.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 05.gru.2024 01:49:55

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 32 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 24.gru.2006 19:54:16 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23.gru.2005 20:09:30
Posty: 491
Lokalizacja: Poznań
Auto: A6 C6 i 80 B4 q
Dobra koledzy nie to żebym się chwalił bo nie ma czym ale chciałem wam z ilustrować jak zajechałem sprzęgło bawiąc się diffem i nie tylko bo w sumie już wcześniej było zajechane a ja je tylko dobiłem. Reasumując oto one:
Obrazek
Obrazek
Obrazek
W sumie to na tarczy i łożysku bym przejeździł jeszcze trochę.
Myślicie że ta firma co robi sportowe sprzęgła ze spieków na bazie starych zregenerowałaby je?

_________________
---===Otwierając Przepustnicę Doznaję Wrażeń NIESAMOWITYCH===---
Audi 80 B4 AAH 2.8 quattro <- Bo ja KOCHAM to Autko..... te zakręty na gazie :D.. po szosie ten skracany dolocik na 4100
ten guziczek DIFF i Torsena w skrzyni.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.gru.2006 22:50:38 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.lis.2004 23:06:05
Posty: 5522
Lokalizacja: Kęty
Auto: Audi A8 D2 4.2E
nieumiejętne posługiwanie się sprzęgłem ot co :okulary:

_________________
Audi A8 ABZ - black widow

http://img513.imageshack.us/img513/2742/dscn1455.jpg

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.gru.2006 00:33:14 
Klubowicz

Dołączył(a): 08.cze.2004 11:42:13
Posty: 2535
Auto: b8q caeb '09
ale trzeba koledze oddać: to pierwszy znany mi przypadek rozhartowania docisku :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.gru.2006 02:12:19 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23.gru.2005 20:09:30
Posty: 491
Lokalizacja: Poznań
Auto: A6 C6 i 80 B4 q
no mechanior z którym zakładałem sprzęgło też mówił ze nie widział zeby docisk padł w taki sposób ale to pewnie dla tego że nie każdy strzela ze sprzęgła tak często i w dodatku na zblokowanej różnicówce :) a jak kolega tam wyzej co twierdzi że jest to wynik nie umiejętnego posługiwania sie sprzęgłem to niech napisze jak umiejętnie strzela sie ze sprzęgła albo jak prowadzi sie auto w pośligu(wymuszonym) i kompensuje moc sprzęgłęm tak ażeby się nie zużywało :) Jak ktos na swoje auto chucha i dmucha to wiadomo że jazde boczkami albo na zblokowanym dyfrze nazwie nie umiejętnym prowadzenie pojazdu. Poprostu niektóre okoliczności nie pozwalają na to aby umiejętnie a raczej oszczędnie posługiwać sie sprzęgłem a to przecież ono idzie na pierwszy front przy ostrym dawaniu w "palnik" Dla mnie to raczej oczywiste ze jeśli jeździ sie normalnie to tak zajechane sprzęgło jest wynikiem nie umiejętnego posługiwania( i to w dodatku naprawde bardzo nie umiejętnego a wręcz znęcania sie na nim) ale jeśli chce sie trochę po "wstawiać" to chyba nie ma kompromisów i prędzej czy później takie sprzęgło padnie ale za to mamy pełną gwarację ze do momentu zanim padnie będzie tyle wrażeń że takie tam sprzęgło bedzie tego warte bynajmniej dla mnie. Na auto N-grupowe mnie nie stać to wyciskam ile sie da z B4 :D i powiem wam ze na to co ono przeżywa to i tak jest bardzo dzielne i radzi sobie świetnie :) fajnie jeśli tylko sprzęgło by padalo przez taką jazdę. Nie pomyślcie sobie ze jestem jakiś przemądrzały ale naprawdę nic nie jara mnie bardziej od tego jak np. wchodzę w zakręt z wymuszonym pośligiem i poprostu lecę :D na kontrze :D Pozdrawiam maniaków i napaleńców a także tych stonowanych driverów.

_________________
---===Otwierając Przepustnicę Doznaję Wrażeń NIESAMOWITYCH===---
Audi 80 B4 AAH 2.8 quattro <- Bo ja KOCHAM to Autko..... te zakręty na gazie :D.. po szosie ten skracany dolocik na 4100
ten guziczek DIFF i Torsena w skrzyni.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.gru.2006 10:00:05 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13.sie.2003 11:35:46
Posty: 6442
Lokalizacja: Kraków
Tak siobie czytam te "wynurzenia" i ręce mi opadają coraz niżej... :056:

Cytuj:
Jak ktos na swoje auto chucha i dmucha to wiadomo że jazde boczkami albo na zblokowanym dyfrze nazwie nie umiejętnym prowadzenie pojazdu.


Ja o swoje "chucham i dmucham", pomimo tego jest to mój fun-car, wiec w sezonie jezdzi wiecej bokiem niz na wprost i jakos nie mam z nim żadnych problemów. Bo jest różnica pomiędzy świadomym, umiejetnym i pełnym wykorzystaniem zalet jakie daje quattro a rzeźnickim katowaniem sprzetu :peace:

Znajdź sobie kolego jakis warsztat który będzie dzielnie znosił Twoje "wyciskanie ile sie da z B4" i nie serwuj tu juz takich tematów... :zly:

P.S. choć w sumie temat wpasowuje sie wręcz idealnie do ogólnej maniany na forum :056:

_________________
Marcin
Skoda Superb 1.9 TDI
BMW R1200 GS, Aprilia Mana 850


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.gru.2006 15:55:37 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17.gru.2006 15:47:08
Posty: 931
Lokalizacja: ŻAGAŃ
ci chłopcy tez chyba mają podobny problem :):

http://videos.streetfire.net/video/184d ... 357a1d.htm

_________________
prawko i 126p ( 3 lata extremalnej jazdy ;) i żyję
80 B4 Avant 2.6 Q
ObrazekObrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.gru.2006 19:24:52 
Klubowicz

Dołączył(a): 08.cze.2004 11:42:13
Posty: 2535
Auto: b8q caeb '09
Martab: nie zepsules nigdy niczego przesadzając z eksploatacja auta?
no to - z calym szacunkiem - lajtowiec jesteś. Ja w B2q zepsułem 2 sprzęgła, zanim obczaiłem, że "boczkiem" można moc dawkować pedałem przyspieszacza i spowalniacza, zamiast sprzęgłem..
W B4-ce zepsulem teraz delikatnie przód - bo bylem pewny że kolo przede mna pójdzie te 10 cm dalej i dam radę ominąć..
Auta są po to, żeby je eksploatrować! każdy robi to inaczej i szacun każdemu, ale dzięki kolesiom jak mAr$zx wiemy jak wygląda rozpęknięty docisk, a dzięki jego filmikom wiemy od czego tak się robi.. wszystkim to na zdrowie!! a na dodatek zarobi i dokształci się w temacie na tym jego mechanior - na czym skorzysta jeszcze kilka osób chcących zmienić sprzęgło u ww. mechanika !

nie dokuczajmy se nawzajem. ;-)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.gru.2006 22:42:26 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12.paź.2005 19:56:35
Posty: 176
Lokalizacja: Jaworzno
hahah to sie nazywa : "jak szukac szczęscia w nieszczesciu " :P :diabel: :): :peace:

pozdro

_________________
było:
A4 B6 2,5TDI BCZ
A4 B6 2,5TDI AYM
A90 2,3 20V 7A QUATTRO x 2
Cabrio 2,3 NG
B5 Avant 2,5 TDI 98' AFB
B4 Avant 1.9 TDI 93'


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.gru.2006 23:29:12 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23.gru.2005 20:09:30
Posty: 491
Lokalizacja: Poznań
Auto: A6 C6 i 80 B4 q
martab99 napisał(a):
Tak siobie czytam te "wynurzenia" i ręce mi opadają coraz niżej... :056:



Ja o swoje "chucham i dmucham", pomimo tego jest to mój fun-car, wiec w sezonie jezdzi wiecej bokiem niz na wprost i jakos nie mam z nim żadnych problemów. Bo jest różnica pomiędzy świadomym, umiejetnym i pełnym wykorzystaniem zalet jakie daje quattro a rzeźnickim katowaniem sprzetu :peace:


chciałbym widzieć jak ty latasz tymi boczkami swoim fun-carem nie niszcząc przy tym nic albo prawie nic sorry ale chyba te twoje latanie boczkami w sezonie to jest na trolejach a jak masz quattro to po śliskim cisniesz hehehe wtedy moze rzeczywiście nie niszczysz bestialsko sprzęciku.
martab99 napisał(a):
Znajdź sobie kolego jakis warsztat który będzie dzielnie znosił Twoje "wyciskanie ile sie da z B4" i nie serwuj tu juz takich tematów... :zly:


Nie wiem jak dla Ciebie ale dla mnie to forum to skarbnica wiedzy o autku więc wybacz że zalewam je takimi postami. Poprostu pragnę podzielić się doswiadczeniem a konkretnie to skorzystać z czyjegoś większego doświadczenia i dowiedzieć się więcej i więcej bo interesuje mnie to bardzo. Nie musisz przecież udzielać się w temacie jak Ci się coś nie podoba a z kolei temat w sam raz wpasowuję się w ogólna tematykę forum i jeśli było by coś z nim nie tak to zapewne zostałby przeniesiony albo usunięty przez Admina lub moderatora :) no chyba ze Ty jesteś Admin albo Moderator to ja przepraszam :D
martab99 napisał(a):
P.S. choć w sumie temat wpasowuje sie wręcz idealnie do ogólnej maniany na forum :056:

wybacz ale wydaję mi się że ostro zrzędzisz niczym dewotka jakaś.

Dodam jeszcze że dzięki takiemu jak to ujołeś katowaniu naprawdę uczę się wiele wiem że dla niektórych to śmieszne moze byc ale jeśli popsuję cos mi się w autku albo sam to za katuje to zapoznaję się z tym zagadnieniem i zagłębiam się w temacie a to forum i niektórzy mniej zrzędliwi koledzy bardzo ale to bardzo mi w tym pomagają i nie wyobrażam sobie teraz jakbym miał nie udzielać się na forum i dowiadywać sie więcej.
Także jedyne co mogę Ci w takiej sytuacji zaproponować drogi kolego co w sezonie wiecej lata bokami niz jeździ na wprost to poprostu nie udzielanie się w moich tematach bo przecież przez nie miejsca na forum nie zbraknie a może akurat znajdzie się ktoś kto chętnie wymieni się spostrzeżeniami. Ja poprostu uczę się na własnych błędach bo takie przecież najlepiej się pamięta. Pozdrawiam

SLAWKO 83 napisał(a):
ci chłopcy tez chyba mają podobny problem :):

http://videos.streetfire.net/video/184d ... 357a1d.htm

Tak Ci chłopcy mieli dokładnie to samo co ja że też nie mogłem wbić zadnego biegu na właczonym silniku początkowo myślałem ze w dyfrze się nie rozblokowała blokada albo skrzynia rozsypała. Z tym że ja nie mam takiej fajnej S'ki bo oni chyba eske mieli i ja na takiej śliskiej nawieszchni nie używałbym aż tyle mocy co ten szatan w A4 z tego co zauważyłem to on naprawdę przesadzał z obrotami bo nawet jadąc na wprost kręcił autko ponad potrzebe. WIem że nikt nie jest odpowiednim sędzią we własnej sprawie ale on wyglądał mi na większego bezmyślnego narwańca i desperata ode mnie w dodatku on akurat miał autko godne chuchania i dmuchania a nawet nie potrafił dobrze jechać nim na wprost. Suma Sum arum to miałem dokładnie tak samo z wbiciem biegu na włączonym. Musiałem zgasić auto i wbić 2 zeby z niej ruszyć i dojechać na warsztat.

_________________
---===Otwierając Przepustnicę Doznaję Wrażeń NIESAMOWITYCH===---
Audi 80 B4 AAH 2.8 quattro <- Bo ja KOCHAM to Autko..... te zakręty na gazie :D.. po szosie ten skracany dolocik na 4100
ten guziczek DIFF i Torsena w skrzyni.


Ostatnio edytowano 25.gru.2006 23:47:13 przez mAr$zx, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.gru.2006 23:39:06 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13.sie.2003 11:35:46
Posty: 6442
Lokalizacja: Kraków
Whatever, jak dla mnie faktycznie mozesz dalej "wyciskac ze swojej B4 ile sie da"... :056:

I nie będe sie licytował kto jak jezdzi, bo nie masz o tym pojecia. ja natomiast widziałem "pokazówke" :peace:

Have fun, tyraj wóz, zadawaj pytania i ucz sie na błędach :!: :diabel:

_________________
Marcin
Skoda Superb 1.9 TDI
BMW R1200 GS, Aprilia Mana 850


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.gru.2006 23:53:03 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23.gru.2005 20:09:30
Posty: 491
Lokalizacja: Poznań
Auto: A6 C6 i 80 B4 q
I tu się akurat z Tobą zgodzę bo póki co nie mam pojęcia jak się to robi dobrze i tak żeby zawsze wychodzić bez strat, mam sporo pokory i nie uważam się za super kierowcę ale przecież muszę się jakoś nauczyć a raczej chcę nie muszę i się uczę, koszt nauki może dla niektórych nie być adekwatny ale ja chce umieć kiedyś robić to dobrze(mam taką zajawkę i pragnienie hehe) dodam jeszcze ze zawsze jak ćwiczę to na drogach wyłączonych z ruchu i w takim przypadku jedynym poszkodowanym mogę byc tylko ja. Ciekaw jestem jak Ty się tego nauczyłeś bez strat w podzespołach. Na symulatorze się uczyłeś? Czy poprostu w NFS'a duzo grałeś? A tak poważnie to ja nie wątpię w Twoje umiejętności tylko po prostu cały czas zastanawiam się jak to zrobiłeś bez zniszczenia czegokolwiek.

_________________
---===Otwierając Przepustnicę Doznaję Wrażeń NIESAMOWITYCH===---
Audi 80 B4 AAH 2.8 quattro <- Bo ja KOCHAM to Autko..... te zakręty na gazie :D.. po szosie ten skracany dolocik na 4100
ten guziczek DIFF i Torsena w skrzyni.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.gru.2006 01:55:03 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10118
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
zajechales sprzeglo po jezdziles na polsprzegle lub na slizgajacym sie sprzegle ot co. a jak chcesz sie podszkolic to zapraszam na zlot bo jak domniemam , trenujesz na ulicy a takie rozpaczliwe dazenie do nasladowania aut z o wiele wieksza moca moze sie w koncu zle skonczyc

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-
A2 '01 1.4 - 24-


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 32 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: