ok - wszystko wiadomo.
problemem jest zbyt późne osiąganie przez turbosprężarkę ciśnienia doładowania. przy 2000rpm żądane ciśnienie musi być zbieżne z ciśnieniem rzeczywistym. u Ciebie ten stan następuje przy ok. 3400rpm. skutkiem tego samochód jest wyraźnie słabszy [110-115PS] - ma to wpływ oczywiście na odczyty masy powietrza przez lmm.
możliwe przyczyny są zazwyczaj 3:
- niesprawny zawór N75 [steruje T];
- niedrożny katalizator;
- oba powyższe [bardzo rzadko].
zaczynasz od podmiany zaworu N75 na nowy. by nie ryzykować wydania 350 PLN nadaremnie, to kup N75 w IC - w ciągu 7 dni możesz go zwrócić.
numer części:
VAG 059 906 627 A
Pierburg 7.21903.49.0
to gdzie jest umiejscowiony przeczytasz w tym poście:
http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopi ... 72#1430572
N75 to ten z prawej - szary. wymiana na wyłączonym zapłonie.
po podmianie wykonujesz logujesz 011d na 3jce i log zamieszczasz na forum.
reszta logów jest OK. nie patrz na grupy 13/14 tak długo, jak samochód jeździ normalnie. dopiero jak coś się spieprzy w ten sposób, że będziesz się bał doń zbliżyć, to wówczas możesz spojrzeć na 13/14.
czasami roczne samochody miały korekcje jak 12letnie pierniki, a 10latki legitymowały się korekcjami samochodu nowego. wystarczy, że jeden wtryskiwacz będzie słabszy, a wszystkie korekcje zwariują.