.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 22.lut.2025 19:58:38

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 64 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 22.sie.2011 21:23:05 
Użytkownik

Dołączył(a): 31.sty.2010 13:48:39
Posty: 77
Lokalizacja: Racibórz
dzięki meszrum jutro postaram się zrobić log 011d, muszę jeszcze gdzieś kupić alkohol izopropylowy w spreju bo czyściłem przepływke acetonem chciałem ją wyczyścić na początku kontakt sprajem firmy (BEKO)ale nie wyczytałem takich właściwości muszę szukać dalej dzięki pozdrawiam.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.sie.2011 12:38:37 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.maja.2007 12:00:48
Posty: 1583
Lokalizacja: Konstancin jeziorna
Auto: Toyota 3ZR-FAE
KONTAKT IPA - jest w 99,7 % czystym alkoholem izopropylowym w aerozolu

KONTAKT 60 - do czyszczenia stykow. rozpuszczając tlenki.

KONTAKT 61 jest preparatem przeznaczonym do smarowania i ochrony przed korozją tych styków i elementów elektromechanicznych po czyszczeniu ''60''

KONTAKT 40 jest środkiem penetrującym, smarującym i zabezpieczającym urządzenia elektryczne i elektroniczne przed uszkodzeniami spowodowanymi dostaniem się wody, wilgocią lub korozją.

Teraz juz moge stwierdzic, ze sam bym sie bal kupic lmm w ''renomowanym sklepie'' poza IC. Widze za duzo przypadkow ''nowych lmm'' ktore mierza na oko, gorzej jak czyszczone stare.

_________________
Forester MY15 2.0 XT
Mk5 1.9 BKC+++


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.sie.2011 20:43:07 
Użytkownik

Dołączył(a): 31.sty.2010 13:48:39
Posty: 77
Lokalizacja: Racibórz
dzięki grejf za odpowiedź będę szukał takiego preparatu pytałem i słyszałem jeszcze coś takiego że się nadaje środek do czyszczenia tarcz hamulcowych czy to prawda chciałem poczytać na tym preparacie skład czy jest w nim alkohol izopropylenowy ale był zoonk niema na żadnym preparacie pisanego składu z czego jest zrobiony pozdro.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.sie.2011 18:47:54 
Użytkownik

Dołączył(a): 31.sty.2010 13:48:39
Posty: 77
Lokalizacja: Racibórz
witam meszrum wklejam log dynamiczny 011 może mi pomożesz w którym kierunku mam dokręcić dzwignię turbiny lub opuścić pozdrawiam

011D http://vaglog.rtnet.pl/marcelinaadam_55342.html


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.sie.2011 08:40:24 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
filipif6 napisał(a):
witam meszrum wklejam log dynamiczny 011 może mi pomożesz w którym kierunku mam dokręcić dzwignię turbiny lub opuścić pozdrawiam

011D http://vaglog.rtnet.pl/marcelinaadam_55342.html


dokładnie obejrzyj sztangę - powinna na niej być farba [zółta/szara], która jest znacznikiem prawidłowego ustawienia sztangi - postaraj się ustawić długość sztangi tak, by farba na nakrętce pokrywała się z tą na sztandze.

jeżeli powyższe nie będzie możliwe, to skróć sztangę o ok. 2-3 mm i zaloguj 011d.

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.sie.2011 21:03:29 
Użytkownik

Dołączył(a): 31.sty.2010 13:48:39
Posty: 77
Lokalizacja: Racibórz
dzięki meszrum jutro jak dam rady to zobaczę pod maskę pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.sie.2011 20:53:20 
Użytkownik

Dołączył(a): 31.sty.2010 13:48:39
Posty: 77
Lokalizacja: Racibórz
witam ponownie meszrum na sztandze i na nakrętce jest żółta farba ale brak szarej skróciłem sztangę o 3mm zrobiłem log powiem że autko zbiera się o wiele lepiej ale powyżej 3000tyś obrotów to dopiero przyśpiesza mogło by się prędzej tak zbierać zresztą będziesz widział w logu pozdrawiam

011d http://vaglog.rtnet.pl/marcelinaadam_55517.html


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.sie.2011 21:00:30 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
widać różnicę. jednak teraz jest zbyt mocno skrócona. wydłuż sztangę o 1mm i 011d.

czy masz katalizator?

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.sie.2011 22:20:51 
Użytkownik

Dołączył(a): 31.sty.2010 13:48:39
Posty: 77
Lokalizacja: Racibórz
mam katalizator,wydłużę sztangę jutro i zrobię log pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.sie.2011 13:25:02 
Użytkownik

Dołączył(a): 31.sty.2010 13:48:39
Posty: 77
Lokalizacja: Racibórz
witam meszrum wydłużyłem sztangę o 1mm wklejam log a co myślisz o katalizatorze morze być zapchany jak tak to co zrobić żeby nowego nie trzeba było kupić pozdrawiam

011d http://vaglog.rtnet.pl/marcelinaadam_55557.html


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.sie.2011 14:34:41 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.sie.2008 23:25:54
Posty: 130
Auto: Passat B5 AHU
Katalizator wymontuj, wystukaj środek i załóż samą puchę.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.sie.2011 20:09:24 
Użytkownik

Dołączył(a): 31.sty.2010 13:48:39
Posty: 77
Lokalizacja: Racibórz
meszrum co widać w logu jak opuściłem sztangę o 1mm czy wybić katalizator jak mi napisał wicek_89 co ty na to?pozdro.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.sie.2011 17:14:08 
Użytkownik

Dołączył(a): 31.sty.2010 13:48:39
Posty: 77
Lokalizacja: Racibórz
witam,meszrum jeszcze jedno pytanko przedłużyłem sztangę o 1mm czy przedłużyć o jeszcze o 1mm autko ciągnie o wiele lepiej ale myślę że to jeszcze nie jest to chyba że katalizator wybić co ty na to pozdro.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.sie.2011 09:51:40 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
niczego nie wycinasz/wybijasz. jeżeli masz podejrzenie, że katalizator może być niedrożny, to należy odpiąć wydech za T i z tak odpiętym wydechem zrobić 1 [jedną!] próbę 011d.

jak to zrobić przeczytasz tutaj: http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopi ... 11#1326211 .

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.sie.2011 19:58:33 
Użytkownik

Dołączył(a): 31.sty.2010 13:48:39
Posty: 77
Lokalizacja: Racibórz
dzięki meszrum odkręcę wydech i zrobię log możesz mi napisać czy jest co lepiej w ostatnim logu jak przedłużyłem dźwignię o 1mm dzięki pozdro.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.wrz.2011 12:10:38 
Użytkownik

Dołączył(a): 31.sty.2010 13:48:39
Posty: 77
Lokalizacja: Racibórz
witam po dość długiej przerwie wreszcie znalazłem czas żeby odkręcić wydech i zrobić log 011 wklejam log pozdrawiam

011 http://vaglog.rtnet.pl/marcelinaadam_56760.html


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.wrz.2011 20:15:13 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
jeżeli do ostatniej regulacji sztangi nic nie ruszałeś, to ewidentnie masz niedrożny katalizator.

po jego usunięciu wydłuż sztangę o 1mm i log. 011d.
przykro mi, będzie to uciążliwe, lecz to jedyny sposób, byś wrócił do seryjnych i prawidłowych ustawień.

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.wrz.2011 21:41:05 
Użytkownik

Dołączył(a): 31.sty.2010 13:48:39
Posty: 77
Lokalizacja: Racibórz
witam ponownie meszrum nic nie ruszałem od ostatniej regulacji a co powiesz zamiast katalizatora na strumienice chyba że to nie jest żadna różnica wybity katalizator a strumienica pozdrawiam.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.wrz.2011 10:29:18 
Użytkownik

Dołączył(a): 31.sty.2010 13:48:39
Posty: 77
Lokalizacja: Racibórz
witam mam jeszcze pytanko czy na katalizatorze w moim przypadku jest sonda czy jakiś czujnik nie mam kanału żeby tam zerknąć pozdro.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.wrz.2011 08:39:30 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
nie, w tym silniku nie ma żadnych sond/czujników w układzie wydechowym.

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 64 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 44 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: