.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 24.lut.2025 22:05:04

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 34 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: [A6 C5 2,5 TDI AKN] Zimy pali po 30sek krecenia - Logi..
PostNapisane: 23.sty.2012 15:08:32 
Użytkownik

Dołączył(a): 05.gru.2009 06:39:51
Posty: 12
Lokalizacja: Kalisz
Auto: A6 C5 1999r. 2.5 TDI 150KM
tak czytałem cały temat o tym odpalaniu po 30 sec dzisiaj audi zaciągnąłem do mechanika wymienił wężyki zmienił filtr paliwa bo był w opłakanym stanie odpowietrzył wszystko autko odpaliło chodziło minute i zaczęło się dławić i zgasło...i uciekło kolejne 10 litrów ;/ więc zostawiłem auto i będzie szukał gdzie wycieka taka ilość bo i do pompy nie dociera więc mam nadzieję że jej nie skatuje do końca...no mechanikiem z wykształcenia nie jestem ale nie boję się pogrzebać przy aucie jeżeli jestem czegoś pewien...Vectrę B 2.5 v6 sam robiłem bo siedziałem na forum czytałem i później patrzyłem u siebie...no nic zobaczymy co mechanik powie wieczorem lub jutro


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [A6 C5 2,5 TDI AKN] Zimy pali po 30sek krecenia - Logi..
PostNapisane: 25.sty.2012 19:09:53 
Użytkownik

Dołączył(a): 05.gru.2009 06:39:51
Posty: 12
Lokalizacja: Kalisz
Auto: A6 C5 1999r. 2.5 TDI 150KM
no audi uratowane przed kolejną trefną oceną że pompa do wymiany...autko śmiga aż miło :) dzięki za tą pomoc informacyjną...mechanik też zaskoczony :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [A6 C5 2,5 TDI AKN] Zimy pali po 30sek krecenia - Logi..
PostNapisane: 25.sty.2012 21:32:03 
Użytkownik

Dołączył(a): 05.lis.2010 09:12:44
Posty: 369
Alex_M napisał(a):
witam u mnie jest podobny problem...wczoraj zakupiłem audi c5 2.5 v6 TDI 150KM 1999r i wczoraj po powrocie 200km coś ciężko palił jak je zostawiłem na 5-10minut... dzisiaj wsiadam odpalił po 2-3 sekundach zajechałem 3km i straciło moc...zakopcił z rury i już nie odpalił...zauważyłem że cieknie paliwo po chwili kręcenia z pierwszego po prawej stronie węża paliwowego stojąc przed samochodem przez co w nocy uciekło 8 litrów...mechanik przez tel mówi że na 95% pompa a koleś od którego kupiłem mówi żebym kupił ten wężyk (niby za 5zł) i będzie ok bo jemu raz się tak zdarzyło...podejrzewam że zerwę tą umowę ale znowu laweta 600km w dwie strony to masakra...co wy sądzicie o tych objawach??
ile dałeś za ta brykę ?
Czy jest po wymianie rozrzadu i może czegoś więcej czy to przed tobą ?

_________________
JEST -> Pajero 3.2 DID 200KM 441Nm [od 03.2017 do teraz ] (salon PL 2009r, od pierwszego właściciela, przebieg przy zakupie 167tys km, DPF typu otwartego :-) , tuning na 240KM 520Nm)
SPRZEDANE -> : Audi A6 2,5TDi AKE avant Tip 2001 [od 01.2008 do 12.2016] => [przebieg auta tylko u mnie to ponad 200 tys km, prawie żadnych oznak "zmęczenia", na zegarach przy sprzedaży 372tys km]


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [A6 C5 2,5 TDI AKN] Zimy pali po 30sek krecenia - Logi..
PostNapisane: 26.sty.2012 10:45:40 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.paź.2008 23:07:50
Posty: 202
Alex_M napisał(a):
no audi uratowane przed kolejną trefną oceną że pompa do wymiany...autko śmiga aż miło :) dzięki za tą pomoc informacyjną...mechanik też zaskoczony :)



Cześć,

Którędy w końcu to paliwo wypływało?

Pozdrawiam
Paweł


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [A6 C5 2,5 TDI AKN] Zimy pali po 30sek krecenia - Logi..
PostNapisane: 26.sty.2012 15:32:29 
Użytkownik

Dołączył(a): 05.gru.2009 06:39:51
Posty: 12
Lokalizacja: Kalisz
Auto: A6 C5 1999r. 2.5 TDI 150KM
autko kupiłem za 16 500zł z dwoma kompletami kół na zimę alusy 16"audi ale stary model z oponami Goodyear a na lato 17" BBs z oponami Bridgestone
Rozrząd był wymieniany 30 000 km temu więc trochę jeszcze pojeździ...wymieniłem olejek i git...jeszcze czeka mnie wymiana dwóch przednich głównych wahaczy 270zł sztuka plus robocizna

Paliwko wyciekało tymi wężykami przelewowymi bo 3 były trafione i przy dwóch wtryskach nie było podkładek.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [A6 C5 2,5 TDI AKN] Zimy pali po 30sek krecenia - Logi..
PostNapisane: 26.sty.2012 15:52:30 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.lis.2007 12:34:27
Posty: 1902
Lokalizacja: Wroclaw
co do ceny auta sie nie wypowiadam ale patrza na liczbe kol to na zime stulecia jestes przygotowany:)
Oczywistą oczywistoscią jest, ze paliwo na wylaczonym silniku z wezy przelewowych przy wylaczonym silniku fizycznie nie jest w stanie wyciec w podawanej wyzej liczbie litrow (ktos podbarwil historie albo ktos regularnie kradnie Ci paliwo nocą :peace: )
Jezeli to auto nie traktujesz jako "auto na rok" czy "auto na przejechanie 10 max 20tys km" i wahacze sa jeszczy oryginalne to proponuje wymienic dokladnie wszystkie wahacze oraz amortyzatory przednie (jezeli sa ori) + gumy na przegubach... mowie to z wlasniego doswiadczenia: przy przeboegu 200tys kupilem, przy przebiegu 220 padl pierwszy ori, przy przebiegu 280 z ori zostaly 2 gorne w obo kolach ora amory zostaly wymienione, padl jeden przegub a w drugim wymienialem peknieta oslone
Zaplacisz raz i nie wracasz nigdy do tematu zawieszenia przedniego (ja robilem na raty)
Co do popularnych kayabow (amorow) do starych piernikow vw+pociotki (ze wzgledu na cene) to powiem ze sa gorsze niz ori (po okolo 60 tys od wymiany w passacie zauwazam, ze nie sa tak twarde jak wtedy gdy je montowalem i tez sa slabsze od ori amorow w seacie exeo/zawieszenie z A4B7/ po podobnym przebiego - jaka cena taka jakosc (ale nie ciekna wiec nie odradzam - po prostu dosia)
Pozdrawiam,
Przemek

_________________
TDI VP, PD: Analizujemy Logi - przepływomierz
TDI VP:Analizujemy Logi TDI - kąt wtrysku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [A6 C5 2,5 TDI AKN] Zimy pali po 30sek krecenia - Logi..
PostNapisane: 26.sty.2012 17:37:16 
Użytkownik

Dołączył(a): 05.lis.2010 09:12:44
Posty: 369
Alex_M napisał(a):
autko kupiłem za 16 500zł z dwoma kompletami kół na zimę alusy 16"audi ale stary model z oponami Goodyear a na lato 17" BBs z oponami Bridgestone
Rozrząd był wymieniany 30 000 km temu więc trochę jeszcze pojeździ...wymieniłem olejek i git...jeszcze czeka mnie wymiana dwóch przednich głównych wahaczy 270zł sztuka plus robocizna

Kupiłeś auto od osoby prywatnej czy od handlarza ?
Jeżeli chcesz nim dłużej pojeździć jako pełnosprawnym autem, to przed Tobą zawiecha, wałki, pompa, moze z czasem przepływka (chyba AKN miały tą gorszą). Zależy co w nim zrobniono zanim go sprzedano. Kup interface diagnostyczny i zobacz co w nim siedzi.
Najważniejsze żeby dobrze poznać historię auta i porozmwiać uczciwie z poprzednim właścicielem to wtedy mozna zaplanować prace uzdrawiające na przyszłość.
Dobrze Przemek pisze, ze lepiej od razu robić kompleksowo niż po kawałkach. Wyjdzie taniej.

_________________
JEST -> Pajero 3.2 DID 200KM 441Nm [od 03.2017 do teraz ] (salon PL 2009r, od pierwszego właściciela, przebieg przy zakupie 167tys km, DPF typu otwartego :-) , tuning na 240KM 520Nm)
SPRZEDANE -> : Audi A6 2,5TDi AKE avant Tip 2001 [od 01.2008 do 12.2016] => [przebieg auta tylko u mnie to ponad 200 tys km, prawie żadnych oznak "zmęczenia", na zegarach przy sprzedaży 372tys km]


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [A6 C5 2,5 TDI AKN] Zimy pali po 30sek krecenia - Logi..
PostNapisane: 26.sty.2012 23:00:05 
Użytkownik

Dołączył(a): 05.gru.2009 06:39:51
Posty: 12
Lokalizacja: Kalisz
Auto: A6 C5 1999r. 2.5 TDI 150KM
mam faktury na wymianę z obu stron z przodu dwóch górnych wahaczy a dolne są TRW i pozostało wymienić te główne...
Cena pewnie lekko zawyżona no ale takie już życie że każdy wie czym jeździ...pompa była już robiona bo widać że ktoś ją rozbierał ( przynajmniej elektronikę)
Co do rozrządu mechanik dobrze go obejrzał i mówi że spokojnie 15 tyś km pojeżdżę więc mam zbierać kasę = D a pro po jakie części polecacie do tego rozrządu na allegro znalazłem części zaczynające się od 700zł ale nie wiem czy to gra warta zachodu...
co do tego paliwka to jak holowałem auto to był przekręcony zapłon więc pompka pracowała i pompowała paliwko i się sączyło na asfalt...a nawet jak stało w nocy na czystej kostce brukowej to pozostała sporaaaa plama...mniejsza z tym ile uciekło ważne że mogę się cieszyć z jazdy tak wygodnym samochodem...

Auto kupiłem od prywatnego kolesia bardzo uczciwy ciągle mam z nim kontakt ale coś nie wiele na jego temat wie mimo że miał to autko 2,5 roku...no nic pojeżdżę to się okaże co trzeba robić...

a jakie są koszty kupienia takiego urządzenia diagnostycznego żeby sobie samemu podpiąć lapka i obadać auto??

aaa no i jeszcze czy jest sposób na zmianę radia?? bo mam nagłośnienie bose a jak wiadomo nowe radia i większość tych starszych posiada podwójną kostkę ISO a planuję zakupić radio Alpine z seri CDA 9854R lub 9885R
a chciałbym żeby fabryczny sub działał pod nic i wszystkie głośniki...zmieniarka nie koniecznie...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [A6 C5 2,5 TDI AKN] Zimy pali po 30sek krecenia - Logi..
PostNapisane: 26.sty.2012 23:07:30 
Użytkownik

Dołączył(a): 05.lis.2010 09:12:44
Posty: 369
Alex_M napisał(a):
a jakie są koszty kupienia takiego urządzenia diagnostycznego żeby sobie samemu podpiąć lapka i obadać auto??

aaa no i jeszcze czy jest sposób na zmianę radia?? bo mam nagłośnienie bose a jak wiadomo nowe radia i większość tych starszych posiada podwójną kostkę ISO a planuję zakupić radio Alpine z seri CDA 9854R lub 9885R

koszt "urządzeinia diagnostyczngo = koszt jednej (lub dwóch na prowincji) wizyty u elektronika samochodowego, który i tak nie bedzie się znał na tym o czym ci będzie opowiadał (powie że błędów nie ma albo że jakieś są. pojecia logowania statycznego i dynamicznego są im zazwyczaj nieznane)

BOSE gra pięknie, wywalać to dla czegos innego ? I się ładnie komponuje z deską rozdzielczą.

_________________
JEST -> Pajero 3.2 DID 200KM 441Nm [od 03.2017 do teraz ] (salon PL 2009r, od pierwszego właściciela, przebieg przy zakupie 167tys km, DPF typu otwartego :-) , tuning na 240KM 520Nm)
SPRZEDANE -> : Audi A6 2,5TDi AKE avant Tip 2001 [od 01.2008 do 12.2016] => [przebieg auta tylko u mnie to ponad 200 tys km, prawie żadnych oznak "zmęczenia", na zegarach przy sprzedaży 372tys km]


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [A6 C5 2,5 TDI AKN] Zimy pali po 30sek krecenia - Logi..
PostNapisane: 27.sty.2012 22:11:10 
Użytkownik

Dołączył(a): 05.gru.2009 06:39:51
Posty: 12
Lokalizacja: Kalisz
Auto: A6 C5 1999r. 2.5 TDI 150KM
chodzi mi tylko o samo radio...nie widzę sensu kupować tego fabrycznego radia za 150-300zł jak za 400zł mogę mięć fajnego Alpine ze starych klocków 9885 - 9856 - 9854 - 9853
dzisiaj rozmawiałem z elektronikiem i mówił żebym przyniósł mu schemat i będziemy działać...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [A6 C5 2,5 TDI AKN] Zimy pali po 30sek krecenia - Logi..
PostNapisane: 27.sty.2012 22:32:20 
Użytkownik

Dołączył(a): 05.lis.2010 09:12:44
Posty: 369
Ja pamietam że coś przed vaga mozna zmienić w odsłuchu radia , tzn nie pamiętam, czy można włączyć lub wyłączyć wzmacniacz (czyli jest lub nie ma napisu BOSE jak włączasz radio). Kiedyś się tym bawiłem przy okazji diagnozowania mojego audi. Czy wywalenie oryginalnego radia nie namiesza w ustawieniach systemu BOSE ? Ale to temat na inny dział.

_________________
JEST -> Pajero 3.2 DID 200KM 441Nm [od 03.2017 do teraz ] (salon PL 2009r, od pierwszego właściciela, przebieg przy zakupie 167tys km, DPF typu otwartego :-) , tuning na 240KM 520Nm)
SPRZEDANE -> : Audi A6 2,5TDi AKE avant Tip 2001 [od 01.2008 do 12.2016] => [przebieg auta tylko u mnie to ponad 200 tys km, prawie żadnych oznak "zmęczenia", na zegarach przy sprzedaży 372tys km]


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [A6 C5 2,5 TDI AKN] Zimy pali po 30sek krecenia - Logi..
PostNapisane: 27.sty.2012 23:19:31 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.lis.2007 12:34:27
Posty: 1902
Lokalizacja: Wroclaw
bose to jest wzmacniacz glosnikow, lepsze troche glosniki i lepszy niz plastikowy sub (w nie bose jest pseudo wzmacniacz tylko na tylne glosniki + pseudowzmacniacz na pseudo sub)..... kazdy majacy troche pojecia poradzi sobie ze zgraniem tego z reszta
To co sie zatraci podlaczajac niezabytkowe radio to wyswietlanie na fisie stacji i sterowanie z kiery jezeli jest*)
Proba podlaczania radia ori z nowszych modeli (radia na canie) oznaczalyby jajka w stylu wylaczanie sie radia co 30min (radio nie zobaczy syglaluy po canie ze wlaczony jest zaplon) albo palowanie z sie emulatorami can
Pojscie w radio normalne ze zlaczka iso1 (nie iso2!) uwazam za wlasciwy kierunek
*) jezeli masz auto z licznikami na canie (od okolo roku modelowego 2001) to wtedy prawdopodobnie masz zlaczke ISO2 (nie iso1!) oraz lepsze radia maja do dokupienia adaptery can i wtedy bedzie wyswietlanie na fisie jak i sterowanie z multikiery (jak masz)

_________________
TDI VP, PD: Analizujemy Logi - przepływomierz
TDI VP:Analizujemy Logi TDI - kąt wtrysku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [A6 C5 2,5 TDI AKN] Zimy pali po 30sek krecenia - Logi..
PostNapisane: 27.sty.2012 23:31:15 
Użytkownik

Dołączył(a): 05.gru.2009 06:39:51
Posty: 12
Lokalizacja: Kalisz
Auto: A6 C5 1999r. 2.5 TDI 150KM
jak włączam radio jest napis Bose...
tak mam wyświetlacz FIS moje audi z roku 1999 nie mam sterowania z kierownicy...ok nie zaśmiecam tutaj już bo to inny zupełnie temat...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [A6 C5 2,5 TDI AKN] Zimy pali po 30sek krecenia - Logi..
PostNapisane: 03.cze.2013 17:36:00 
Użytkownik

Dołączył(a): 05.gru.2009 06:39:51
Posty: 12
Lokalizacja: Kalisz
Auto: A6 C5 1999r. 2.5 TDI 150KM
jak by ktoś szukał w tym temacie co to za usterka to u mnie pomogło uszczelnianie pompy za 220zł koszt robocizny...pompę uszczelniałem pół roku temu i do dzisiaj auto pali nie dłużej niż po 2 sekundach...jedynie rozrusznik muszę dać do regeneracji...


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 34 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 107 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: