lysy1141 napisał(a):
A jeszcze mam jedno pytanko a właściwie dwa czy słabo działająca turbina może być powodem dużego spalania na obrotach do 2200 obr/min
Jeśli turbina słabo pompuje, albo jest spora turbo dziura, to spada moment. Wtedy większość kierowców, przyzwyczajona do poprzedniego zachowania samochodu, kompensuje to prawą nogą i spalanie może wzrosnąć. Jeśli trzymasz się cały czas niskich obrotów to raczej nie powinno wzrosnąć.
lysy1141 napisał(a):
czy to raczej wtryski bo na dwóch mam korekcje rzędu 1,3 i 0,9 a na dwóch -0,5 i -0,6 ?
Wtryski, termostat, szczelność dolotu, paliwo czy choćby wiek silnika - wszystko to może mieć wpływ na spalanie.
lysy1141 napisał(a):
Jakie są wogóle normy na wtryski w jakim zakresie mają się mieścić i jak jest lepiej czy ujemna wartośc czy dodatnia ?
Szukam cały czas przyczyny podwyższonego splania.
Normy podawane przez audi są dosyć wysokie (zależnie od silnika, ale powyżej 2.0mg/skok). Ale to nie jest jednoznaczne. Myśle że 1.3 to już nie jest mało. Nie ma znaczenia czy wartość jest ujemna czy dodatnia - to są korekty, więc powinny być jak najmniejsze.