.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 10.lut.2025 15:50:35

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 26 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 21.lis.2010 20:57:50 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.lis.2007 12:34:27
Posty: 1902
Lokalizacja: Wroclaw
redlightradek napisał(a):

p.s. przemekk74 twoje sugestje sa oczywiscie mile widziane

moja sugestia to niczego na pale nie wymieniaj tylko wykonaj logi (to ostatnia taka porada z mojej strony)
palenie na prostowniku jest bez sensu bo prostownik malo co wspomoze aku (wystrzeli co najwyzej bezpieczenik w prostowniku) - jezeli chcesz aku weryfikowac to laduj go cala noc i tak krec albo kablami zepnij drugi aku.
Czujnik temp mogles zweryfikowac magicznym kabelkiem. Pompe tez w duzej mierze mozesz - generealnie zawodzisz z ta wymiana czesci na pale....
Pozdrawiam,
Przemek

_________________
TDI VP, PD: Analizujemy Logi - przepływomierz
TDI VP:Analizujemy Logi TDI - kąt wtrysku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.lis.2010 23:16:23 
Użytkownik

Dołączył(a): 22.paź.2010 22:17:55
Posty: 15
Lokalizacja: Gliwice
ok w srode zrobie logi
niestety grup basic settings nie da sie zrobic bo moj vag.com tej funkcji nie dopuszcza
ktore grupy mam zrobic i ile czasu na kazda z grup ???

z gory dziekuje za odpowiedz


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.lis.2010 08:26:02 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.lis.2007 12:34:27
Posty: 1902
Lokalizacja: Wroclaw
redlightradek napisał(a):

niestety grup basic settings nie da sie zrobic bo moj vag.com tej funkcji nie dopuszcza

mam ukrasc za Ciebie z internetu czy Ci kupic legalna wersje pod choinke?

redlightradek napisał(a):

ktore grupy mam zrobic i ile czasu na kazda z grup ???

czy jest cos co potrzebujesz czego w tym watku nie ma i nie ma w watkach podpietych na forum? Troche zaradnosci!
Pozdrawiam,
Przemek
P.S.
jestes widze z Gliwic... jest forum A6 gdzie z racji miejsca zamieszkania jak zadsz pytanie nawet jak ostatnia blondynka to zostaniesz otoczony opieka... tam Ci poleca jedyny sluszny serwis w PL z Czernicy (tak dziala marketing internetowy :peace: ) - tutaj nikt z Ciebie nic nie skroi ale nie pytaj sie o wszystko :D

_________________
TDI VP, PD: Analizujemy Logi - przepływomierz
TDI VP:Analizujemy Logi TDI - kąt wtrysku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.lis.2010 14:43:36 
Użytkownik

Dołączył(a): 22.paź.2010 22:17:55
Posty: 15
Lokalizacja: Gliwice
jesli twoja pomoc ma nadal ograniczac sie do kretynskich wypowiedzi typu:
"mam ukrasc za Ciebie z internetu czy Ci kupic legalna wersje pod choinke?"
to sdajmy sobie lepiej spokoj
zgadza sie jestem z gliwic ale w obecnej chwili studiuje w niemczech i niestety nie mam mozliwosci w kazdy weekend podjechac do jakiegos kolegi ktory ma zestaw diagnozujacy ( a jak sobie zapewne mozesz wyobrazic to u niemieckiego mechanika cholernie duzo to kosztuje) a co do twojej uwagi ze taki jestem nieporadny to wiesz co ? ja mam wiele innych zajec niz moje auto i niestety nie tyle wolnego czasu zeby od rana do nocy siedziec na jakims forum i pisac idjotyczne i obrazliwe uwagi innym uzytkownikom, mechaniki pojatzdow tez nie studiowalem wec mysle ze summa summarum niezle sobie radze, tez bez twoich durnych komentarzy
szczeze mowiac to w twoich odpowiedziach wiecej bylo obrazliwych uwag niz konkretnej pomocy dlatego tez prosze cie o tej pory o ignorowanie moich tematow


Ostatnio edytowano 28.lis.2010 12:47:09 przez redlightradek, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.lis.2010 15:25:24 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.lis.2007 12:34:27
Posty: 1902
Lokalizacja: Wroclaw
Hi,
widzac Twoje bladzenie, ktore grozi jedynie wydawaniem pieniedzy w bloto napisalem
Przemekk74 napisał(a):
na starcie wymien sobie tok myslenia
log 001
- dawka paliwa
- czas( w kacie) wtrysku (taka kolumna chyba z CF w naglowku)
log 004
- kat zadany (katy podajemy wraz ze strona)
- kat faktyczny
- wysterowanie

log 004BS
- wartosc na late
- wartosc na early

log 007
- temperatura na nagrzanym

log 013 i 014
- korekcje dla cylindrow

Zawsze mozesz po wymianie na pale akumulatora, plynu chlodniczegoi czujnika temperatury wymienic np plyn hamulcowy i tlumik...
Ty idziesz w zaparte
Redlightradek napisał(a):
wczoraj wymienilem czujnik temperatury i plyn ukladu chlodzacego
niestety nic to nie dalo

tak to jest z totolotkiem... czasem sie trafia ale najczesciej nie
i dalej czytamy
Redlightradek napisał(a):
ktore grupy mam zrobic i ile czasu na kazda z grup ???


Twoj program vagcom nie pozwala na BS bo to wersja demo - niekradziona... taka opcja jest w wersji legalnej lub odblokowanej (ukradzionej) - podobno mozna takie gdzie na internecie znalezc... gdybym potrzebowal to pewnie wpisalbym w google "vagcom full" albo "vagcom crack" itp (no ale tego nie zrobie bo byloby to zlamanie prawa - kradziez oprogramowania)
Nie jest powiedziane, ze potrzebujesz BS, potrzebujesz zrobic logi, ktore? napisalem - pewnie z racji rozmaitych zajec na uczelni przeoczyles w poscie logi, ktore wymienilem, pewnie zbliza sie kolokwium i z tej nerwowosci tak nerwowo na pomoc reagujesz

Redlightradek napisał(a):
a co do twojej uwagi ze taki jestem nieporadny to wiesz co ? ja mam wiele innych zajec niz moje auto i niestety nie tyle wolnego czasu zeby od rana do nocy siedziec na jakims forum i pisac idjotyczne i obrazliwe uwagi innym uzytkownikom, mechaniki pojatzdow tez nie studiowalem wec mysle ze summa summarum niezle sobie radze, tez bez twoich durnych komentarzy

nie napisalem, ze jestes nieporadny ale zaapelowalem o wiecej zaradnosci
Na tym forum pomagaja tez informatycy, prawnicy...
Wg mnie radzisz sobie kiepski - dalbym Ci ocene mierna (bo manualnie umiesz cos przy aucie wymienic) ale ze studiujesz (znaczy sie mlody chlonny wiedzy umysl), znasz jezyk niemiecki (dostep tez do niemieckich forow) dlatego kiepsko to oceniam
Tak czy siak wracamy do punktu wyjscia
Przemekk74 napisał(a):
Zasada jest prosta: potrafisz i masz checi zlogowac auto to nie placisz... nie potrafisz albo Ci sie nie chce - to placisz.

Redlightradek napisał(a):
tez prosze cie o tej pory o ignorowanie moich tematow
p.s. sam wiesz ze nie jestes wpozadku bo jakby bylo inaczej to zamiescilbys twoje odpowiedzi na otwartym forum zamiast pisac prywatna

nie mam zielonego pojecia o co chodzi w czesci p.s. ale mam juz to glebokiem powazaniu poniewaz nigdy nie udziele sie w zadnym watku Twojego autorstwa
Pozdrawiam,
Przemek

_________________
TDI VP, PD: Analizujemy Logi - przepływomierz
TDI VP:Analizujemy Logi TDI - kąt wtrysku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.lis.2010 17:03:20 
Użytkownik

Dołączył(a): 22.paź.2010 22:17:55
Posty: 15
Lokalizacja: Gliwice
no i bardzo dobrze
i dla ciebie i dla mnie
ty nie musis sie juz denerwowac a ja nie musze czytac bzdurnych komentarzy ...


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 26 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 47 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: