.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 31.sty.2025 18:52:24

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 26 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 06.lis.2006 11:18:11 
Klubowicz

Dołączył(a): 08.sie.2003 05:47:23
Posty: 2385
Lokalizacja: Krakow
A czy instrukcja zaleca wpychanie 5 dawek tego srodku ? Generalnie dla mnie to jakas bzdura. Musialem kurna 5 razy plukac uklad w coupe po zakupie przez madrale co pchala tam ten syf z powodu cieknacej malej chlodniczki....masssakra. Jest to druciarstwo i tyle.
Malo mnie akurat interesuje ze zapcha sie chlodnica, zniszczy pompa czy cus, w porownaniu z mozliwoscia zapchania wazkich kanalikow w glowicy i bloku :/

Mozesz z tym jezdzic spokojnie majac swiadomosc, ze Twoj uklad chlodzacy trzyma sie na kleju i w kazdej chwili moze wybuchnac ? Jak juz dojrzejesz do zmiany chlodnicy to zdejmij byle jaki waz i zlookaj go od srodka....

"Gdyby to było takie straszne to by wycofali z produkcji.
Jest to alternatywą dla nowych elementów.I dopóki bedą dostępne bede je stosował.Dlaczego???
Skoro chłodnica jest uszkodzona to i tak przyjdzie na nią czas.Tylko że ten czas można wydłuzyć.
Dla mnie druciarstwem jest spawanie chłodnic.Dlaczego spawać skoro można kupić nową.Jaka tu jest różnica między proszkiem a spawaniem??
I jedno i drugie to jest druciarstwo. "

Dodam jeszcze, ze moze i spawanie chlodnicy jest druciarstwem lub polsrodkiem bo i tak bidna sie rozleci predzej czy pozniej, to jednak taka operacja ingeruje tylko i wylacznie w i tak uszkodzona juz czesc, nie majac wplywu na reszte....czego o klajstrach powiedziec nie mozna.

Moim zdaniem masz typowe podejscie druciarskie do wozu, wnioskuje na podstawie tego co piszesz, ze rowniez zywot innych czesci w aucie przedluzasz jak tylko sie da na rozne sposoby....tylko zauwaz, ze wiekszosc uszkodzonych gadzetow powoduje szybsze zuzywanie sie, lub nawet uszkodzenie innych z nimi wspolpracujacyc...w ten oto sposob powstaja auta niemozliwe do oddrutowania i stad wlasnie bieze sie przyslowie, ze najwiekszym problemem audi jest jego poprzedni wlasciciel :/ : /

Gdyby to bylo takie straszne to by wycofali z produkcji....taaak samo jak motodoktorki uszczelniajace padniete motory do sprzedazy....tez produkuja...i co uzywasz ?

Generalnie nie mam nic do Ciebie i Twojego sposobu dbania o auto - Twoj wybor, ale nie przekonuj do tej metody innych. Jedni maja filozowie, ze dbaja o swoj woz i staraja sie go utrzymac w dobrej formie, aby byc pewnym jego stanu, inny eksploatuja na maksa i najtanszymi sposobami i potem sprzedaja....

_________________
-==PUMC==-
90 B2 quattro 2.2t 20V


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.lis.2006 11:29:36 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29.gru.2003 01:13:03
Posty: 5214
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój
Auto: Audi 200 20V Avant V8 4,2, A8 D2 4,2
marcys_s napisał(a):
Cytuj:
Heh, 700 zł powiadasz. Za 250 zł założą Ci nowy rdzeń. Za 40 zł naprawia (zalepią, zalutują itp.) każdą dziurę w chłodnicy. I bynajmniej nie wsypując proszek do ukł. chłodzenia...


Chcialem poinformowac kolege ze w chlodnicy do audi 5 cyl ciezko wymienic rdzen. Mowie to dlatego ze bylem w kilku warsztatach i w kazdym slyszalem jedna opdpwiedz: Do tego modelu rdzenie niebyly produkowane. A skoro niemoza naprawic za rozsadne poieniadze to trzeba kupic uzywke...


Hmm, ciekawe rzeczy prawisz. Widocznie moja chłodnica nie była z 5 cyl a 4 :D. Całość kosztowała mnie 250 zł. Z nowym rdzeniem ;) .

Ponadto - w innym aucie dałem spawać (lutować) chłodnicę - 32 zł. I jak dla mnie jest to zdecydowanie lepszy sposób naprawy (bo usuwający problem w punkcie zapalnym) niż używanie jakicholwiek proszków lub klejów.

_________________
rodzynek
Piszę poprawnie po polsku.

Obrazekklik na zdjęcie
200 20V Avant 4,2


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.lis.2006 11:58:15 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.gru.2003 18:23:22
Posty: 5629
Lokalizacja: Olesnica
Auto: T&C 3.8
Cytuj:
Moim zdaniem masz typowe podejscie druciarskie do wozu,


Nie prawda :D .Mam dostęp do ogromu częśći nowych i taniej.Zawsze staram się wkładać markowe części.Tak bynajmniej było z Audi które miałem i użytkowałem przez 4 lata.

Auto o którym pisałem to przedpotopowe Tipo 1,9td wartości 1000zł.
Jest to jedna wielka kupa dziur i patentów.Kupiłem to auto aby zarabiało na siebie.Nie kupie do tego złoma chłodnicy za 500zł bo jeszcze mnie nie powaliło.
Tak samo moja wypowiedz tyczy się starych Audi.Sorry ale to że ma znaczek audi nie uratuje nas przed tym że coraz mniej jest części do aut z przed 90r.Drutować trzeba bo te auta nie przedstawiają już żadnej wartości poza sentymentalną.

Cytuj:
wnioskuje na podstawie tego co piszesz, ze rowniez zywot innych czesci w aucie przedluzasz jak tylko sie da na rozne sposoby


Dobrze wnioskujesz.Bo nie kupię przewodu od turba za 250zł w ASO.I chyba nikt nie kupi bo to paranoja jest.Chłopaki posiadający Audiki z silnikiem T często piszą jak to przewody gumowe kupują po agromach etc.

Na zakończenie dodam że w moje audi wpakowałem około 5-6tyś zł.
Nikt go nie chciał za 1000 :/ . Wnioski nasuwają się same.

Jak już bede miał auto za 50tyś to zadbam odpowiednio o jego stan.

Cytuj:
Twoj wybor, ale nie przekonuj do tej metody innych


Ja nie przekonuję tylko łamię mity które są bardzo bezpodstawne.
Wydaje mi się że tyśiące osób stosowało te środki z wielkim powodzeniem i napewno wielu tez się nie udało .Ale nie jest to powodem do mieszania specyfiku z błotem.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.lis.2006 12:51:44 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.paź.2006 20:06:47
Posty: 138
Lokalizacja: Legionowo
ten temat przypomina mi przewagę świat Bożego Narodzenia nad Wielkanocnymi i sugerowałbym skonczyć go :) Sprawa jest oczywista. Jesli ktoś chce uzywac połsrodków niech to robi na własną odpowiedzialność. Wiemy, że niektórym to pomaga i działa doskonale, a inni psują sobie tym auta, wiec sprawa jest jasna.

_________________
Moje autko:
A6 C5 1998r, 1.8T AJL 180KM
Nick: DjDr lub Doc.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.lis.2006 17:38:51 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.sty.2006 23:30:51
Posty: 788
Polecam ten proszek przy małych wyciekach, stosuję u siebie, jedno opakowanie starcza mi aż do wymiany płynu co 2 lata bez żadnych negatywnych efektów.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.lis.2006 18:28:11 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.mar.2006 20:22:12
Posty: 108
Lokalizacja: Dolnyśląsk
no to poraszka ja tesz kiedyś w moim starym aucie wsypałem ten proszek i zapierdzielił mi nagrzewinice no i w rezultacie i chłodnica i nagrzewnica do wymiany ale nauczyłem sie jednego nieoszczędzać bo się niopłaca

Audi C4 2.8 V6


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 26 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 82 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: