olek1110 napisał(a):
miałem instalacje emma gaz wiec ja wymieniłem na brc założyłem srube regulacyjna w miejsce silniczka. byla poprawa ale nie na długo i zaczeła falowac na benzynie. ustawiałem przepustnice i przepływomiez ale jest dobrze do 10km potem znowu faluje. na biegu jałowym wskakuje mi do 1500obr jak przepustnica nie jest podparta to chodzi normalnie a jak rusze tylko delikatnie to wchodzi na 2500obr. moze masz racje z czujnikiem przepustnicy. jeszcze to wymienie.
ja śrubki od uchylenia przepustnicy nie mam wcale, wykręciłem ją, musisz mieć ją tak ustwioną żeby załączały się wolne obroty, tzn, musi się zamknąć w takie położenie żeby czujnik zrobił "cyk", no i jak zwykle trzeba sprawdzić wszystkie wężyki, warto sprawdzić sonde lambda, no i Twoja ingerencja w instalcje lpg była conajmniej szkodliwa, musisz zrobić tak, żeby auto chodziło idealnie na benzynie a później brac sie za gaz, czujnik przeputnicy kosztuje 450zł nowy a używany cieżko kupić, ja kupiłem za 150zł całą przeputnice, tylko jak będziesz chciał zmieniać całą to uważaj żeby nie była z B4 bo tam brakuje jednego wyjścia na podciśnienie, w C4 o dziwo jest lekko inna, chyba, że koleś przysłał miz 6A a nie z ACE