.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 15.lut.2025 19:51:06

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 25 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 18.cze.2011 10:53:25 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.maja.2011 22:39:17
Posty: 12
Po odpięciu wydechu bez zmian turbo dalej chodzi jak chodziło. Ograniczyłem się do minimum z logami bałem się tak jeździć :D

Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/tomas.bw_49088.html



Więc w czym może być problem?? :(


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.cze.2011 18:10:47 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.maja.2011 22:39:17
Posty: 12
Witam wszystkich po dłuuuuuugim czasie poprawiłem prace turbiny na tyle, że już nie jest tak problemowa jak wcześniej.

więc zabrałem się za regulacje sztangi i to był dobry pomysł, odkręcenie o jakieś 2mm tej śruby blokującej sztange na 100% otwarciu przyniosło same +++++ Oto log 011 i BS011:

http://vaglog.rtnet.pl/tomas.bw_49368.html


Jest o niebo lepiej jeszcze skróce troche sztange i powinno być git Tylko teraz na biegu jałowym słychać takie delikatne syczenie, wcześniej tego nie było


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.cze.2011 20:03:39 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
brawo, rozwiązałeś problem. w zasadzie teraz jest OK - nie musisz nic regulować.
jeżeli jednak bardzo chcesz, to skróć sztangę minimalnie - tak by ciśnienie zadane było optymalne przy ok. 1950 rpm.

syczenie jest prawidłowe. słyszysz pracę T dającej minimalne ciśnienie na biegu jałowym. szczególnie syczenie jest słyszalne gdy nie masz katalizatora.

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.cze.2011 10:39:56 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.maja.2011 22:39:17
Posty: 12
No tak myślałem, że to T i tak ma być tylko zdziwiłem się, bo nigdy tego nie było :D Tak samo jak w BS003 też słychać inną prace na OFF tak twardziej chodzi. A co do kata to nie wiem czy jest ja nic tam nie robiłem :) Czyli takie ciśnienie można zostawić?? Ciekawe czy skracając sztangę zejdę tak gdzieś do 1700 rpm :):


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.cze.2011 12:40:29 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.maja.2007 12:00:48
Posty: 1583
Lokalizacja: Konstancin jeziorna
Auto: Toyota 3ZR-FAE
ja bym juz nic nie robil, dmucha ok - wysterowanie ok.

_________________
Forester MY15 2.0 XT
Mk5 1.9 BKC+++


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 25 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 43 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: