.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 11.lut.2025 02:21:21

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 25 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 17.sty.2011 12:27:24 
Użytkownik

Dołączył(a): 14.sty.2011 21:23:58
Posty: 14
Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/calibra44jaro_32447.html
Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/calibra44jaro_32448.html
Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/calibra44jaro_32449.html
Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/calibra44jaro_32450.html

Dołączam logi statyczne BS

_________________
PRZED ROZMOWĄ ZE MNĄ SKONTAKTUJ SIĘ Z LEKARZEM LUB FARMACEUTĄ !!! :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.sty.2011 12:38:00 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.lis.2006 09:18:37
Posty: 8134
Lokalizacja: W-wa/Końskie
Auto: Audi S4
Zwracam nieśmiało uwage, ze zaplon jest zdecydowanie za poźny.
Dobrze by bylo ustawic w granice 2* ATDC na LATE
Wtedy powinny dojsc do siebie odczyty w 004nS.

Pozdrawiam

_________________
Diagnostyka czyni cuda
"The force is with you young Skywalker but you are not a Jedi yet."

S4 B5 Avant quattro ..AGB.. szybka czarnulka

Była : B5 Avant quattro ..APU..
Była : B3 Limo ..SB..
Była : C4 TDi Avant quattro ..AEL..
Była : B5 TDi Avant quattro ..AFN..
Była : B3 Limo ..SF..
Była : B5 TDi Avant ..AFN..
Była : B5 TDi Limo ..AFN..
Była : B4 TDi Avant ..1Z..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.sty.2011 19:17:29 
Użytkownik

Dołączył(a): 14.sty.2011 21:23:58
Posty: 14
Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/calibra44jaro_32488.html
Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/calibra44jaro_32489.html
Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/calibra44jaro_32490.html
Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/calibra44jaro_32491.html

poprawiony kąt wtrysku

_________________
PRZED ROZMOWĄ ZE MNĄ SKONTAKTUJ SIĘ Z LEKARZEM LUB FARMACEUTĄ !!! :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.sty.2011 23:03:09 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.lis.2006 09:18:37
Posty: 8134
Lokalizacja: W-wa/Końskie
Auto: Audi S4
No jest lepiej.
Pokaz jeszcze 004 sN przy max rozgrzanym motorze.

_________________
Diagnostyka czyni cuda
"The force is with you young Skywalker but you are not a Jedi yet."

S4 B5 Avant quattro ..AGB.. szybka czarnulka

Była : B5 Avant quattro ..APU..
Była : B3 Limo ..SB..
Była : C4 TDi Avant quattro ..AEL..
Była : B5 TDi Avant quattro ..AFN..
Była : B3 Limo ..SF..
Była : B5 TDi Avant ..AFN..
Była : B5 TDi Limo ..AFN..
Była : B4 TDi Avant ..1Z..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.sty.2011 00:18:38 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
jeżeli po ustawieniu kąta wtrysku dynamika się nie poprawiła [a raczej nie], to do sprawdzenia masz układ wtryskowy - głównie pompę paliwową VP44.

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 25 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 33 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: