Witam
W moim przypadku który trenowałem miało to ogromny wpływ.
W mojej wypowiedzi popełniłem błąd za co z góry przepraszam , auto lepiej zapalało gdy stało silnikiem w dól, tzn.zbiornik paliwa i tył pojazdu stał wyżej niż silnik. Podejrzewam że powodowało to zmniejszenie zapowietrzania się pompek.
Dodam jeszcze że cały układ zasilania został sprawdzony,wymieniona pompa paliwa w zbiorniku na nową oryginalną, filtr paliwa nowy dobrej jakości, pompa podwójna podmieniona na sprawną z innego jeżdżącego auta i nie pomogło.
Po zdemontowaniu PD okazało się że uszczelki pompek są w tragicznym stanie , a co najgorsze gniazda PD są mocno wyrobione , niestety naprawa ta wiąże się ze sporym wydatkiem dlatego kolega którego był VW zadecydował że zakładamy nowe uszczelniacze i szukamy sprawnej głowicy. Oczywiście problem odpalania znikł po wymianie uszczelek PD.
Pozdrawiam :
![Smile :)](./images/smilies/001.gif)