zachodniopomorskie Barlinek

Ustawiłem początek wtrysku, bez spawarki się nie obyło

dźwięk silnika teraz w porównaniu do wcześniejszego niebo a ziemia. Przyjemnie mruczy, ale ciągle słyszę czasem takie cykanie hm.
LOG BS04
Log (38 - 004)LOG 04 N
Log (39 - 004)Nie wiem jak interpretować bardzo rozbieżne korekcje :
od
Log (42 - 023,018,014)Log (37 - 007,004,013)do :
Log (43 - 013,014,018)zauważyłem z podłączonym vagiem, że jak wciskam gaz w grupie 13 i 14 korekcje się wyrównują. Zauważyłem też że mam wyciek ON z pierwszego przelewu od strony kierowcy, chodzi o 1 wtrysk (najbliżej chłodnicy). Dekiel przy wtrysku i wężyk są wilgotne. W najbliższym czasie wymienię przelewy i podkładki przy przelewach. Ta nieszczelność może być powodem dużej korekcji?
