.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 21.lut.2025 21:46:38

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 48 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 15.cze.2011 16:22:29 
Użytkownik

Dołączył(a): 09.cze.2011 19:23:49
Posty: 28
a mam jeszcze jedno pytanie: przepływomierz to jak coś kupować nowy czy regenerowany?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.cze.2011 21:15:19 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
pożyczyć.
kupować tylko pod warunkiem, że możliwy jest zwrot.

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.cze.2011 16:58:24 
Użytkownik

Dołączył(a): 09.cze.2011 19:23:49
Posty: 28
Witam. Dziękuje kolego meszrum za dalszą pomoc.
Ogólnie to byłem w dwóch sklepach i tak:
w IC powiedzieli mi że mają Pierburga 7.22684.10.0 20-17-5 za 388zł( obecnie nie mają Boscha regenerowanego) a i ten Pierburg wygląda całkowicie inaczej niż moja
obecna.
a u kolegi w sklepie motoryzacyjnym pytałem i powiedział mi ze jest w stanie załatwić mi Bosch 0 986 284 004 regenerowanego i koszt to 290zł ale bede musiał poczekać jak coś bo nie ma go na miejscu. Podał mi te nr lmm bo najpierw sprawdził po VIN i powiedział ze ten będzie pasował. Oczywiście jak się nic nie zmieni w 003bs to mogę oddać.
Ogólnie to chce kupić przepływke bo ta moja obecna to jest bardzo podejrzana, ponieważ nie ma na niej nigdzie żadnego opisu. a powinno byc przynajmniej jakeś logo producenta.(chyba że się mylę).
A i się zastanawiam bo może ten pierburg był by lepszym rozwiązaniem niż regenerowany bosch? co na ten temat sądzicie koledzy?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.cze.2011 18:46:39 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
jeżeli Twój samochód jest po 07/1999, to Bosch, o którym napisałeś będzie OK. co do tego co jest lepsze, to szalenie trudno wskazać lepsze lmm. fabrycznie VAG do AKN'a z tych lat wkładał Bosch'a.

jeżeli kupisz dedykowany Pierburg po nr OEM to też będzie OK.


niezależnie od tego, co wybierzesz spośród Bosch / Pierburg, to wybierzesz dobrze.

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.cze.2011 20:12:29 
Użytkownik

Dołączył(a): 09.cze.2011 19:23:49
Posty: 28
Witam po dłuższej przerwie. Jestem po zabiegu wymiany przepływomierza(kupiłem Bosch) i jestem niesamowicie zadowolony- nie poznaje swojego autka.:D
Oto 003bs- http://vaglog.rtnet.pl/robertus87_50073.html
Proszę o komentarz, jeżeli chodzi o pozostałe logi zrobię w tym tygodniu.
Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.cze.2011 20:33:31 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
tak, to była wina lmm.

teraz powinieneś:
- odślepić EGR;
- zrobić logi 003BS, 003d, 008d, 011d.


czekamy .
:)

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.cze.2011 13:39:10 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.maja.2007 12:00:48
Posty: 1583
Lokalizacja: Konstancin jeziorna
Auto: Toyota 3ZR-FAE
robert-audi napisał(a):
Witam po dłuższej przerwie. Jestem po zabiegu wymiany przepływomierza(kupiłem Bosch) i jestem niesamowicie zadowolony- nie poznaje swojego autka.:D
Oto 003bs- http://vaglog.rtnet.pl/robertus87_50073.html
Proszę o komentarz, jeżeli chodzi o pozostałe logi zrobię w tym tygodniu.
Pozdrawiam


gratulacje.
Teraz juz znasz swoją niunię, teraz logi w/w.

_________________
Forester MY15 2.0 XT
Mk5 1.9 BKC+++


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.lip.2011 18:18:02 
Użytkownik

Dołączył(a): 09.cze.2011 19:23:49
Posty: 28
Witam. Pogoda nie dopisuje ale dłużej nie mogłem siedziec i cały czas myślec jak sie mają dalej sprawy z moim silniczkiem.
I oto logi:
003BS- http://vaglog.rtnet.pl/robertus87_50651.html
003d- http://vaglog.rtnet.pl/robertus87_50652.html
008d- http://vaglog.rtnet.pl/robertus87_50653.html
011d- http://vaglog.rtnet.pl/robertus87_50654.html
I jak to teraz wygląda, co musze jeszcze w swojej niuni zrobic? Prosze o komentarze.
Pozdrawiam. Robert


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.lip.2011 20:12:26 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
wygląda prawie dobrze.
jedynym problemem jest zbyt późno narastające ciśnienie doładowania - rzeczywiste [011.3d] powinno być zbieżne z żądanym [011.2d] przy ok. 2000 rpm. u Ciebie jest nieco później - auto nie ma jeszcze pełnej mocy.

możliwe przyczyny są w zasadzie 2:
1. niedrożny katalizator [wydech];
2. niesprawny N75.


zaczynasz od 1. - jeszcze raz odepnij wydech i zrób jedną próbę dynamiczną 011d. log wklej na forum.
jeżeli chciałbyś zacząć od 2. to udaj się do IC* i tam kup N75 do swojego AKN - nr OEM to 1J0 906 627 B [nr 40 na schemacie]. następnie logujesz 011d.

*jeżeli kupisz w IC, to będziesz mieć możliwość zwrotu w ciągu 7/10 dni, a zatem niczym nie ryzykujesz.

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.lip.2011 17:36:06 
Użytkownik

Dołączył(a): 09.cze.2011 19:23:49
Posty: 28
Zrobiłem 011d na odpietym wydechu, nie ruszałem narazie N75.
Oto 011d- http://vaglog.rtnet.pl/robertus87_51003.html


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.lip.2011 17:48:41 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
nic się nie zmieniło.
teraz czas na podmianę N75.

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.lip.2011 09:49:37 
Użytkownik

Dołączył(a): 09.cze.2011 19:23:49
Posty: 28
Witam. Byłem w IC i gość powiedział mi że ma N75 Pierburg o nr: 7.00868.02.0 i że będzie pasował. I teraz pytanie czy mogę go faktycznie kupować?
Pytam bo mam możliwość kupienia oryginału u kolegi ale za 2 tygodnie dopiero będzie miał go na stanie.
A kurcze nie bardzo widzi mi się tyle jeszcze czekać. :d


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.lip.2011 09:26:59 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
tak, ten Pierburg jest OK [to ten sam, który jest sprzedawany w ASO].

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.lip.2011 22:15:09 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 08.sty.2008 16:17:06
Posty: 179
Lokalizacja: Lublin
kolego Robercie a jak odpinałeś katalizator to mocno go odsunąłeś? bo wlaśnie dzisiaj przeglądałem wątek:

http://audiklub.org/phpBB2/viewtopic.ph ... 7f2f438020

w ostatnim poście kolega napisał, że podczas drugiej próby odpiął kat troche bardziej niż w pierwszej i wtedy dopiero dało mu to rezultat.

ps. ciekawia mnie wyniki po wymianie n75 :) pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.lip.2011 18:33:53 
Użytkownik

Dołączył(a): 09.cze.2011 19:23:49
Posty: 28
Witam. Jak odpiąłem kata to wsadziłem nakrętkę o szerokości 10mm i już więcej nie dało rady ruszyć wydechem.
A wracając do N75 to troszkę się pokomplikowało. Sprawa wygląda tak że pierburg 7.00868.02.0 jest z długim gniazdem na wtyczkę(ok 2-2,5cm). A u mnie w audicy jest wtyczka na krótkie gniazdo i obecny N75 jest z krótkim gniazdem. Kupiłem Pierbuga 7.00868.02.0 nie zwracając na to uwagę i zadowolony z uśmiechem na ustach wróciłem do domku i od razu wziąłem się za wymianę a tu taki zonk.
Pan w IC stwierdził ze nie ma innego i nie wymieni mi tylko odda kasę. Zrobiłem zwrot i na drugi dzień do kolegi na podskokach żeby zamawiał N75. Po dwóch dniach okazało się ze nie załatwi takiego jak mam obecnie na aucie bo już nie produkują takich.
Więc zadzwoniłem do ASO Audi i tam Pan mi mówi że to prawda i że u nich N75 jest za 220zł i należy zmienić wtyczkę która kosztuje 30zł. Hmm i co posłuchać i kupić wtyczkę i zrobić podmiankę? Czy to będzie miało jakieś skutki uboczne? Czy ciężko będzie wymienić wtyczkę?
A tak na marginesie to teraz to jest ze 3 dni do 1 nocy. :D Banan to mi z twarzy nie znika :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.lip.2011 11:21:56 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
tak, to niestety prawda. VAG wycofał stare N75 z prostokątnymi złączkami.

Robert, napisz skąd jesteś - może któryś z kolegów mieszka nieopodal Ciebie i podmienisz N75 na próbę.

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.lip.2011 15:54:49 
Użytkownik

Dołączył(a): 09.cze.2011 19:23:49
Posty: 28
Witam ponownie. Wymieniłem N75 na nowy(+ nowa złączka).
011d- http://vaglog.rtnet.pl/robertus87_53371.html
I jak to teraz wygląda?
Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.lip.2011 16:36:31 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
teraz wygląda poprawnie.
ciśnienie przy 2000rpm wynosi 2040mbar, a poprzednio wynosiło 1540mbar.

dwie rzeczy:
1. na którym biegu robiłeś log?
2. w chwili wolnej zrób jeszcze 011d na odpiętym wydechu, by upewnić się na ile jest drożny katalizator.

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.lip.2011 20:34:49 
Użytkownik

Dołączył(a): 09.cze.2011 19:23:49
Posty: 28
Dzieki wielkie meszrum za pomoc.
log robiłem na 3 biegu. co do 011d z odpietym wydechem to w przyszłym tygodniu sie tym zajme i wrzuce log bo sam jestem ciekaw co z tym katalizatorem.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.lip.2011 22:27:27 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
jutro zrób jeszcze 008d z wyłączoną klimatyzacją.

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 48 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 91 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: