Pytałem mechanika o cenę za ustawienie kąta wtrysku,jak mi krzyknoł 250 zł to uznałem ,że to lekka przesada i z pomocą instrukcji zamieszczonej na forum sam ustawiłem kąt-wartość udało mi się ustwić początkowo na 50 ,ale po dokręceniu pompy minimalnie się przestawiła na 46-i tak zostawiłem,pompę musiałem przekręcić o ok 1mm.
Efekt jest taki ,że auto na mocy nie zyskało ,ale faktycznie reaguje lepiej na pedał gazu.
Następnie przegoniłem auto na dłuższym odcinku (70 km) przy 4000 obr
i po tym zabiegu odczułem poprawę i powrót mocy:) oraz brak jakichkolwiek błędów.
Czyszczenie turbinki też zamierzam wykonać,auto ma spory przebieg ponad 310000 ,więc tak jak kolega napisał musi być zawalone sadzą ,ale z tą operacją muszę trochę odczekać -sam tego nie zrobię bo boję się że śruby mogą się ukręcić podczas odkręcania ,więc muszę auto oddać do mechaniora-pytałem o koszt-chce 400 zł.
Zamieszczam Log dynamiczny 011 po przegonieniu auta:
Log (0 - 011)
Chcę równierz podziękować wszystkim ,którzy uczestniczyli w tym temaci.Panowie dziękuję bardzo ,sporo się dzięki wam nauczyłem.
Pozdrawiam Serdecznie
![Smile :)](./images/smilies/001.gif)