.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 14.lut.2025 22:39:33

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 26 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 09.kwi.2011 08:29:09 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.sty.2011 23:43:58
Posty: 16
Lokalizacja: Szczecin
a moze kolega zalozy najwyzszej jakosci instalacje a Pan mu powie panie malina bedzie latac. :d

a tak na powaznie tam i bez gazu codziennosc pokazuje ze czasu nie oszuka sie.sama przeplywka to juz 850zł :d zaraz dv....zaraz IC jakas nieszczelnosc.Chlopie wez kobiete i lec na seszele zamiast myslec o grzechach


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.kwi.2011 09:07:31 
Użytkownik

Dołączył(a): 22.lut.2011 23:06:21
Posty: 54
Lokalizacja: Bialystok
dobra skończcie ten temat ten co będzie chciał to założy LPG i tyle...

_________________
AUDI S4 C4 Avant 2.2T


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.kwi.2011 10:26:59 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
jestem przeciwny gazowaniu 2.2t, ale jesli ktos musi to:

1.) ogarnac silnik, zeby mial serie. (to juz czasem jest trudne i zazwyczaj kosztuje pare zł)
2.) znalezc kumatego gazownika. mam nadzieje, ze w polsce kilku istnieje.
3.) majac w tym silniku turbo 230KM zamontowac gaz ktory obsluguje co najmniej 300KM na co najmniej sredniej jakości komponentach. Koszt pewnie 3500-4000zł za taka instalke.
4.) po 50.000-100.000 km jazdy na gazie wyremontowac silnik.

oczywiście w międzyczasie wyłapywać wszystkie nieprawidłowości w działaniu i usuwać przyczyny.

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.kwi.2011 21:33:38 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11.cze.2004 12:09:23
Posty: 4651
Lokalizacja: EPWR
Auto: A4 B6, A4 B5 Avant, Cabriolet
Warto zobaczyc co sie dzieje z silnikiem ktory do tej pory zasilany był tylko i wyłacznie benzyną. 2.2 turbo to jednostka napędowa wymagajaca specjalnego traktowania. Fajne foty bardzo lubie takie widoki na prace serwisowe. :)

-> http://www.tots-parts.com/audi_web/inte ... ed/rs2.htm

http://www.tots-parts.com/audi_web/inte ... tuning.htm
Inne prace serwisowe na 2.2 turbo

Obrazek
turbinko czemu sie zepsułaś ? No bo właściciel gasił od razu silnik. ;)


Ostatnio edytowano 10.kwi.2011 13:52:28 przez KORU, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.kwi.2011 23:42:39 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.lip.2003 13:18:26
Posty: 6614
Lokalizacja: Warszawa
Auto: S2 Coupe
Ziom wkleiłeś fotki, które 90% użytkowników tego forum nic nie mówią. Dla nich to czarna magia. Dla autora wątku i jego popierających liczy się tylko oszczędzanie, oszczędzanie, które daje tylko pozorne poczucie posiadanie czegoś wyjątkowego.

_________________
S2 Coupe, Coupe quattro, 200 Turbo quattro , Volvo V70 2.4D(5)

Piszę poprawnie po polsku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.kwi.2011 00:06:38 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12008
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
zgadzam się z Tobą DeS jak nigdy.
Tylko dzięki temu, że Audi zrobiło tym silnikom 50% wytrzymałości więcej , pomimo działań domorosłych tunerów i panów Zdzisiów u kowala, te auta jeszcze jeżdżą. Słowo klucz - JESZCZE.

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 26 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: