.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 19.lut.2025 06:57:43

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 13.lip.2011 14:14:33 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.kwi.2008 22:16:10
Posty: 56
Lokalizacja: Bydgoszcz
Nie wiem jak w dieslu,ale nie wydaje mi sie,zeby automat inaczej zachował sie przy benzynce.Ja mam benzynę i nie mam ŻADNEGO z opisywanych objawów.Może być zimno luba upał,na zimnym silniku czy na rozgrzanym skrzynia pracuje bez najmniejszych szarpnięć i stuków.Nie ma żadnej różnicy...chyba żę moja skrzynka jest kaputt :d

_________________
A6 C5 Avant TIP 2.4+Lpg Prins 2000r


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.lip.2011 19:32:14 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.lis.2007 12:34:27
Posty: 1902
Lokalizacja: Wroclaw
mam tipa w afb wiec moze byc inaczej ale jest tak:
mam wrazenie ze zima przy mrozach tak pare minut po odpaleniu skrzynia dluzej trzyma na biegach (ale ze silnik jest glosny jak ruska artyleria wiec ogolnie spokojnie jade w te pierwsze minuty) - sama zmiana jest bez szarpniec
Teraz zakladama hipotetyczna mozliwosc taka, ze np jakis czujnik temp w skrzyni ktory zalozmy ma wplyw na to u Ciebie "klamie" i np przy -5st przekazuje info dla ecu skrzyni -25st co wplywa na to ze to tak wyraznie widzisz... chodzi o to, ze "vagujac" skrzynie moze trzeba bardziej inteligentnie do sprawy podejsc niz tylko "czy sa w skrzyni bledy"
Masz auto kombinowane wiec inaczej moment generuje niz "seria" a skrzynia ma chyba w logu 009 jakies hipotetyczne momenty.. jak ta charatkterystyka jest niezgrana z realiami to moze to i tez ma jakis wplyw na "dzwine zmiany".... moja wypowiedz jest na zasadzie "glosno mysle" a nie jakas wartosciowa porada
Pozdrawiam,
Przemek

_________________
TDI VP, PD: Analizujemy Logi - przepływomierz
TDI VP:Analizujemy Logi TDI - kąt wtrysku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.lip.2011 21:43:25 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.lip.2011 12:41:00
Posty: 10
Lokalizacja: Żagań - Lubuskie
Tak jak wspomniałem - każda logiczna podpowiedź jest dla mnie wartościowa.
Dzięki Przemek. Twoją również wezmę pod uwagę vagując skrzynię.
Troszkę jednak nie doczytałeś, bo wspominałem, że gdy furka była na AKN-nie, też miałem ten objaw i to wtedy odnotowałem to stuknięcie.
A tak w ogóle, to może i autko trochę kombinowane, ale efekt jak narazie - nie zapeszając - piorunujący. :D

_________________
Marcin

Jest: Audi A4 B5 Avant 2.5 TDI BCZ 2001r. S-line

Było: BMW 320d Touring 2002 r. M-Power
Było: Opel Astra Caravan 2.0 1999 r. Sportive

Nie kłóć się z idiotą, bo sprowadzi Cię do swojego poziomu i pokona doświadczeniem...


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 49 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: