.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 31.sty.2025 23:46:39

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 24.lis.2006 22:11:01 
Klubowicz

Dołączył(a): 03.cze.2006 22:19:52
Posty: 283
Lokalizacja: Kraków i okolice
szewek napisał(a):
co do kierownic to co sciagnałem wyżyk ktory wchodzi na siłownik ktory nimi steruje i zasysałem i wdmuchiwałem powietrze na przmien i kierownice sie ruszały wiec powinno byc okiej (tak przynajmije sadze),a zawrek N75 nie wydaje zadnych dzwieków w tym cykania wiec podejzenie padło właśnie na niego mysle sie ?? ,moze znade jakis na podmiane zeby go wyeliminowac a czy jest on jest regenerowalny czy tylko noweks wchodzi w rachube ??


Może nie cykać, bo wleciało tam trochę oleju wyplutego przez turbinę. Przy takim ciśnieniu to możliwe. Ale oczywiście jak masz sprawny na podmianę to warto sprawdzić.
Co do kierownic - w taki sposób ciężko je sprawdzić. W trakcie jazdy spaliny działają przeciwko sprężynie w gruszce. Więc mały opór, z którym poradzi sobie na luzie, może być przyczyną przeładowania pod obciążeniem. Spróbuj wejść w nastawy podstawowe w grupie 011 (na obrotach jałowych). Jeśli będziesz je miał (nie wiem czy są AFNy które mają to w sterownikach - mój nie ma) to sterownik zrobi małą pogazówkę i zacznie podnosić i opuszczać sztangę. Bardzo dokładnie przyjrzyj się jak chodzi - czy jednostajnie, w całym zakresie, itp. Jeśli nie będzie nastaw w 011, to można podlewarować sztangę na tej śrubie z "skrzydełkami" płaskim kluczem. Musi być zero zacinania - tylko jednostajny opór sprężyny. I to w całym zakresie ruchu. Tylko uważaj żeby czegoś tam nie uszkodzić - zawłaszcza nie ciągnij na siłę kluczem i nie kręć tą śrubą. Jak sztanga będzie się przycinać, a auto dopiero co sprowadzone, to moim skromnym zdaniem najlepiej dać turbo do czyszczenia. Masz potem spokój.

_________________
A4 Avant, AFN


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.lis.2006 22:24:23 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25.lut.2005 10:13:11
Posty: 798
Lokalizacja: Białystok
no nie powiem turbo nieco zaolejone ;) wiec jest duze prawdopodobienstwo zalania zaworka a i czyszczenie turbiny jak i innych elementów sie przyda :)

dzieki wielkie za poswiecony czas i wskazówki, bede dalej walczył :): :diabel:
pozdrawiam

_________________
A80 B2 1.6 było
A90 B3 2.2 KV 132 KM i 182 Nm
A6 C5 2.7T AJK Quattro 360KM 550 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 58 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: