.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 04.lut.2025 23:45:17

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 43 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 03.sty.2007 16:35:41 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
00575 - ciśnienie w kolektorze dolotowym - uszkodzone N75 ;)

Musisz plik CSV (lub TXT) zależy co wypluwa VAG ZAIMPORTOWAĆ do Excela:
Uruchamiasz Excela, wybierasz opcję "Otwórz plik" pokazujesz mu plik, ale z menu donlego jako typ pliku wybierasz "Text CSV". W czasie importu wszystkie importowane kolumny ustawiasz jako "text".
Po imporcie będzie pięknie równo i w tabelkach :diabel:

000 - blok zerowy (przydaje się np: przy analizie kąta wtrysku, z właczonym BASIC SETINGS)
003- przepływomierz
007-temperatury
011- turbina
013- dawki korygujące (do 1500 rpm)

To ci wystarczy na początek ;)

Testy wykonujemy w czasie jady (003,011):
rozpędzamy autko do 30 km/h , właczamy 3-ci bieg, ciągniemy go do 1500 rpm , ustawiamy się na tej prędkoćsi obrotowej, właczamy LOG/START i but w podłogę aż do 4500 rpm - wtedy STOP na VAG`u (LOG).
Przyda się druga osoba, aby w następstwie nie odwiedzić blacharza ... ;)

Reszta na forum i jeśli jeszcze ktoś zapyta jak robić logi z VAG`a w TDI to mu urwę ... intercooler :): ;)

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.sty.2007 19:15:32 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 22:57:31
Posty: 8869
Lokalizacja: Otwock
Auto: Renata
baskecik napisał(a):
000 - blok zerowy (przydaje się np: przy analizie kąta wtrysku, z właczonym BASIC SETINGS)
003- przepływomierz
007-temperatury
011- turbina
013- dawki korygujące (do 1500 rpm)

do testów dyanmicznych dodałbym jeszcze :
004 -kat wtrysku
008-dawki/przepływomierz

jak juz ma robic to niech zrobi raz a porzadnie ... :diabel:

_________________
1.9 DCI :D by edc-tuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.sty.2007 20:52:37 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.wrz.2006 18:10:01
Posty: 58
Dzięki za pomoc! Niestety nie mam w excelu takiego rodzaju plików! On mi otwiera plik ale nie jest to poukładane.

Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.sty.2007 21:00:28 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.wrz.2006 18:10:01
Posty: 58
Ok poradziłem sobie :) w excelu nie miałem ale w openoffice jest i super wygląda!! Pozdrawiam i jak dokonam pomiarów to wstawie.

Narka :diabel:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.sty.2007 21:35:00 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
W Excelu też zadziałałoby , ale musisz na spokojnie spróbować, grunt że w OO się udało :peace:

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.sty.2007 23:20:58 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.wrz.2006 18:10:01
Posty: 58
Mam pytanie! (kolejne :P) Jak zrobię pomiar samochodu to w tym programie vag-com pojawiają się cyferki. Gdzie mogę dostać jakąś książkę w której jest opisane z jakiego przedziału mają być te liczby żeby było wszystko ok?? Jest coś takiego w wersji elektronicznej??


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.sty.2007 23:40:16 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
Hehe ... ale wymagania :):
Powtórzę się po raz tysięczny, ale procedura analizy logów była opisywana na naszym (i nie tylko ) forum wielokrotnie. Uzyj funkcji szukaj i uzbrój się w cierpliwość a zostaniesz nagrodzony, niemniej lepiej dla Ciebie będzie jak wyniki wrzucisz na forum a forumowa rada dieslowych mędrców ogłosi wyrok ... ;)

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.sty.2007 00:26:24 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.wrz.2006 18:10:01
Posty: 58
:peace: Ok ale nie zawsze mam dostęp do internetu temu pytam :): Gdzieś to musi być napisane a w tym ptogramie elsawin?? Bo przecież tam trzeba znać tylko przedziały do których mają należeć otrzymane liczby mam rację?? :galy:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.sty.2007 00:34:49 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
Jezeli chodzi o przedziały to sugeruje je VAG-Com, niemniej naprawde łatwiej bedzie jesli wrzucisz wyniki a my Ci podpowiemy na zywym organizmie co i jak - na sucho ciężko będzie ;)

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.sty.2007 16:50:37 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.wrz.2006 18:10:01
Posty: 58
Witam!

Ale dałem dzisiaj czadu :( Ponieważ miałem stare, przetarte prawie na wylot wężyki wychodzące z czujnika N75 więc wiozłem się za ich wymianę. Niestety wyciągając jeden taki niebieski od drugiej strony czyli nie od N75 urwał mi się ten "cyndzel" na który nachodzi wężyk. Stwierdziłem że w takim razie trzeba go wyciągnąć nie wiem jak się to nazywa ale chyba regulator ciśnienia turbiny. Wyciągnąłem go i co się okazało było w nim pełno oleju?? Skąd on się tam wziął ?? Trochę mi turbina leje więc możliwe że z niej?? Wylałem cały olej i przymocowałem tego cyndzelka tak, że jest ok nic się nie dzieje. Wymieniłem przewody poskładałem wszystko odpalam i jadę na jazdę próbną. Jednak okazało się, że samochodowi coś się dzieje!! Zero przyspieszenia pod górę jadąc wcisnąłem pedał gazu do dechy a on zero musiałem zredukować na dwójkę i cały czas podłoga bo bym nie wyjechał. Mimo, że miałem pedał do dechy i tak samochód nie przyspieszał mułowato jechał. Co się stało??? Czy w tym "czymś" ma być olej?? Jestem pewien, że turbina nie ładuje a wcześniej było dobrze pod tą górę na trójce 130 szedł a teraz 50 :((


Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.sty.2007 16:54:13 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
Zapnij VAG`a i dowiesz sie co go boli ... ale na moje oko sam się przysłużyłeś ...

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.sty.2007 17:00:28 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.wrz.2006 18:10:01
Posty: 58
A ma być w nim olej??


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.sty.2007 18:04:52 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 22:57:31
Posty: 8869
Lokalizacja: Otwock
Auto: Renata
zepsułeś N75 .... ;)

_________________
1.9 DCI :D by edc-tuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.sty.2007 18:37:09 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.wrz.2006 18:10:01
Posty: 58
Nie N75 bo to jest chyba ten przełącznik co do niego wtyk z jakimiś kablami wchodzi?? Zepsułem to co jest po drugiej stronie


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.sty.2007 19:05:58 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.wrz.2006 18:10:01
Posty: 58
Mam logi. Pewnie będą niedobre bo jest ciemno i nie mogłem aż tak bardzo butować. Nie mam wszystkich bloków tylko 003 i 0011. Bardzo prosze o analizę tego co mam :) Jak będe miał jak to zrobie ponownie i wrzucę do analizy
Obrazek

Obrazek
[/img]


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.sty.2007 19:12:12 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
Na pierwszy rzut oka widać że turbo w całym zakresie obrotów przeładowuje - ewidentnie winny jest N75. Stąd błąd 00575. :)
Przepływka ok, ale widać że dopiero od 1680 rpm dawałeś buta w podłogę (albo jest padnięta) - popraw wyniki , żeby mieć 100% pewności , czyli:
1500-4500 rpm z butem do dechy (003, 011).
Wtedy ponownie wklej je na forum, tylko nie rozbij się w czasie testów i przeprowadzaj je za dnia , najlepiej z pomocnikiem obok ;)
:peace:

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.sty.2007 19:23:02 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 22:57:31
Posty: 8869
Lokalizacja: Otwock
Auto: Renata
lmm-ok ...
turbo- ewidentne przeładowanie 2000-2500 rpm (co potwierdza błąd 575)
zmien N75 i powinno byc ok ....
zrób jeszcze 008,010 pod obciążeniem i bedzie wszystko jasne ......
pamietaj ... od 1600 rpm sendał do podłogi :!:

_________________
1.9 DCI :D by edc-tuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.sty.2007 19:54:20 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.wrz.2006 18:10:01
Posty: 58
Dzięki wielkie panowie


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.sty.2007 15:34:35 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.lis.2006 11:37:35
Posty: 7
Lokalizacja: Kielce/Warszawa
Witam,

Większość ma to szczęście lub pecha (zależy co kto lubi), że w swoich 1Z ma skrzynie manualna... Chciałbym, żebyście mi doradzili w takim razie jak wykonać testy bloków 003 i 011 w 1Z wyposażonym w automat ??


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.sty.2007 18:44:42 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
wooki napisał(a):
Witam,

Większość ma to szczęście lub pecha (zależy co kto lubi), że w swoich 1Z ma skrzynie manualna... Chciałbym, żebyście mi doradzili w takim razie jak wykonać testy bloków 003 i 011 w 1Z wyposażonym w automat ??

Ustawiasz skrzynię biegów w położenie "3", dzieki temu silnik nie przełaczy na bieg wyższy, stabilizujesz obroty na 1500 rpm i dalej zgodnie z filmem instruktażowym ;)

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 43 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 36 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: