.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 07.lut.2025 08:05:32

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 25 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 28.wrz.2005 23:02:23 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.mar.2005 12:51:14
Posty: 316
Lokalizacja: Warszawa
dopiero po wojazach wrocilem do domu... malibor wybacz jutro wrzuce fotki bo nie moge kabla znalezc do aparatu.

dzieki marcysiowi zalozylem nowy aparat zaplonowy

po skasowaniu bledow 2114 wylecial i go nie ma, natomiast 2112 czyli czujnik polozenia walka rozrzadu nadal jest:/ przez to odcina zaplon:(

probowalem na wszystkie sposoby, bezpieczniki sprawdzone kostki (chodzi o przekazniki czy kostke do aparatu?) do aparatu tak, przekziniki (sa jakies?)

jutro bede mial klucz do swiec to wykrece i pokrece, zobaczymy co wtedy bedzie mowila cewka etc... ale aparat zaplonowy jest na bank dobry, wiec gdzie moze lezec przyczyna? teraz juz zaczyna sie wku.... grrr :/

_________________
Czerwone Coupe 2.3 20V Quattro - 7A


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.wrz.2005 17:12:29 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.mar.2005 12:51:14
Posty: 316
Lokalizacja: Warszawa
sorki jeszcze Was pomecze... ale opieralem sie na polskim tlumaczeniu kodow VAG

natomiast na http://www.20v.org/fault.htm

2112 oznacza: Ignition Reference Sensor czyli czujnik polozenia walu?
2114 rzeczywiscie wylecial bo to byl halla, natomiast 2112 oznacza czujnik polozenia chyba wlasnie walu... dobrze kombinuje? Oraz czy da sie to ustrojstow jakos sprawdzic? wiem gdzie sie znajduje wiem dzie jest od niego wtyka, tylko jak sprawdzic czy on jest w ogole na chodzie?

Z gory dzieki

_________________
Czerwone Coupe 2.3 20V Quattro - 7A


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.wrz.2005 21:12:18 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
2112 to czujnik na kole zamachowym. tam jest jeden wypust chyba 6st przed TDC, zeby kompjuter wiedzial ze zaraz bedzie pierwszy cylinder.

sprawdz kabelek, wtyczke itp.

to jest czujnik zblizeniowy, jakbys mial oscyloskop, to powinien dawac raz na obrot silnika impuls:

Obrazek

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.wrz.2005 22:59:42 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.mar.2005 12:51:14
Posty: 316
Lokalizacja: Warszawa
dzieki Lukasik. Sprawdzilbym polaczenia, tylko uhh ma ktos uzyczyc BOSCH Esi Tronic? tam jest ladnie rozrysowane polaczenie wszystkich kabli od czujnika do komputera.

Czy oprocz oscyloskopu (ktorego niestety nie posiadam) jest mozliwosci sprawdzeniaczy ona dziala w jakis inny sposob? oprocz podmiany oczywiscie:)

jeszcze raz dziekuje.

_________________
Czerwone Coupe 2.3 20V Quattro - 7A


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.paź.2005 18:22:57 
Użytkownik

Dołączył(a): 30.sty.2004 20:15:18
Posty: 249
Lokalizacja: Warszawa
Stary, jak ci mowilem ze jestem ci w stanie udostepnic praktycznie caly moj osprzet to mowiles ze nie trzeba, tak w czasie podmieniania bys wiedzial z 90% pewnoscia co jest walniete. Pamietaj ze jeszcze moge ci ten czujnik udostepnic. a jesli bedzie cos manieszane w elektryce to zapraszam do mnie bo wlasnie nad tym siedze i zapewniam cie ze malo kto z lubowiczow zna tak dobrze rozklad kabli w wizace do 7A. ( no bez obrazy ale siedze nad nia juz 3 miesiac i ucze sie co idzie gdzie i jaki kabelek)
No troszke sie wyzalilem i juz mi lepiej.... ;)

_________________
Jedzi jako tako...


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 25 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 32 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: