.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 19.lut.2025 07:35:59

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 25 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 14.lip.2011 22:40:39 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.lis.2007 12:34:27
Posty: 1902
Lokalizacja: Wroclaw
ma znaczenie czy to manual czy tip (manual na wolnych ma delikatnie mniejsz dawki bo i mniejsze sa opory), czy lepsza dawka 5 czy moze 7? cholera wie...to i tak jest dawka "szacowana" przeciez. Pewne jest, ze mniejsza dawka to i mniejsze korekcje. Generalne jest tez tak ze jak np wlacze klime to dawka idzie mi w gore i CK tez - kicha generalnie jest jak jest mala dawka a due CK.... ale jakie dokladnie sa przedzialy poprawne dla okreslonego kodu silnika... cholera wie

_________________
TDI VP, PD: Analizujemy Logi - przepływomierz
TDI VP:Analizujemy Logi TDI - kąt wtrysku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.lip.2011 06:44:01 
Użytkownik

Dołączył(a): 21.sie.2008 08:22:45
Posty: 1210
Lokalizacja: Częstochowa
To moze dlatego u Grejfa jedt ck 19 bo ma manual,
A u mnie 26 bo jest tip? Ahhh kto to wie....

001 robilem w pozycji N wiec silnik chyba nie byl obciazony skrzynia, tak mi sie wydaje
Pewne jest to, ze moje jezdzi i nie bede z tym nic robic, blisko trzy tysiaki można lepiej wydac :)

Pisales, ze tez sie woziles 2.5 tdi, jezdzisz nim jeszcze? Pamietasz moze co tam w 001s miales?

_________________
A6 180/370 Quattro Tiptronic
A8 335/430 Quattro Tiptronic


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.lip.2011 09:36:21 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.lis.2007 12:34:27
Posty: 1902
Lokalizacja: Wroclaw
zegar napisał(a):
A u mnie 26 bo jest tip? Ahhh kto to wie....
001 robilem w pozycji N wiec silnik chyba nie byl obciazony skrzynia, tak mi sie wydaje
Pisales, ze tez sie woziles 2.5 tdi, jezdzisz nim jeszcze? Pamietasz moze co tam w 001s miales?

wozilem sie... oddalem do wykonczenia zonie :peace:

kiedys takie cosik zrobilem
Obrazek

Mialem pecha rok temu i tip mi sie wysikal z oleju (czyli nie bylo takiego oporu pewnie pompy oleju ktora tez na N chodzi), zlogowalem statycznie 001,013, 014 i wtedy dawka spadla do okolo 5.5 i CK 19 (podobnie korekcje proporcjonalnie spadly - mialem to fajnie na jedym jpg ale gdzies przesialem zdjecie wiec pozostaje Ci wierzyc mi na slowo)
EDIT:
jak kupilem auto to mialo podniesione wolne obroty (adaptacje) do 766 i wtedy pokazywal
766 7,8 20,8
pomiedzy logowaniami z jpg i tym wyzej cos okolo 40-45tys sie narobilo i na przywroconych defaultowych wolnych obrotach dawka jest (no byla rok temu) 6.5 - ciezko mi powiedziec czy ten spadek to tylko efekt tylko zmniejszenia wolnych obrotow czy naturalniego procesu zuzycia vp44 (to proces powolny bo ogolnie autem ponad 70tys nabilem i nie widze by cos sie zlego dzialo - przebieg 270cos tys obecnie

_________________
TDI VP, PD: Analizujemy Logi - przepływomierz
TDI VP:Analizujemy Logi TDI - kąt wtrysku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.lip.2011 10:42:54 
Użytkownik

Dołączył(a): 21.sie.2008 08:22:45
Posty: 1210
Lokalizacja: Częstochowa
a wiec zostalo w rodzinie :peace:

zrobilem cos podobnego, pierwszy pomiar z wylaczonym wszystkim co sie da.
drugi z wlaczona klima, podgrzewana szyba, radiem i swiatlami

Obrazek

_________________
A6 180/370 Quattro Tiptronic
A8 335/430 Quattro Tiptronic


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.sie.2011 20:03:48 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.cze.2004 19:49:44
Posty: 1561
Lokalizacja: Zielona góra; Niemcom gratulujemy AUDI
meszrum napisał(a):
układ wtryskowy jest OK.

turbosprężarka pracuje dosyć dziwnie - zbyt wcześnie generuje OB, a następnie jest lekki dołek.
teoretycznie może być to winą samej turbosprężarka, N75 lub zatykającego katalizatora [n75 podmienisz, a wydech odepniesz we własnym zakresie].

co co EGR, to faktycznie pracuje wolno. tutaj masz dwóch podejrzanych: sam EGR oraz N18. EGR w BAU jest nieco bardziej zaawansowany, gdyż jest chłodzony.

lmm zaczyna lekko ciąć dawkę w górnej części obrotów. należy umyć lmm alkoholem izopropylowym.

N18 wymieniony na nowy i egr zaczął pracować jak należy :D
LMM wyczyszczony ale jeszcze nie zrobilem logow

_________________
A6 2,0 ABK 115 95rok AVANT Było
A6 2,8 ALG 193 98rok SEDAN Było
A6 2,5tdi BAU 179 04rok AVANT Quattro Było
VW GOLf 1.9tdi AJM 115 00rok Było
A2 1.4tdi AMF jest
A6 C6 3.0tdi CDYA 239 2008 AVANT Jest i Quattro : )


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 25 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 41 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron