.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 25.lut.2025 23:11:43

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 198 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5 ... 10  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: [A4, 1.9 TDI AFN 110 km, 1997] Traci moc
PostNapisane: 20.lis.2012 21:47:33 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.gru.2004 13:18:15
Posty: 1321
Lokalizacja: Rawa Maz.
Auto: Audi Cabrio 2,8 '94r.
Baskecior napisał(a):
solaris napisał(a):
ale to nie chodzi o to, że się rozdupcy za pół roku

chodzi mi o to, że żadna firma nie zrobi Ci jej na takich elementach jak daje choćby garret

a po drugie to jest tylko moje skromne zdanie

Z pełną odpowiedzialnością podpisuję się pod tą opinią.
Z regenerowaną turbiną jest jak z regenerowanym maglem i podrabianą Whisky.
Prędzej czy później zaboli głowa.
Gdyby regenerację przeprowadzano na oryginalnych częściach kosztowałaby ona 2500-3000 tys zł, czyli połowę kosztów nowej turbiny.
Regularna cena regeneracji w PL to 600-1000 zł.
Przerzuciłem już "parę" regenerowanych turbin w moich i nie tylko autach. Po 1,5 - 2 latach zaczynają się problemy.
Tyle ode mnie.


basket nówka ori w Aso skody do paska b6 2.0 tdi na pompkach kosztuje 4300 z wymiana - szwagier zmieniał 1,5 m-c temu , przyszedł po rade i jak mi powiedział jaka cena (auto serwisowane cały czas od nowości) wiec mu doradziłem aby sie nie zastatanawiał bo to dobra cena

_________________
Audi B4 2,8 AAH/AFC Cabrio '94 r. - Yes-t :)
.... - jeszcze parę innych CCCO ale mniej niz 3 m-c
Audi S6 C4 4,2 Quattro Avant 97r. - było
Audi A4 B5 2,5TDI Avant model S4 S-line-było
Audi 80 B4 1,9 TDI 1Z Avant wirus by Digtronik - było :/
"moja Audica budzi emocje niczym dobra szpryca"


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [A4, 1.9 TDI AFN 110 km, 1997] Traci moc
PostNapisane: 20.lis.2012 21:52:01 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
stawsz napisał(a):
Baskecior napisał(a):
solaris napisał(a):
ale to nie chodzi o to, że się rozdupcy za pół roku

chodzi mi o to, że żadna firma nie zrobi Ci jej na takich elementach jak daje choćby garret

a po drugie to jest tylko moje skromne zdanie

Z pełną odpowiedzialnością podpisuję się pod tą opinią.
Z regenerowaną turbiną jest jak z regenerowanym maglem i podrabianą Whisky.
Prędzej czy później zaboli głowa.
Gdyby regenerację przeprowadzano na oryginalnych częściach kosztowałaby ona 2500-3000 tys zł, czyli połowę kosztów nowej turbiny.
Regularna cena regeneracji w PL to 600-1000 zł.
Przerzuciłem już "parę" regenerowanych turbin w moich i nie tylko autach. Po 1,5 - 2 latach zaczynają się problemy.
Tyle ode mnie.


basket nówka ori w Aso skody do paska b6 2.0 tdi na pompkach kosztuje 4300 z wymiana - szwagier zmieniał 1,5 m-c temu , przyszedł po rade i jak mi powiedział jaka cena (auto serwisowane cały czas od nowości) wiec mu doradziłem aby sie nie zastatanawiał bo to dobra cena

Dobra rada, dobry wybór. :peace:

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [A4, 1.9 TDI AFN 110 km, 1997] Traci moc
PostNapisane: 20.lis.2012 22:56:49 
Moderator

Dołączył(a): 03.mar.2011 22:54:52
Posty: 6751
Lokalizacja: Toruń
Auto: A6 C5 AVF
Baskecior napisał(a):
solaris napisał(a):
ale to nie chodzi o to, że się rozdupcy za pół roku

chodzi mi o to, że żadna firma nie zrobi Ci jej na takich elementach jak daje choćby garret

a po drugie to jest tylko moje skromne zdanie

Z pełną odpowiedzialnością podpisuję się pod tą opinią.
Z regenerowaną turbiną jest jak z regenerowanym maglem i podrabianą Whisky.
Prędzej czy później zaboli głowa.
Gdyby regenerację przeprowadzano na oryginalnych częściach kosztowałaby ona 2500-3000 tys zł, czyli połowę kosztów nowej turbiny.
Regularna cena regeneracji w PL to 600-1000 zł.
Przerzuciłem już "parę" regenerowanych turbin w moich i nie tylko autach. Po 1,5 - 2 latach zaczynają się problemy.
Tyle ode mnie.



To co w takim przypadku polecacie by zrobić? kupić używkę?

_________________
Było:
Audi A4 AFN
Jest:
Audi A6 AVF + blast by Spanky :)
BMW 5 GT 3.0 N57
--------------------------------------
1.03 CZEŚĆ I CHWAŁA BOHATEROM!!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [A4, 1.9 TDI AFN 110 km, 1997] Traci moc
PostNapisane: 21.lis.2012 16:26:03 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.lis.2006 09:18:37
Posty: 8134
Lokalizacja: W-wa/Końskie
Auto: Audi S4
Zrob diagnostyke.... na początek....

_________________
Diagnostyka czyni cuda
"The force is with you young Skywalker but you are not a Jedi yet."

S4 B5 Avant quattro ..AGB.. szybka czarnulka

Była : B5 Avant quattro ..APU..
Była : B3 Limo ..SB..
Była : C4 TDi Avant quattro ..AEL..
Była : B5 TDi Avant quattro ..AFN..
Była : B3 Limo ..SF..
Była : B5 TDi Avant ..AFN..
Była : B5 TDi Limo ..AFN..
Była : B4 TDi Avant ..1Z..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [A4, 1.9 TDI AFN 110 km, 1997] Traci moc
PostNapisane: 21.lis.2012 18:00:42 
Moderator

Dołączył(a): 03.mar.2011 22:54:52
Posty: 6751
Lokalizacja: Toruń
Auto: A6 C5 AVF
Czy tym programem zrobię komplet logów? http://www.ross-tech.com/vcds-lite/download/index.html
bo to jest chyba shareware i nie jestem pewien, jeśli nie to czy WV TOOL jest wystarczający ?
Kabel dzis przyszedł, więc pewnie w weekend zrobie logi.

_________________
Było:
Audi A4 AFN
Jest:
Audi A6 AVF + blast by Spanky :)
BMW 5 GT 3.0 N57
--------------------------------------
1.03 CZEŚĆ I CHWAŁA BOHATEROM!!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [A4, 1.9 TDI AFN 110 km, 1997] Traci moc
PostNapisane: 21.lis.2012 18:23:23 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.gru.2004 13:18:15
Posty: 1321
Lokalizacja: Rawa Maz.
Auto: Audi Cabrio 2,8 '94r.
Baskecior napisał(a):
stawsz napisał(a):
Baskecior napisał(a):
solaris napisał(a):
ale to nie chodzi o to, że się rozdupcy za pół roku

chodzi mi o to, że żadna firma nie zrobi Ci jej na takich elementach jak daje choćby garret

a po drugie to jest tylko moje skromne zdanie

Z pełną odpowiedzialnością podpisuję się pod tą opinią.
Z regenerowaną turbiną jest jak z regenerowanym maglem i podrabianą Whisky.
Prędzej czy później zaboli głowa.
Gdyby regenerację przeprowadzano na oryginalnych częściach kosztowałaby ona 2500-3000 tys zł, czyli połowę kosztów nowej turbiny.
Regularna cena regeneracji w PL to 600-1000 zł.
Przerzuciłem już "parę" regenerowanych turbin w moich i nie tylko autach. Po 1,5 - 2 latach zaczynają się problemy.
Tyle ode mnie.


basket nówka ori w Aso skody do paska b6 2.0 tdi na pompkach kosztuje 4300 z wymiana - szwagier zmieniał 1,5 m-c temu , przyszedł po rade i jak mi powiedział jaka cena (auto serwisowane cały czas od nowości) wiec mu doradziłem aby sie nie zastatanawiał bo to dobra cena

Dobra rada, dobry wybór. :peace:



to lekarz jest z Kopernika wiec sam rozumiesz ze tylko sprawdzone rady daje :peace: :D

_________________
Audi B4 2,8 AAH/AFC Cabrio '94 r. - Yes-t :)
.... - jeszcze parę innych CCCO ale mniej niz 3 m-c
Audi S6 C4 4,2 Quattro Avant 97r. - było
Audi A4 B5 2,5TDI Avant model S4 S-line-było
Audi 80 B4 1,9 TDI 1Z Avant wirus by Digtronik - było :/
"moja Audica budzi emocje niczym dobra szpryca"


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [A4, 1.9 TDI AFN 110 km, 1997] Traci moc
PostNapisane: 21.lis.2012 18:35:54 
Użytkownik

Dołączył(a): 21.kwi.2009 19:53:18
Posty: 2579
Lokalizacja: Limanowa/NS
Zarathustra napisał(a):
Czy tym programem zrobię komplet logów? http://www.ross-tech.com/vcds-lite/download/index.html
bo to jest chyba shareware i nie jestem pewien, jeśli nie to czy WV TOOL jest wystarczający ?
Kabel dzis przyszedł, więc pewnie w weekend zrobie logi.



daj meila na PW, pokaż jaki masz kabel?

_________________
A4 B6 1.9tdI
S85D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [A4, 1.9 TDI AFN 110 km, 1997] Traci moc
PostNapisane: 21.lis.2012 18:57:40 
Moderator

Dołączył(a): 03.mar.2011 22:54:52
Posty: 6751
Lokalizacja: Toruń
Auto: A6 C5 AVF
Kabelek taki jaki poleciłeś
http://allegro.pl/vag-kkl-pl-usb-ftdi-2 ... 98710.html

mail poszedł

_________________
Było:
Audi A4 AFN
Jest:
Audi A6 AVF + blast by Spanky :)
BMW 5 GT 3.0 N57
--------------------------------------
1.03 CZEŚĆ I CHWAŁA BOHATEROM!!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [A4, 1.9 TDI AFN 110 km, 1997] Traci moc
PostNapisane: 24.lis.2012 18:27:20 
Moderator

Dołączył(a): 03.mar.2011 22:54:52
Posty: 6751
Lokalizacja: Toruń
Auto: A6 C5 AVF
Koledzy, jutro będę robił logi, znalazłem taki program http://www.vag-com.pl/download.htm, czy będzie on ok do zrobienia kompletu logów ?

_________________
Było:
Audi A4 AFN
Jest:
Audi A6 AVF + blast by Spanky :)
BMW 5 GT 3.0 N57
--------------------------------------
1.03 CZEŚĆ I CHWAŁA BOHATEROM!!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [A4, 1.9 TDI AFN 110 km, 1997] Traci moc
PostNapisane: 24.lis.2012 20:11:42 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 22:57:31
Posty: 8869
Lokalizacja: Otwock
Auto: Renata
To nie program do twojego auta
Szukaj wersji 3.11

_________________
1.9 DCI :D by edc-tuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [A4, 1.9 TDI AFN 110 km, 1997] Traci moc
PostNapisane: 25.lis.2012 18:11:00 
Moderator

Dołączył(a): 03.mar.2011 22:54:52
Posty: 6751
Lokalizacja: Toruń
Auto: A6 C5 AVF
Zamieszczam logi:
Statyczne:
Log (0 - 011)
Log (1 - 003)
Log (2 - 000)
Log (3 - 004)

Dynamiczne:
Log (0 - 000,000)
Log (1 - 001)
Log (2 - 003,003)
Log (3 - 004,004)
Log (4 - 010)
Log (5 - 008)
Log (6 - 011)

UWAGA: Logi robiłem 1 raz w życiu, więc jak coś będzie nie tak to proszę napisać to zrobię jeszcze raz. Podczas 2 pierwszych prób dynamicznych auto złapało notlaufa już przy 3 tyś obrotów, podczas kolejnych grup już było ok. Chciałem potem poprawić log dla tych 2 pierwszych grup, ale podczas pierwszej poprawki rozładował mi się laptop, ale chyyba zapisał próbę, więc tylko grupa 01 jest robiona z notlaufem.
Błąd jaki wyskoczył po notlaufie to :
519 - Manfold absolute pressure sensor (G71) short to B+

Dziękuję z góry za wszelką pomoc.

_________________
Było:
Audi A4 AFN
Jest:
Audi A6 AVF + blast by Spanky :)
BMW 5 GT 3.0 N57
--------------------------------------
1.03 CZEŚĆ I CHWAŁA BOHATEROM!!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [A4, 1.9 TDI AFN 110 km, 1997] Traci moc
PostNapisane: 25.lis.2012 22:18:50 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.lis.2006 09:18:37
Posty: 8134
Lokalizacja: W-wa/Końskie
Auto: Audi S4
W sumie oprocz przycinajacej się zmiennej geometrii nic złego w tych logach nie widac.
Mozna by lekko podregulowac statyczny kąt wtrysku.

Zamiesc jeszcze zwykle statyczne.

_________________
Diagnostyka czyni cuda
"The force is with you young Skywalker but you are not a Jedi yet."

S4 B5 Avant quattro ..AGB.. szybka czarnulka

Była : B5 Avant quattro ..APU..
Była : B3 Limo ..SB..
Była : C4 TDi Avant quattro ..AEL..
Była : B5 TDi Avant quattro ..AFN..
Była : B3 Limo ..SF..
Była : B5 TDi Avant ..AFN..
Była : B5 TDi Limo ..AFN..
Była : B4 TDi Avant ..1Z..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [A4, 1.9 TDI AFN 110 km, 1997] Traci moc
PostNapisane: 25.lis.2012 22:36:59 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 22:57:31
Posty: 8869
Lokalizacja: Otwock
Auto: Renata
przemik napisał(a):
W sumie oprocz przycinajacej się zmiennej geometrii nic złego w tych logach nie widac.



to przyjrzyj sie jeszcze raz ...

Zarathustra napisał(a):


takie cisnienie atmosferyczne bylo w Mongolii w 2001 roku i bylo to najwyzsze na świecie cisnienie zanotowane w historii ... :diabel:

no chyba ze auto bylo wtedy tam logowane :D

_________________
1.9 DCI :D by edc-tuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [A4, 1.9 TDI AFN 110 km, 1997] Traci moc
PostNapisane: 25.lis.2012 22:44:11 
Moderator

Dołączył(a): 03.mar.2011 22:54:52
Posty: 6751
Lokalizacja: Toruń
Auto: A6 C5 AVF
spanky napisał(a):
przemik napisał(a):
W sumie oprocz przycinajacej się zmiennej geometrii nic złego w tych logach nie widac.



to przyjrzyj sie jeszcze raz ...

Zarathustra napisał(a):


takie cisnienie atmosferyczne bylo w Mongolii w 2001 roku i bylo to najwyzsze na świecie cisnienie zanotowane w historii ... :diabel:

no chyba ze auto bylo wtedy tam logowane :D



Można jaśniej jak do chłopa pańszczyźnianego? :)

Do Przemik: Mam jeszcze raz zrobić statyczne logi?

_________________
Było:
Audi A4 AFN
Jest:
Audi A6 AVF + blast by Spanky :)
BMW 5 GT 3.0 N57
--------------------------------------
1.03 CZEŚĆ I CHWAŁA BOHATEROM!!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [A4, 1.9 TDI AFN 110 km, 1997] Traci moc
PostNapisane: 25.lis.2012 22:46:20 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.lis.2006 09:18:37
Posty: 8134
Lokalizacja: W-wa/Końskie
Auto: Audi S4
No tak to cisnienie jest wysokie ale jakos tak nie wzbudzilo u mnie podejrzen... aha z tą Mongolią to racja, ale to nie bylo 1081 tylko 1086 mbar.

Sprawdz czujnik cisnienia atmosferycznego, a przede wszystkim wezyk ktory wchodzi do ECU... szczelność.


Potrzebne logi statyczne : 001,003,004,007,010,013

_________________
Diagnostyka czyni cuda
"The force is with you young Skywalker but you are not a Jedi yet."

S4 B5 Avant quattro ..AGB.. szybka czarnulka

Była : B5 Avant quattro ..APU..
Była : B3 Limo ..SB..
Była : C4 TDi Avant quattro ..AEL..
Była : B5 TDi Avant quattro ..AFN..
Była : B3 Limo ..SF..
Była : B5 TDi Avant ..AFN..
Była : B5 TDi Limo ..AFN..
Była : B4 TDi Avant ..1Z..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [A4, 1.9 TDI AFN 110 km, 1997] Traci moc
PostNapisane: 25.lis.2012 22:52:01 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 22:57:31
Posty: 8869
Lokalizacja: Otwock
Auto: Renata
przemik napisał(a):
No tak to cisnienie jest wysokie ale jakos tak nie wzbudzilo u mnie podejrzen... aha z tą Mongolią to racja, ale to nie bylo 1081 tylko 1086 mbar.

Sprawdz czujnik cisnienia atmosferycznego, a przede wszystkim wezyk ktory wchodzi do ECU... szczelność.



wartosc w Mongolii zaokrąglilem ...

ja bym rozkrecil ECU :okulary:

_________________
1.9 DCI :D by edc-tuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [A4, 1.9 TDI AFN 110 km, 1997] Traci moc
PostNapisane: 25.lis.2012 23:36:24 
Moderator

Dołączył(a): 03.mar.2011 22:54:52
Posty: 6751
Lokalizacja: Toruń
Auto: A6 C5 AVF
Ok, a czy to ma jakiś związek z notlaufem ?

_________________
Było:
Audi A4 AFN
Jest:
Audi A6 AVF + blast by Spanky :)
BMW 5 GT 3.0 N57
--------------------------------------
1.03 CZEŚĆ I CHWAŁA BOHATEROM!!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [A4, 1.9 TDI AFN 110 km, 1997] Traci moc
PostNapisane: 25.lis.2012 23:45:41 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
Zarathustra napisał(a):
Zamieszczam logi:
Statyczne:
Log (0 - 011)
Log (1 - 003)
Log (2 - 000)
Log (3 - 004)

Dynamiczne:
Log (0 - 000,000)
Log (1 - 001)
Log (2 - 003,003)
Log (3 - 004,004)
Log (4 - 010)
Log (5 - 008)
Log (6 - 011)

UWAGA: Logi robiłem 1 raz w życiu, więc jak coś będzie nie tak to proszę napisać to zrobię jeszcze raz. Podczas 2 pierwszych prób dynamicznych auto złapało notlaufa już przy 3 tyś obrotów, podczas kolejnych grup już było ok. Chciałem potem poprawić log dla tych 2 pierwszych grup, ale podczas pierwszej poprawki rozładował mi się laptop, ale chyyba zapisał próbę, więc tylko grupa 01 jest robiona z notlaufem.
Błąd jaki wyskoczył po notlaufie to :
519 - Manfold absolute pressure sensor (G71) short to B+

Dziękuję z góry za wszelką pomoc.

Zrób porządek z czujnikiem G71 /względnie/ przewodami do niego idącymi. W logach nic złego nie widać, gdyby zaś "pękła guma" ;) to czujnik z ECU pokazywałby wskazania z szybkowaru a nie tylko z Mongolii. :)

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [A4, 1.9 TDI AFN 110 km, 1997] Traci moc
PostNapisane: 25.lis.2012 23:49:52 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.lis.2006 09:18:37
Posty: 8134
Lokalizacja: W-wa/Końskie
Auto: Audi S4
Bład czujnika moze byc zwiazany z przeładowaniem.
Tak czy siak.... bez wyciagniecia i rozebrania ECU się nie obejdzie.

_________________
Diagnostyka czyni cuda
"The force is with you young Skywalker but you are not a Jedi yet."

S4 B5 Avant quattro ..AGB.. szybka czarnulka

Była : B5 Avant quattro ..APU..
Była : B3 Limo ..SB..
Była : C4 TDi Avant quattro ..AEL..
Była : B5 TDi Avant quattro ..AFN..
Była : B3 Limo ..SF..
Była : B5 TDi Avant ..AFN..
Była : B5 TDi Limo ..AFN..
Była : B4 TDi Avant ..1Z..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [A4, 1.9 TDI AFN 110 km, 1997] Traci moc
PostNapisane: 25.lis.2012 23:58:24 
Moderator

Dołączył(a): 03.mar.2011 22:54:52
Posty: 6751
Lokalizacja: Toruń
Auto: A6 C5 AVF
przemik napisał(a):
Bład czujnika moze byc zwiazany z przeładowaniem.
Tak czy siak.... bez wyciagniecia i rozebrania ECU się nie obejdzie.



Ok, a czy będę w stanie to sam zrobić? czy dać do elektryka samochodowego?
Swoje umiejętności manualno - mechaniczne oceniam na 3 w skali 10 stopniowej, gdzie 1 oznacza - upośledzona blondynka po 2 piwach, 10 - basket + przemik + spanky

_________________
Było:
Audi A4 AFN
Jest:
Audi A6 AVF + blast by Spanky :)
BMW 5 GT 3.0 N57
--------------------------------------
1.03 CZEŚĆ I CHWAŁA BOHATEROM!!


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 198 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5 ... 10  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 92 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: