła tej osłonki wału pod kołem rozrządu. Tylko teraz nie wiem, czy cieknie z uszczelki między czujnikiem a pompą, czy z samego czujnika?

_________________
Audi A6 2,5 TDI quattro 99r.
Audi 200 2,2 Turbo Quattro 88r
http://audi200tq.dzs.pl
http://www.audi200.cba.pl/forum


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.paź.2010 18:11:47 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.maja.2006 06:15:52
Posty: 1456
Lokalizacja: Kraków, Warszawa
Cieknie z samego czujnika. A więc czujnik do wymiany. Tylko gdzie taki dostać? Pytałem w Focie i IC i nigdzie nie mają. Mają tylko czujniki ciśnienia.
I jeszcze jedno pytanie - czy koło pasowe można przykręcić w dowolnej pozycji, czy tylko tak jak było? Chodzi mi o wyważenie wału - na kole są nawiercone otwory i nie wiem, czy służą one do wyważenia samego koła czy całego silnika?

_________________
Audi A6 2,5 TDI quattro 99r.
Audi 200 2,2 Turbo Quattro 88r
http://audi200tq.dzs.pl
http://www.audi200.cba.pl/forum


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 25 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 48 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: