.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 02.lut.2025 00:42:30

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 81 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 02.lis.2006 09:56:58 
Klubowicz

Dołączył(a): 08.sie.2003 05:47:23
Posty: 2385
Lokalizacja: Krakow
kefir200 napisał(a):
Znam specjalną procedurę testową, którą powino przejść po zakończeniu prac to b2. Dobrze by było, aby dla porównania i potwierdzenia mam nadzieję pozytywnych opinii każdy piszący w tym wątku powinien ową procedurę również zastosować...
PROCEDURA


Najprawdopodobniej bedzie narazie IC z A200 20V. Byc moze jednak wybierzemy cos, dzieki czemu latwiej bedzie wymodelowac dolot (niestety nie mamy kolektora dolotowego z S4, ktory ulatwilby to zadanie). Dzieki, za pochwaly, ale jeszcze generalnie sporo pracy zostalo nad samym swapem. Planujemy tez nowy twardy zawias. A odnosnie upalania na suchym....chcialbym jak najdluzej pocieszyc sie jednak napedem bez torsena, dlatego daruje sobie katowanie skrzyni i bede jezdzil z glowa...mam nadzieje, ze troche pozyje pani skrzynia. Silnik narazie bedzie seryjny i zobaczymy jak to bedzie smigac.

_________________
-==PUMC==-
90 B2 quattro 2.2t 20V


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.lis.2006 09:57:34 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.lip.2003 13:18:26
Posty: 6614
Lokalizacja: Warszawa
Auto: S2 Coupe
Nie no widać, że to auto nie ma już wiele wspólnego ani z B2 ani z zwykłym 2.2T... poza tym widać, że setup absolutnie nie nadaje się do kręcenie wokół pachołków :/

_________________
S2 Coupe, Coupe quattro, 200 Turbo quattro , Volvo V70 2.4D(5)

Piszę poprawnie po polsku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.lis.2006 10:13:59 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.sie.2005 18:04:27
Posty: 579
Lokalizacja: Białystok
taki mozecie wstawic,tutaj tez nie ma kolektora od S4 i sprawdza sie elegancko

Obrazek
Obrazek

_________________
A8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.lis.2006 10:26:55 
Klubowicz

Dołączył(a): 08.sie.2003 05:47:23
Posty: 2385
Lokalizacja: Krakow
Darek, a mozesz napisac dokladnie od czego to IC ?
Mam jeszcze patent od mechitro z ICkiem, bedziemy probowac :)

_________________
-==PUMC==-
90 B2 quattro 2.2t 20V


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.lis.2006 10:39:07 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12008
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
to chyba od Doblo.

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.lis.2006 12:54:24 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.sie.2005 18:04:27
Posty: 579
Lokalizacja: Białystok
mercedes e lub s-klasy nie pamietam dokladnie

_________________
A8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.lis.2006 15:22:01 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
icek od s320cdi.

Fajną rakietke składacie po nocach :D gratki!

to jest seria 220KM?

jakby kunikow było za mało to zgłoscie sie do mnie, mam coś dobrego :diabel:

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.lis.2006 15:52:11 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.lis.2004 23:06:05
Posty: 5522
Lokalizacja: Kęty
Auto: Audi A8 D2 4.2E
na razie seria 220, i myślę że po zmianie zawiasu po testach Zuru pomyśli nad jakimś bonusem do motora :):
Z założenia to autko będzie normalnym wozem na miasto więc zwykłe 270 chyba wystarczy :diabel:
z ickiem można by zaszaleć i wstawić coś naprawde extra by w przyszłości nie grzało powietrza.
chłodnica oleum planowana z 1.6TD, jak na razie pozostanie również w serii.
niestety żeczy niezależne odemnie oraz ciągły brak czasu niekorzystnie wpływają na czas operacyjny ale... będzie dooobrze ;)

Lukasik nie mów Zurowi co tam masz bo znowu będzie nogami przebierał :peace:

_________________
Audi A8 ABZ - black widow

http://img513.imageshack.us/img513/2742/dscn1455.jpg

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.lis.2006 16:45:36 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
Mauzer napisał(a):
Lukasik nie mów Zurowi co tam masz bo znowu będzie nogami przebierał :peace:


ok, nie bede mu mowil, ze mam program na 270 kuni do 3B ;)

Mysle, ze na razie, zlozyc wszystko do kupy i tak powinno niezle zaiwaniac :D

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.lis.2006 23:50:44 
Klubowicz

Dołączył(a): 08.cze.2004 11:42:13
Posty: 2535
Auto: b8q caeb '09
a jednak się da! bo projektów było 700, ale nikt chyba jeszcze nie skończył. Gratuluje zapału i realizacji wizji. Co do skrzyni bez torsena masz mauzer racje - zupełnie inna jazda jest - chociaz na pewno skrzynka jest delikatniejsza niż była w S-kach, wiec pewnie wkrótce i tak sie rozleci (pamietaj że ma już ponad 20 lat.. ;-/).
Blacharsko jest cieniutki - na fotach wygląda gorzej niż w Wolsztynie. Oby buda wytrzymała to, co dla niej szykujecie :-)
Pas przedni wycięliście pod IC, czy praktycznie - żeby wygodnie włożyć silnik? ja się przy swapie męczyłem i zdejmowałem koło pasowa na wale ;-/

I dlaczego ja sie pozbyłem swojego gównolota..? :> ;-(
teraz każdy będzie taki chciał mieć B2q :-)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.lis.2006 08:49:49 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
Jak juz bedzie smigać, to sprawdzcie czy przy mocnych startach nie za mocno pracuje wam przod w tej b2. Znajomy zauwazyl w b3 do ktorej zapodal 20vt ze przy mocnych startach przod mocno sie wygina, trzeba bezdzie jakoś pas przedni wzmocnic itp.

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.lis.2006 10:37:08 
Klubowicz

Dołączył(a): 08.sie.2003 05:47:23
Posty: 2385
Lokalizacja: Krakow
Ja tam nie widze nic dramatycznego od strony blachy w tym aucie. Jedynie bylo pukniete w przod, i wzmocnienie przednie bylo pordzewiale, nie bylo sensu go zostawiac a jego wywalenie znacznie ulatwia wkladanie silnika, Doktor zrobi odpowiednie wzmocnienie przednie - respekta :)
To auto bylo ogladane od strony blacharskiej przed zakupem silnika w celu oceny czy jest sens to tam pakowac. Co do pracujacego przodu - dzieki za cynk.
Latalismy tym wozem jeszcze przed swapem, tak sie zajawilismy ze strzelilismy prawie 10 tysia, bokami po mokrym asfalcie...buda jest sztywna, nic nie pracuje, przynajmniej ja tego nie czuje, jedynie zawias jest kiepski (Amorki).
Napewno bedzie usztywniane w dalszej kolejnosc. Jak tylko swap sie ulezy i wystapia juz prawie wszystkie usterki jakie sa spodziewane (i nie spodziewane), bede sie staral doprowadzic auto do pieknego stanu seryjnego, byc moze wyladuje w nim nawet jakas klatka lub buda zostanie obspawana.
Planuje poprosic malego v8 o pomoc w tej sprawie, bo zna sie chlop na rzeczy :)

_________________
-==PUMC==-
90 B2 quattro 2.2t 20V


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.lis.2006 12:17:36 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
zuru napisał(a):
strzelilismy prawie 10 tysia, bokami po mokrym asfalcie


ale z was rzeźnicy :galy:

P.S. zawias trzeba utwardzić, w tej B3 jest kanapa, to przy starcie przednie koła tracą praktycznie przyczepność z asfaltem, a tył prawie trze. Do końca 3ciego biegu samochód wygląda jakby miał zaraz startować.

nie ma bata, trzeba usztywnić. I chyba najoptymalniej byłoby tył ustawić z 1-2cm wyzej od przodu, wtedy przy starcie wyrównywałoby.

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.lis.2006 12:22:29 
Klubowicz

Dołączył(a): 08.sie.2003 05:47:23
Posty: 2385
Lokalizacja: Krakow
Dzieki poradom Gurbensa, mamy plan na zestaw Billstein B8 sport, lub B6 sport i na poczatek springi -25mm. Jak bedzie zabardzo bujalo i kregol mnie nie bedzie bolal to moze -40mm :)

A te 10 tysia, to nie wszystko bokiem...ale sporo ich bylo :) Kulturka, bez katowania, z rozpedu, bo motor za slaby byl (instalacja cyklonu).

_________________
-==PUMC==-
90 B2 quattro 2.2t 20V


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.lis.2006 12:41:45 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.lis.2004 23:06:05
Posty: 5522
Lokalizacja: Kęty
Auto: Audi A8 D2 4.2E
scob napisał(a):
Blacharsko jest cieniutki :-)


rozumiem że nie jesteś blacharzem samochodowym ;)
gdyby był cieniutki lub chociaż troche zmęczony, to zuru pojechałby odemnie z kwitkiem ;)

_________________
Audi A8 ABZ - black widow

http://img513.imageshack.us/img513/2742/dscn1455.jpg

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.lis.2006 12:44:59 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
zuru napisał(a):
Dzieki poradom Gurbensa, mamy plan na zestaw Billstein B8 sport, lub B6 sport i na poczatek springi -25mm. Jak bedzie zabardzo bujalo i kregol mnie nie bedzie bolal to moze -40mm :)

A te 10 tysia, to nie wszystko bokiem...ale sporo ich bylo :) Kulturka, bez katowania, z rozpedu, bo motor za slaby byl (instalacja cyklonu).


:) do coupeji b2q chyba tylko b6 są dostepne. http://katalog.bilstein.de/ chyba ze mozna coś dorezac ;)

... mnie ciekawi oryginalna zawiecha ze sporta. wcale nie jest taka zglebiona, zapewne jest twarda, ale nie niska. jak zdejmiesz 40mm to juz pola nie zaorasz bokiem bo wał urwie :)

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.lis.2006 12:57:58 
Klubowicz

Dołączył(a): 08.sie.2003 05:47:23
Posty: 2385
Lokalizacja: Krakow
Lukasik, od B3 q tez pasuja. A tam sa juz B8 sprint dostepne :)

_________________
-==PUMC==-
90 B2 quattro 2.2t 20V


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.lis.2006 12:58:42 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.sie.2003 18:31:38
Posty: 2236
Lokalizacja: Norwegia
Auto: Audi Coupe Quattro V8T ; VW Golf 1 4x4 T
zuru napisał(a):
strzelilismy prawie 10 tysia, bokami po mokrym asfalcie


A później...Sprzedam Audi...przejeżdżało rocznie tylko 10tyś km...hyhy

Zgodnie z instrukcjami od przedstawiciela Bilsteina, B6 jest do serii lub -25mm. Poniżej juz koniecznie B8. Te amorki można wyregulować wedle uznania w Zerkpolu. Możecie ustawić je tak, że na dobicie będą dość miękkie żeby kręgi sie nie przesuwały, a odbicie będzie sztywne i dzięki temu nie będzie efektu motorówki przy starcie. Lub ewentualnie dobicie z tyłu sztywniej i z przodu mniej i dodatkowo z przodu odbicie sztywno. Tak mi radzili spece od Bilsteina w Zerkpolu. Regulacja kosztuje, ale warto.

Koniecznie trzeba usztywnić silnik z przodu i poduszki skrzyni. Można spiąć silnik do podłużnicy amortyzatorem z Mercedesa, ale jest drogi lub użyć do tego innego patentu. Napewno warto przednie mocowanie zrobić na prawie ciasno. Walcze z formami do poliuretanu do zawieszenia. Mam już kilka form do C3 i do B2 również w produkcji. Docelowo będę miał jeszcze tej zimy tuleje i np przedni odbój do C3 i B2/B3. Myślę nad poduszkami skrzyni, bo B2 i C3 na nie chorują.

Martwicie mnie chłopaki. Jak pokażę swoje B2, to dobiero mi się oberwie za blacharkę. Zważywszy, że auto wyjedzie na drogi w trzech kolorach i z korozją to tu, to tam... I co mi z tego że podłoga ok i podłużnice całe. Po zdjęciu błotników na górnych mocowaniach błotników lustereczko aż sie przejrzeć można...

_________________
Jestem Audiholikiem i jest mi z tym dobrze...i... jakoś nie chcę się z tego leczyć...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.lis.2006 17:51:46 
Klubowicz

Dołączył(a): 08.cze.2004 11:42:13
Posty: 2535
Auto: b8q caeb '09
Mauzer napisał(a):
gdyby był cieniutki lub chociaż troche zmęczony, to zuru pojechałby odemnie z kwitkiem ;)

nie jestem blacharzem. Jakos tak mizernie mi po prostu na fotach wygląda :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.lis.2006 08:43:10 
Klubowicz

Dołączył(a): 08.sie.2003 05:47:23
Posty: 2385
Lokalizacja: Krakow
Foty to foty, zobaczysz na zlocie. Nikt nie jest idiota, zeby wydac tyle kasy na szczep do zgnitego auta....
A ten teges, ma ktos jakis pomysl odnosnie pompy paliwa ? Oryginal z A200 20Vtq jest wewnetrzny, wiec raczej nie ma sensu pchac tego do baku bo bedzie problem. Wydaje mi sie, ze lepiej uzyc standardowego ukladu zasysania wachy z baku + pompa zewnetrzna. Tylko jaka ? Narazie chodzi mi po glowie Walbro zewnetrzna, ale jest dosc droga, moze ktos ma jakies pomysly ?
Co z przewodami paliwowymi ? Trzeba cos rezac ? Czy seryjne Waszym zdaniem sobie poradza?

_________________
-==PUMC==-
90 B2 quattro 2.2t 20V


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 81 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: