przemekk74 napisał(a):
w moim odczuciu pisanie porady zeby lac tylko i wylacznie (w Koranie tak napisali czy co?
![n :peace:](./images/smilies/023.gif)
) olej z ASO to nabijanie postow i narazanie kogos na niepotrzebne koszta..
Rozumiem, że sam testowałeś zamienniki i ręczysz za nie osobiście? Napisałem Ci z jakimi przypadkami spotykam się na codzień jeśli chodzi o ich stosowanie ale z premedytacją to ignorujesz... Niepotrzebne koszty masz jak zalejesz jakieś gówno zamiast sprawdzonego środka (zamiast 250zł wolę dać 350zł i mieć pewność, że fluid jest OK). Nie chodzi tutaj o kupowanie wszystkiego w ASO - tylko tego konkretnego produktu jakim jest ATF. Na chwilę obecną nie jestem w stanie podać pewnego zamiennika więc stosowanie oryginalnego oleju jest bezpiecznym rozwiązaniem, nie uważasz?
przemekk74 napisał(a):
...tym bardziej jak sie dyspunuje "wiedza z internetu"
EOT
Teraz to sam bata na siebie ukręciłeś - a Twoja wiedza o CVT skąd się wzięła? Rozumiem, że zajmujesz się naprawą i diagnostyką Multitroników? Nie będę się wypowiadał za kolegę
Xenomorph ale jeśli o mnie chodzi, to co napisałem nie zostało wygrzebane na googlach czy forum tylko jest oparte na moich własnych doświadczeniach.
Jeszcze jedno pytanie, czy Ty Przemku nie jesteś czasem zarejestrowany na forum A4K jako
przemek4net?
********************************************************
OK EOT - wróćmy do zapytania osoby która założyła ten wątek...
Błąd P0706 dot. czujnika zakresu jazdy F125. Jest tutaj kilka możliwości usterek. Najczęstrza to usterka połączeń elektrycznych w sterowniku (uszkodzenie mechaniczne). Kolejnym jest zasyfiony ATF (który teraz miałeś wymieniony) lub jakieś opiłki zakłócają pracę bramki magnetycznej (element dzięki któremu F125 wie w jakiej pozycji znajduje się wybierak). Ostatnia możliwość to źle ustawiony kabel wybieraka ale przy tym elemencie chyba nikt Ci nie grzebał?
Sam obstawiam wariant 3, chociaż dziwnym zbiegiem okoliczności możliwe że trafiło Ci się najgorsze czyli "1" (aprawa sterownika to 400/500zł). Aby potwierdzić usterkę - trzeba podpiąć VAGa i zdiagnozować bloki pomiarowe sterownika skrzyni. Można wtedy sprecyzować czy kabel się "przesunał" czy też padł jeden z 4 składających się na F125 czujników halla (służę pomocą
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
).