.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 13.lut.2025 11:14:27

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 28 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 12.mar.2011 17:43:36 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.lis.2006 09:18:37
Posty: 8134
Lokalizacja: W-wa/Końskie
Auto: Audi S4
bigu888 napisał(a):
Geometria turbiny lub n75 trochę kuleją. .


Znow niekonsekwencja. Ale nie chce mi sie juz pastwić nad tym. :)

Do autora wątku.
Jak widzisz dynamiczna jazda, bo tak naprawde to bylo moją intencją jak polecilem Ci wykonanie 3 prob dynamicznych 011, pokazuje ze regulacja cisnienia doladowania wraca do swiata zywych.
Jednak problem powroci, szybciej niz myslisz, wiec czyszczenie VTG Cie nie ominie.
Statyczny kąt wtrysku mozesz ustawic , a nawet powinienes - nie bedzie to jednak mialo wplywu na moc auta - tak jak sugerowano pare postów wyzej.

Pozdrawiam

_________________
Diagnostyka czyni cuda
"The force is with you young Skywalker but you are not a Jedi yet."

S4 B5 Avant quattro ..AGB.. szybka czarnulka

Była : B5 Avant quattro ..APU..
Była : B3 Limo ..SB..
Była : C4 TDi Avant quattro ..AEL..
Była : B5 TDi Avant quattro ..AFN..
Była : B3 Limo ..SF..
Była : B5 TDi Avant ..AFN..
Była : B5 TDi Limo ..AFN..
Była : B4 TDi Avant ..1Z..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.mar.2011 01:08:31 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.mar.2011 17:38:27
Posty: 10
Pytałem mechanika o cenę za ustawienie kąta wtrysku,jak mi krzyknoł 250 zł to uznałem ,że to lekka przesada i z pomocą instrukcji zamieszczonej na forum sam ustawiłem kąt-wartość udało mi się ustwić początkowo na 50 ,ale po dokręceniu pompy minimalnie się przestawiła na 46-i tak zostawiłem,pompę musiałem przekręcić o ok 1mm.
Efekt jest taki ,że auto na mocy nie zyskało ,ale faktycznie reaguje lepiej na pedał gazu.

Następnie przegoniłem auto na dłuższym odcinku (70 km) przy 4000 obr
i po tym zabiegu odczułem poprawę i powrót mocy:) oraz brak jakichkolwiek błędów.
Czyszczenie turbinki też zamierzam wykonać,auto ma spory przebieg ponad 310000 ,więc tak jak kolega napisał musi być zawalone sadzą ,ale z tą operacją muszę trochę odczekać -sam tego nie zrobię bo boję się że śruby mogą się ukręcić podczas odkręcania ,więc muszę auto oddać do mechaniora-pytałem o koszt-chce 400 zł.

Zamieszczam Log dynamiczny 011 po przegonieniu auta:

Log (0 - 011)



Chcę równierz podziękować wszystkim ,którzy uczestniczyli w tym temaci.Panowie dziękuję bardzo ,sporo się dzięki wam nauczyłem.
Pozdrawiam Serdecznie :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.mar.2011 17:30:01 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
bigu888 napisał(a):
Czy to bosch?

Chryste Panie ... (jakem niewierzący tak zakląłem, widząc co wypisujesz ...)
Przepływki Boscha zakończyły żywot w Audi 80 TDI z rokiem 1993 ...
Od tamtej pory uświadczysz w 1,9 TDI jedynie Pierburga ...

Co do turbiny ... gdyby logi były zrobione jak się nalezy , byłoby widać że następouje przeładowanie ok 2200 rpm, później widać jak ECU zdejmuje dawkę i doładowanie spada do 0,7 BAR`a , by później podjąć prawidłowo pracę.
Zgadzam się tutaj z moim imiennikiem że mechanizm regulacji ciśnienia doładowania nie działa poprawnie.

Poza tym kolego bugu888 - w bardzo nieelegancji sposób próbujesz łapać klientów na naszym forum.

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.mar.2011 19:14:01 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.lut.2004 08:38:37
Posty: 3695
Lokalizacja: Bydgoszcz
a komercja na naszym forum jest niemile widziana że nie wspomnę o tym że zabroniona

Więc nie zapraszaj do siebie w taki sposób bo nie tędy droga w tym miejscu

_________________
Pozdrawiam
Buba
_________________
Bestia 2,2 T 20 V Q pod kołderką w garażu


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.kwi.2011 11:44:56 
Użytkownik

Dołączył(a): 17.lut.2011 12:29:47
Posty: 8
Baskecior napisał(a):
bigu888 napisał(a):
Czy to bosch?

Chryste Panie ... (jakem niewierzący tak zakląłem, widząc co wypisujesz ...)
Przepływki Boscha zakończyły żywot w Audi 80 TDI z rokiem 1993 ...
Od tamtej pory uświadczysz w 1,9 TDI jedynie Pierburga ...

Co do turbiny ... gdyby logi były zrobione jak się nalezy , byłoby widać że następouje przeładowanie ok 2200 rpm, później widać jak ECU zdejmuje dawkę i doładowanie spada do 0,7 BAR`a , by później podjąć prawidłowo pracę.
Zgadzam się tutaj z moim imiennikiem że mechanizm regulacji ciśnienia doładowania nie działa poprawnie.

Poza tym kolego bugu888 - w bardzo nieelegancji sposób próbujesz łapać klientów na naszym forum.

Nie chciało mi się odpisywać na te bezeceństwa, ale ok-poświęce te 2minuty. Przepływka boscha jest powszechnie stosowany w grupie VAG po dziś dzień!Nie wiem gdzie Ty widziałeś Pierburga.
Nie zauważyłem też w którym miejscu moje oferta chiptuningu była mało elegancka?? Wskaż proszę tomiejsce.

Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.kwi.2011 11:58:18 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.sty.2007 22:05:31
Posty: 24
Chłopaki wybaczcie żę wcinam się w temat ale nie chcem zakładać nowego na takie pierdoły...a mianowicie mam audi 80 b4 benzykna 1994r. i muszę wyjąć czujnik wentylatora. On siedzi w chłodnicy, mozecie mi powiedzieć jak go wyjąć? wykręcić? co z nim zrobić?

Kręci się tzn. tak jakby gwint w środku był zjechany... co zrobić w tym wypadku trzeba rozpatroszyć chłodnice?????????????????????????????


Ostatnio edytowano 04.kwi.2011 13:13:35 przez lipek1234, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.kwi.2011 12:44:19 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 22:57:31
Posty: 8869
Lokalizacja: Otwock
Auto: Renata
bigu888 napisał(a):
Przepływka boscha jest powszechnie stosowany w grupie VAG po dziś dzień!Nie wiem gdzie Ty widziałeś Pierburga.

Pozdrawiam


otwórz maske poczciwego B4 1Z TDI [model 1994] i zobaczysz

_________________
1.9 DCI :D by edc-tuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.kwi.2011 13:44:59 
Użytkownik

Dołączył(a): 17.lut.2011 12:29:47
Posty: 8
spanky napisał(a):
bigu888 napisał(a):
Przepływka boscha jest powszechnie stosowany w grupie VAG po dziś dzień!Nie wiem gdzie Ty widziałeś Pierburga.

Pozdrawiam


otwórz maske poczciwego B4 1Z TDI [model 1994] i zobaczysz

Miałem na myśli ogólnie VAG,nie audi 80 tdi. A4 mają powszechnie Boscha.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 28 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 14 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: