.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 15.lut.2025 00:36:56

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 30 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 14.kwi.2011 18:31:46 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.kwi.2011 18:24:15
Posty: 17
Lokalizacja: Wielkopolska/Piła/Wyrzysk
Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/pablopila78_43013.html dynamiczny na III biegu.
Itak podjechałem pod dom ,myśle sobie o tych korekcjach i weszłem w 13,14 i ku mojemu zdziwieniu korekcje jakby zmalały,może nie są rewelacyjne ale zawsze ,mieszczą się w w wyznaczonych granicach,chyba ze ja czegoś nie kumam,co jest grane raz jest tak raz inaczej
Grupy: 013 - http://vaglog.rtnet.pl/pablopila78_43014.html
Grupy: 014 - http://vaglog.rtnet.pl/pablopila78_43015.html


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.kwi.2011 18:55:59 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.mar.2010 20:49:55
Posty: 86
mają być opaski na przy wlocie i wylocie powietrza z turbo


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.kwi.2011 19:07:56 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.kwi.2011 18:24:15
Posty: 17
Lokalizacja: Wielkopolska/Piła/Wyrzysk
ciepek napisał(a):
mają być opaski na przy wlocie i wylocie powietrza z turbo

Ja mam tak jest przepływka łączy się z rurą gumową jest opaska ,dalej rura idzie do turbo rura nałożona na turbo ,lecz opaski brak


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.kwi.2011 19:16:19 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.mar.2010 20:49:55
Posty: 86
korekcje są złe bo jest zle ustawiony rozrząd widac to w grupie 014 . chociaz na jednym cylindze 4,5,6 powinno wyjsc chociaż okazjonalnie 0 nawet gdyby na pozostałych dwóch wychodziło -2 i wiecej ... wysoki przebieg tez nie przeszkodzi temu.u mnie jest 345tys a i tak wyskakuja 0.00.
wg mie przepływka nie ma nic do korekcji na biegu jałowym chyba ze sie myle? załoz opaske bo T ssie lewe powietrze z piaskiem i innym syfem z komory silnika przez to tez mga trafiac błedne informacje do ecu bo ciag na przepłuwce jest osłabiony nieszczelnością . jak nie pomoze to
przeczysc przepływke zrób logi .jak nie pomoze ;-) wymien przepływke na nową orginalną .ponownie zrób logi bedzie widac dawke paliwa i reakcje T .to zawsze lepsze i przyjemniejsze niz rozkrecanie .jak nie pomoże odepnij wydech za T i znowu logi . jak pomoze to swój wycięty kat wystaw na allegro 850 zł teraz płacą ;-) a w jego miejsce przelotowa rura i gablota bedzie latac ze az miło ...
no chyba ze odpiecie wydechu tez nie pomoze choc w to juz watpie ....
egr tez sie lekko chyba nie domyka bo róznica pomiedzy skrajnymi połozeniami powinna byc wieksza .ale to juz nie ma wiekszego znaczenia w twoim przypadku
.pozdro


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.kwi.2011 19:40:55 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
ok - wszystko wiadomo.

problemem jest zbyt późne osiąganie przez turbosprężarkę ciśnienia doładowania. przy 2000rpm żądane ciśnienie musi być zbieżne z ciśnieniem rzeczywistym. u Ciebie ten stan następuje przy ok. 3400rpm. skutkiem tego samochód jest wyraźnie słabszy [110-115PS] - ma to wpływ oczywiście na odczyty masy powietrza przez lmm.

możliwe przyczyny są zazwyczaj 3:
- niesprawny zawór N75 [steruje T];
- niedrożny katalizator;
- oba powyższe [bardzo rzadko].

zaczynasz od podmiany zaworu N75 na nowy. by nie ryzykować wydania 350 PLN nadaremnie, to kup N75 w IC - w ciągu 7 dni możesz go zwrócić.
numer części:
VAG 059 906 627 A
Pierburg 7.21903.49.0

to gdzie jest umiejscowiony przeczytasz w tym poście: http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopi ... 72#1430572
N75 to ten z prawej - szary. wymiana na wyłączonym zapłonie.

po podmianie wykonujesz logujesz 011d na 3jce i log zamieszczasz na forum.


reszta logów jest OK. nie patrz na grupy 13/14 tak długo, jak samochód jeździ normalnie. dopiero jak coś się spieprzy w ten sposób, że będziesz się bał doń zbliżyć, to wówczas możesz spojrzeć na 13/14.
czasami roczne samochody miały korekcje jak 12letnie pierniki, a 10latki legitymowały się korekcjami samochodu nowego. wystarczy, że jeden wtryskiwacz będzie słabszy, a wszystkie korekcje zwariują.

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.kwi.2011 22:04:32 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.lis.2007 12:34:27
Posty: 1902
Lokalizacja: Wroclaw
meszrum napisał(a):
reszta logów jest OK. nie patrz na grupy 13/14 tak długo, jak samochód jeździ normalnie. dopiero jak coś się spieprzy w ten sposób, że będziesz się bał doń zbliżyć, to wówczas możesz spojrzeć na 13/14.

na prv moge dac numer gg do takiego co dlugo jezdzil na wysokich korekcjach pozniej zmienial wtryski tyle ze juz z tlokami (silnik AFB)
Do wszystkiego z glowa ale niekoniecznie "jezeli jezdzi to zlewamy"
Pozdrawiam,
Przemek

_________________
TDI VP, PD: Analizujemy Logi - przepływomierz
TDI VP:Analizujemy Logi TDI - kąt wtrysku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.kwi.2011 08:42:08 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.kwi.2011 18:24:15
Posty: 17
Lokalizacja: Wielkopolska/Piła/Wyrzysk
Witam czy ktoś może mi wyjaśnić po czym kolega Ciepek w logu 014 wnioskuje że rozrząd jest źle ustawiony.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.kwi.2011 08:53:57 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.lis.2007 12:34:27
Posty: 1902
Lokalizacja: Wroclaw
pablopila78 napisał(a):
Witam czy ktoś może mi wyjaśnić po czym kolega Ciepek w logu 014 wnioskuje że rozrząd jest źle ustawiony.

to musisz sie autora wypowiedzi zapytac ale jezeli nie slepne to widze, ze w naglowku logu 13 i 14 jest napisane, ze przedzial wartosci poprawnych to +- 1.5... u Ciebie wartosci sa w tym przedziale. Jezeli do tego trzezwy jestem to widze, ze w logu 001 dawka jest w normie i wcale nie takak mala/to manual? - te z definicji na wolnych mniech wachy potrzebuja/ (gdyby byla dawka w okolicy np "3" to te same korekcje bylby "relatywnie duze") - krotko: nie widze powodu by cokolwiek grzebac przy rozrzadzie
Pozdrawiam,
Przemek

_________________
TDI VP, PD: Analizujemy Logi - przepływomierz
TDI VP:Analizujemy Logi TDI - kąt wtrysku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.kwi.2011 15:48:30 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.kwi.2011 18:24:15
Posty: 17
Lokalizacja: Wielkopolska/Piła/Wyrzysk
Dzięki za opinie N75 zamówiony ale wyniki czy N75 coś zmieni będą dopiero po świętach ,ponieważ właśnie jestem u siostry w Niemczech .Po powrocie zmienie ten zaworek i wstawie logi. Narazie wielkie Dzięki wszystkim za wypowiedzi !!!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.kwi.2011 19:31:27 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.mar.2010 20:49:55
Posty: 86
pablopila78 napisał(a):
Witam czy ktoś może mi wyjaśnić po czym kolega Ciepek w logu 014 wnioskuje że rozrząd jest źle ustawiony.


w moim przypadku było identycznie z korekcjami co w twoim przy dokładnie takiej samej dawce. dopiero po zegarmistrzowskim ustawieniu rozrządu spadły w grupie 014 w okolice zera -naturalnie jeden z cylindrów sie wyłamuje i podchodzi pod -1. faktem jest ze precyzyjne dostrojenie rozrządu (blokady na wałkach za 1 razem miały 4mm a za drugim udało sie wcisnac 4,2mm i dopiero było 100% ok)
spowodowało spadek korekcji . ewentualna poprawa nastapiła tylko w logach 013 014 ale po samochodzie reakcji i tak nie było widac ...
ja robiłem to sam wiec miałem czas i chęci do prób wiec napisałem o swoich spostrzezeniach


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 30 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 33 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: