krzycho0110 napisał(a):
HashMan napisał(a):
Przepraszam za bałagan, z logami robiłem co w mojej mocy.
Co dokładnie znaczy wg Ciebie przytkany wydech ?? masz na myśli Kata ?? Bo chodzi mi po głowie jego wycięcie.
Czy wyczyszczenie przepływki cos da czy lepiej juz szykować pieniądze na nowy ??
Jutro jeszcze pojade do mechanika, który zajmuje sie tylko pompami i wtryskami, niech sprawdzi czy którys nie leje, a w razie czego zregeneruje.
A wracając do tematu, wskazałes co moze byc przyczyną słabej mocy, a nie wiesz co moze być przyczyną kopcenia i złego odpalania na zimnym ?? znajomy mówił mi ze problem z odpaleniem ustąpił gdy wymienił wężyki przelewowe od wtrysków do pompy. tez to sprawdze, bo to nie duży koszt.
Wpierw ustaw ten kat wtrysku -jezeli się nie zapowietrza to będzie palił wtedy od kopa
Przepływomierz możesz wymyć środkami przeznaczonymi do tego w sprayu ,nie myj pedzelkiem itp bo możesz go uszkodzić na dobre ,może sie poprawić ,ale zazwyczaj na krótko - wtedy jedynie wymiana ,przepływomierz dobieraj ściśle pod silnik najlepiej po vin
Kata można wyciąć jeśli jest zapchany
Wtryski nie są złe - log 13 i 14 ale rozbieżności spore ,dobrze by było zaglądnąć pod dekle i ocenić stan hydrauliki
Witam pisze po raz kolejny, mechanika w Słupsku jest chyba na niskim poziomie, po odwiedzeniu kilkunastu zakładów tylko jeden mogłby sie podjąć ustawienia kąta wtrysku, reszta mowi zebym wynienił cały rozrząd. w serwisie zaśpiewali mi za taką usługę w granicach 500-600zł.
Przepływomierz początkowo wyczyściłem tak jak pisaliście ale to nic nie dało, auto nadal kopci i sie dusi na niższych obrotach.
Kupiłem nowy przepływomierz jutro będę go montował i wstawię nowe logi, tymczasem może ktoś podpowie mi w jakich granicach cenowych jest usługa ustawienia kątu wtrysku ?