.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 09.lut.2025 07:09:50

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 27 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 05.paź.2010 19:41:26 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.mar.2007 10:01:15
Posty: 6217
Lokalizacja: Mogilno
Auto: 100/C4 2.0 16V ACE, D2 FL 3.7Q 40V AQG
ieble napisał(a):
Panowie Wielkie dzięki za odzew w temacie - dajecie mi nadzieje na to że uniknę tej naprawy - dzwoniłem dziś do Bosch Servis i odradzili mi naprawę pompy jeśli dobrze jedzie i nie słabnie - mówią ze po rozebraniu jej występują problemy z nastawnikiem i nie mogą dać gwarancji na to że po naprawie będzie ok - dziwne trochę - koszt uszczelnienia to 1000zł -

Panowie dzis jechalem tym autem i tak mi zal go sprzedawac ze szok - na kazdym biegu wciska w fotel, przyspiesza idealnie, nic oleju nie pali, wtryski są ok. Może faktycznie sprawdzę ten kąt wtrysku, powymieniam świece, olej, filty i poczekam na zime - jesli nie da rady to bede mial pewność, że silnik to trup. Teraz jak jest tak 3-4stopnie rano to naprawde robi jeden obrót wałem i odpala - mialem golfa który nie odpal przy +15 i tam silnik kopcił na niebiesko i palił olej.



Doradźcie mi co robić z tą pompą paliwa???? leci z niej ropa - i uszkodzony jest czujnik temperatury paliwa. Wymienić ją na drugą czy zostawić tak jak jest.


ja na Twoim miejscu zrobiłbym jeszcze jeden pomiar u kogoś innego, żeby stracić reszte nadzieji albo przeciwnie a dopiero później pompą sie martwił


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.paź.2010 19:46:03 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.sty.2008 22:17:06
Posty: 1164
Lokalizacja: Łódź
Te silniki nie zapalaja najczesciej na ciepłym bo to problem pomp. Zimą przy sprawnych siwecach zapali lpiej niz latem. Uszczlnij pompe i nie rob afery bop mowie ci ze te karteczki to archaiczna metoda pomiaru i nie daj sie namowic na te wieklkie naprawy.

Nie pisz juz o pompach , wtryskach cisnienaich tylko przedstaw problem .. Kiedy zle zapala jak sie to objawia czy kopci czy nie podczas proby rozruchu i wszystkiego się dowiesz ..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.paź.2010 20:44:25 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 03.sie.2007 09:09:03
Posty: 1250
Lokalizacja: Rogoźno Wlkp.
Zacznij od zrobienia logów. Instrukcje masz na forum. Jesli sam nie potrafisz to popytaj klubowiczów z okolicy. Na pewno ktoś pomoże. Wycieki z pompy nie zawsze muszą mieć wpływ na odpalanie. U mnie też cieknie z pod uszczelki nastawnika i auto pali bez zarzutu. Podstawą jest ustawienie kata wtrysku. AEL lubi lekko przyspieszony kąt i ustawianie przez mechaników wg. danych fabrycznych nie zawsze się sprawdza.

P.S. AEL słynie z tego że potrafi zadymić na czarno przy bucie w podłodze. Zwłaszcza jesli but nastąpi po dłuższej emeryckiej jeździe.

_________________
Audi A6 C5 Avant 2.7 biturbo BES 2002r. 2017- .....
Audi A6 C4 Avant 2.5TDi AEL 1996r. Green Hornet 2008-2018


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.paź.2010 21:17:26 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.mar.2008 22:05:44
Posty: 2633
Lokalizacja: EPWA
Czujnik kosztuje grosze i jest łatwy w wymianie - widziałem, ale nie wymieniałem własnymi paluchami. Poszukaj kogoś na forum z okolicy to może podadzą namiary gdzie pompę uszczelnisz. Nie sprzedawaj auta...

_________________
Problem jaki AELa spotyka, to łapy mechanika.
Jest Touareg 7P lift 3.6.
Jest Audi 100 1990, 2.2 KU, manual + klimatronic, elektryka.
Hobbystycznie Tecnam 2006T, Cessna 150/152, Wilga, Piper.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.paź.2010 07:45:19 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
ieble napisał(a):
W tamtym roku bardzo sie meczyl przy -20 krecil dlugo i tylko dzieki temu ze mialem aku na noc w domu silnik odpalał - a tak jak teraz to odpala od strzalu, ma super osiągi - zrywa na 2 biegu przyczepnosc, kopci ale jak go mocno przycisne - olej wymieniam co 12tys km i w tym okresie nie dolewam nawet 100ml. Komputer pokazuje mi od poczatku bład czujnika temperatury paliwa i cieknie mi ropa z pompy i to dosc mocno a że nie ma w okolicy porzadnych fachowców to nie zrobilem jej.

Przy uszkodzonym czujniku w pompie temp. paliwa widziana przez VAG wynosi ponad 100 st C stąd twoje problemy z rozruchem.
Doprowadź pompę do ładu i ustaw prawidłowo kąt wtrysku. Auto zacznie normalnie odpalać.
Te wyniki pomiar kompresji w świetle tego co napisałeś wydają się nieco podejrzane, ale nie uprzedzajmy niczego. Najpierw doprowadzenie pompy do porządku.

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.paź.2010 08:34:40 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 03.sie.2007 09:09:03
Posty: 1250
Lokalizacja: Rogoźno Wlkp.
Tutaj masz temacik o wymianie czujnika temp.:

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=133277

Na razie jednak nie ruszaj tylko zacznij od logów. Jak nie ogarniasz VAG`a to przyjedź do mnie, postaram się pomóc( z tego co sprawdzałem masz niedaleko).

_________________
Audi A6 C5 Avant 2.7 biturbo BES 2002r. 2017- .....
Audi A6 C4 Avant 2.5TDi AEL 1996r. Green Hornet 2008-2018


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.paź.2010 19:48:14 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.mar.2008 21:54:59
Posty: 336
Lokalizacja: Skwierzyna
Wielkie Dzięki Panowie za Pomoc - Na WAS zawsze można liczyć :) - Audi zostaje - bede działał, porobie logi i zamieszcze je tutaj - może coś wyjdzie w praniu. Jeszcze raz dziękuję :)


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 27 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 50 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: