co do ceny auta sie nie wypowiadam ale patrza na liczbe kol to na zime stulecia jestes przygotowany:)
Oczywistą oczywistoscią jest, ze paliwo na wylaczonym silniku z wezy przelewowych przy wylaczonym silniku fizycznie nie jest w stanie wyciec w podawanej wyzej liczbie litrow (ktos podbarwil historie albo ktos regularnie kradnie Ci paliwo nocą

)
Jezeli to auto nie traktujesz jako "auto na rok" czy "auto na przejechanie 10 max 20tys km" i wahacze sa jeszczy oryginalne to proponuje wymienic dokladnie wszystkie wahacze oraz amortyzatory przednie (jezeli sa ori) + gumy na przegubach... mowie to z wlasniego doswiadczenia: przy przeboegu 200tys kupilem, przy przebiegu 220 padl pierwszy ori, przy przebiegu 280 z ori zostaly 2 gorne w obo kolach ora amory zostaly wymienione, padl jeden przegub a w drugim wymienialem peknieta oslone
Zaplacisz raz i nie wracasz nigdy do tematu zawieszenia przedniego (ja robilem na raty)
Co do popularnych kayabow (amorow) do starych piernikow vw+pociotki (ze wzgledu na cene) to powiem ze sa gorsze niz ori (po okolo 60 tys od wymiany w passacie zauwazam, ze nie sa tak twarde jak wtedy gdy je montowalem i tez sa slabsze od ori amorow w seacie exeo/zawieszenie z A4B7/ po podobnym przebiego - jaka cena taka jakosc (ale nie ciekna wiec nie odradzam - po prostu dosia)
Pozdrawiam,
Przemek