.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 04.lut.2025 23:57:00

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 29 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 09.mar.2007 21:58:22 
Uminator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.lis.2004 11:27:19
Posty: 1008
Lokalizacja: Nowe Miasto Lubawskie/Toruń
nie rób metoda prób i błędów, podłącz autko pod vaga i zobacz coz on ci powie

P.S. Przenosze do działu SILNIK

_________________
JEST: PASSAT B5FL 2001 1.9TDI AVF
było: B3 '88rok 1,9E(SD) benzin/LPG


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.mar.2007 23:30:42 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.sty.2007 23:17:33
Posty: 73
o to chodzi że dziś już 2 raz podpinałem do VAGA i on nic nie pokazuje tzn z silnikiem wszystko OK!! nie ma się do czego przyczepić! byłem w bardzo dobrym punkcie diagnostycznym i wszystko jest OK... :/
Nie wiem co robic bozeeee pomozcie. TYm autem powinnem piszczeć na 1 biegu i palić gumy, jeszcze na 2 powinien obrocic kołami a on na 1 na pełna pare ledwop pisknie i rozpędza się jak muł. Przyspieszenie na starcie ma żenujące..... To już mój ojciec w nexi 1.5 która ma 70 koni ma lepszego kopa na starcie niż ja 150 konnym audi.
Może przez instalacje gazową jest przymulony? bo mam sekwencje.. ale tak czy tak jakoś tą usterke trzeba usunąć....


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.mar.2007 09:41:52 
Uminator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.lis.2004 11:27:19
Posty: 1008
Lokalizacja: Nowe Miasto Lubawskie/Toruń
poszukaj na forum, a zapewniam cię ze znajdziesz wiele informacji na temat diagnostyki silników z Turbinką :diabel:
Bo podejrzewam ze sprawdzili ci tylko czy nie masz błędów.

_________________
JEST: PASSAT B5FL 2001 1.9TDI AVF
było: B3 '88rok 1,9E(SD) benzin/LPG


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.mar.2007 19:36:34 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.sty.2007 23:17:33
Posty: 73
umin napisał(a):
poszukaj na forum, a zapewniam cię ze znajdziesz wiele informacji na temat diagnostyki silników z Turbinką :diabel:
Bo podejrzewam ze sprawdzili ci tylko czy nie masz błędów.


dobrze sie mowi... poszukaj.. juz przeczytalem milion postow
Po drugie to nie ja robie diagnostyke tylko spece od tego wiec chyba wiedza cxo robia prawda
Wspaweanie rurki w kata nic nie dalo, nie mam juz do niego sily ani piniedzy. Sprzedaje. Nie bede jezdził gnojem


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.mar.2007 23:08:15 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.sie.2003 15:20:59
Posty: 2049
Lokalizacja: The Great Lakes
n3x napisał(a):
Po drugie to nie ja robie diagnostyke tylko spece od tego wiec chyba wiedza cxo robia prawda

Tiaa... w idealnym świecie może i tak jest, ale w wielu przypadkach jeśli ich sam nie przypilnujesz, to spece tylko potrafią coś zepsuć...

_________________
Było: B5 1.8Tq
Jest: E39 530i, 8R Q5 3.0T, Charger SRT392


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.lut.2008 08:00:17 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.sty.2008 11:57:42
Posty: 49
Lokalizacja: Manchester
witam moja a6 1,8t automat ma 8,6s pozdrawiam

_________________
audi a6 1.8T AEB 1999r AVANT


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.lut.2008 08:09:38 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12008
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
Cieszymy się :)

ps. fajny kotlecik ;)

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.lut.2008 19:19:42 
Użytkownik

Dołączył(a): 30.sty.2008 20:01:30
Posty: 10
Vag nic nie powie. Mam Paska 1.8T problem przerabiałem , podejrzewałem przepływke ale nic z tego , wyciecie kata nic nie da !! oprócz tego ze schłodzi sonde lamba i bedzie chlał więcej benzyny.

Wina jest na układzie dolotowym, sprawdz szczelność rur doprowadzających powietrze, intercooler , później zawór sterujący bypasem. Jak to wszytsko masz ok to niestety KKK03 poszła ... czyli nowa turbinka

Ja mam juz 3 , ale 1 ze starości 150000 tys padla, druga regenerowana po 20000 tys padla, na 3 smigam .


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.kwi.2008 01:58:13 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24.mar.2007 19:08:07
Posty: 10
Lokalizacja: toruń
co do audi a6 to od roku 99 montowane jest inne turbo i tam ten wykresik wygląda inaczej do roku 99 w c5 1,8 t niestety ten silnik ma 150KM ale jakie obroty moc 140KM mamy przy 5000 obr/min nie będzie tu efektu jedziesz wciskasz gaz i koło się obracają chyba ze sprzęgło obroty 5000 i puszczasz ;) gość zaproponował mi zmiane tej krzywej do 200KM turbo włącza się przy 2000 obr/min i 160KM mamy przy 3,500 koszt 900zł ale kosztem paliwa i zużycia zmiana elektroniczna powiem ze jeżdziłem takim audi 193km 99 rok i same właczenie turbo było strasznie odczuwalne w efekcie jazdy tu niestety lipa


Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 29 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Majestic-12 [Bot] i 54 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: