.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 10.lut.2025 16:35:52

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 28 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 23.lis.2010 23:56:54 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.sty.2010 23:36:17
Posty: 257
Lokalizacja: Sokolniki Las/ Ozorków
jedz na szrot swoim autem i sproboj kupic z tym samym numerem ogolnie czesto oni maja ich na peczki ew zapraszam do lodzi :p

_________________
jezeli robie jakies bledy w pismie to napisz pw poprawie post.
[Mazda 323f BG creon 1.6 Sohc benzyna]bylo
[Audi 100 c4 2.0e AAD klimatronik]bylo
[Audi a6 c4 2.6 abc klimatronik]jest


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.lis.2010 21:23:29 
Użytkownik

Dołączył(a): 22.sie.2008 19:43:30
Posty: 17
Lokalizacja: torun
wpadnij to ci dam taki rozdzielacz i tak poleci do beczki. A swoja droga on nie ma nic wspolnego z twoim problemem. Przyczyna potencjometr przy przeplywce tam szukaj, co do silnka krokowego taka czesc nie wystepuje w tym aucie , to cos to zwykly zawor biegu jalowego, ktorym steruje wlasnie potencjometr. Na tym forum jest to opisane perfekcyjnie szukaj.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.lis.2010 21:28:51 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.maja.2010 17:13:42
Posty: 142
Lokalizacja: Żywiec prawie ze :)
wlasnie zauwazylem ze jak tam czyms wczoraj ruszylem to silnik pieknie chodzil ale tylko do zgaszenia ;/ dzis zabralem ze zlomu 2 przeplywke, pierwsza- dzialo sie to samo :( szukam tematu :)
edit; mozna prosci o link do tematu jak to ustawic zregenerowac czy cos ? mnie osobiscie opcja szukaj nie lubi ;)

_________________
126p
323bf-1
100 c4
Passat b5
80 b3 - i'm driving oldschool !:)

Na Teutatesa :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.gru.2010 15:07:39 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.maja.2010 17:13:42
Posty: 142
Lokalizacja: Żywiec prawie ze :)
podniose poniewaz problem pojawil sie przy kolejnej zmienionej przeplywce, przez jakis czas bylo dobrze i dzis znow to samo odepne 2-pinowa wtyczke od przeplywki ledwo ale chodzi wepne jak nie trzymam gazu zdechnie :( odkrecilem to gdzie przychodzi wtyczka , jest to przykrecona na dwuch torxach, po odkreceniu widzimy dwa otwory z ktorych wylewa sie benzyna a troche nizej glowka sroby na płaski srobokret, czy tym sie to jakos da wyregulowac ? czy sprawe zalatwi sama wymiana tej kostki gdzie wchodzi wtyczka ?

_________________
126p
323bf-1
100 c4
Passat b5
80 b3 - i'm driving oldschool !:)

Na Teutatesa :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.gru.2010 17:29:41 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.mar.2007 10:01:15
Posty: 6217
Lokalizacja: Mogilno
Auto: 100/C4 2.0 16V ACE, D2 FL 3.7Q 40V AQG
piter_dh napisał(a):
podniose poniewaz problem pojawil sie przy kolejnej zmienionej przeplywce, przez jakis czas bylo dobrze i dzis znow to samo odepne 2-pinowa wtyczke od przeplywki ledwo ale chodzi wepne jak nie trzymam gazu zdechnie :( odkrecilem to gdzie przychodzi wtyczka , jest to przykrecona na dwuch torxach, po odkreceniu widzimy dwa otwory z ktorych wylewa sie benzyna a troche nizej glowka sroby na płaski srobokret, czy tym sie to jakos da wyregulowac ? czy sprawe zalatwi sama wymiana tej kostki gdzie wchodzi wtyczka ?


mówisz o nastawniku ciśnienia paliwa, kostke możesz wymienić i niekiedy pomaga używka 200zł nowa x10, najpier musisz sprawdzić czy naprawde jest walnięta, nie pamiętam jak sie to mierzy, żeby sprawdzić, jak dobrze poszukasz to znajdziesz :) generalnie jak nic nie wydumasz pomoge i poszukam te tematy o AARze i wkleje linki ale później


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.gru.2010 18:24:36 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.maja.2010 17:13:42
Posty: 142
Lokalizacja: Żywiec prawie ze :)
A wiec sledze temety od godziny 15-tej i jeszcze myslalem o zapiekajacym sie tloczku w przeplywce mozliwe to ? ta kostka (jezeli dobrze zmierzylem) daje napiecie 0,1 dobrze ?

_________________
126p
323bf-1
100 c4
Passat b5
80 b3 - i'm driving oldschool !:)

Na Teutatesa :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.gru.2010 23:12:19 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.cze.2005 21:01:20
Posty: 799
Lokalizacja: Świnoujście
U mnie walnięty nastawnik ciśnienia objawiał się tak: na wolnych - telepało silnikiem i potrafił zgasnąć, a jak dodawałem gazu, toterkotał jakby na 3-ch garach chodził i nie szło go wkręcić na obroty.

_________________
C5 2,4 APS Q TIP
SHARAN 1,9 AUY TDI
C4 2,3 AAR +LPG -było


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.gru.2010 15:43:26 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.maja.2010 17:13:42
Posty: 142
Lokalizacja: Żywiec prawie ze :)
Wiec tak , bylem dzis na zlomie po ta kosteczke , bo dzis rano auto wogole nie jechalo na benzynie, zmienilem to i jest jak przedtem czyli telepie silnikiem i wole takie ze zaraz zgasnie ale jedzie i silnik chodzi , po odpieciu wtyczki zyskuje jakies 100 obrotow i tak narazie mam zostawione .Czy czesc ze zlomu moze byc wadliwa ? czy tez jest to cos innego ?

_________________
126p
323bf-1
100 c4
Passat b5
80 b3 - i'm driving oldschool !:)

Na Teutatesa :)


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 28 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 53 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: