.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 02.lut.2025 00:49:53

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 75 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 19.mar.2007 00:04:37 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
carlnova napisał(a):
Baskecior napisał(a):
1. Kąt wtrysku
2. Szczelność (jej brak) w układzie zasilania paliwem.


Baskecik, gość widzi pęcherzyki - więc to jest priorytet (usunięcie nieszczelności)
Kąt wtrysku może zostawić sobie na później...

Z mojej strony OVER :peace:

Biały dym jest symptomem spapranego kąta - pęcherzyki - cóż, nie pomagają przy porannym zimnym rozruchu i trzeba je wyeliminowac , chociaż bardziej wydłużają niż utrudniają proces rozruchu.
Jestem przeciwnego zdania i podtrzymuję je od dawna - kąt wtrysku jest najważniejszy.

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.mar.2007 00:10:09 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.gru.2006 22:46:38
Posty: 2773
Lokalizacja: Koszalin Białogard
Baskecior napisał(a):
Biały dym jest symptomem spapranego kąta - pęcherzyki - cóż, nie pomagają przy porannym zimnym rozruchu i trzeba je wyeliminowac , chociaż bardziej wydłużają niż utrudniają proces rozruchu.
Jestem przeciwnego zdania i podtrzymuję je od dawna - kąt wtrysku jest najważniejszy.


Carlnova is back specjalnie dla Ciebie :D :diabel:
Różnią się nasze zdania co do priorytetów...
Ciekawe na czym będziesz ustawiał kąt wtrysku, jak padnie VP44 ? :):
Ja również podtrzymuję swoje zdanie ;)

Teraz już naprawdę miłej nocki :peace:

_________________
A4 1.9 TDi Avant AWX '03 130 PS - dla żonki ;-)
A6 2.5 TDi V6 Avant AFB tiptronic 200 PS / 436 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.mar.2007 00:13:31 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.mar.2007 09:34:14
Posty: 42
Lokalizacja: kraków
Ktoś mi podpowiedział bym szukał też przyczyny złego palenia w tym że komputer zbiera złe informacje o temperaturach i nie podaje odpowiedniej dawki rozruchowej. Więc wymieniłem czujnik ale nic nie pomogło. Może tu coś tkwi ?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.mar.2007 00:29:44 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.mar.2007 09:34:14
Posty: 42
Lokalizacja: kraków
No cusz jest już płużno pora odpocząć by mieć siłę do pracy. Dziękuje Wszystkim za pomoc odezwę się .


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.mar.2007 08:20:08 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2003 12:16:47
Posty: 4194
Lokalizacja: Łomża
Kurde nie przesadzajcie z tym VP44. Jeśli wraz za ropką dostanie kilka bąbelków powietrza :D to przecież się od razu nie wysra.
Sprawdź kąt wtrysku jak powtarza Basket, ale drogą paliwową też się zajmij.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.mar.2007 11:58:43 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.gru.2006 22:46:38
Posty: 2773
Lokalizacja: Koszalin Białogard
wowo napisał(a):
Jeśli wraz za ropką dostanie kilka bąbelków powietrza :D to przecież się od razu nie wysra.


Rozbawia mnie Twoje podejście... :D
Ty już jesteś nawet mądrzejszy od Voss'a z Diagtronika i od inżynierów Audi, którzy zabezpieczyli VP44 przed pęcherzykami powietrza na kilka sposobów...

http://www.diagtronik.pl/forum/viewtopi ... 766182a89a

_________________
A4 1.9 TDi Avant AWX '03 130 PS - dla żonki ;-)
A6 2.5 TDi V6 Avant AFB tiptronic 200 PS / 436 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.mar.2007 15:04:50 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.paź.2005 12:36:56
Posty: 1696
Lokalizacja: Zielona Góra 32 w zwi... hehe
Nalezy podjechac do mechaniora i ten przez OBD2 zmieni dawke startu. Wiem ze wymieniaja czasami kilka rzeczy aby zarobic na tym a i tak daweczka idzie w gore a klient zadowolony ze nagle pomoglo , tyle ze kasiory z kieszeniu ubylo znacznie .

_________________
(103KW)chip133 KW 375Nm AEL Tdi avant 6 gear
Q7 4.2 Tdi


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.mar.2007 16:06:53 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2003 12:16:47
Posty: 4194
Lokalizacja: Łomża
Podejście mam takie, a nie inne. Auto ma jeździć i zarabiać na siebie i nie obchodzę się z nim jak z jajakiem. Do pieszczenie, chuchania i dmuchania mam inne "rzeczy" :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.mar.2007 20:58:38 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.mar.2007 09:34:14
Posty: 42
Lokalizacja: kraków
Witam wszystkich. Dziękuje za zainteresowanie się moim tematem.
Więc tak. Wymieniłem filtr paliwa na oryginalny plus podgrzewacz na filtrze , oraz przewody przelewowe i założyłem nowe opaski. Spróbowałem trochę odpowietrzyć przewody pomiędzy filtrem a pompą. Efekt końcowy niestety bez zmian nadal pojawiają się pęcherze powietrza w przewodzie do pompy. Wystawiłem ją na zewnątrz i zobaczę jak zapali jutro rano.
Opisując wczoraj moje problemy nie opisałem sytuacji jaka mnie spotkała parę dni temu. Wróciłem z trasy wieczorem i było wszystko OK. z samochodem a rano już nie zapaliłem- co się okazało, przewody były puste a w baku było jeszcze 10.l paliwa. Czy może coś w baki.
Ale ciężko pali już od dawna.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.mar.2007 21:09:53 
Klubowicz

Dołączył(a): 03.cze.2006 22:19:52
Posty: 283
Lokalizacja: Kraków i okolice
Może jednak się zapowietrza :?: Właśnie to może być przyczyną gorszego odpalania i dymku. Przy okazji, unikaj jazdy na resztkach paliwa. Pompa w tym aucie jest chłodzona ON. Na forum były już posty o uszkodzeniu sterownika pompy - nic przyjemnego.

Pozdrawiam

_________________
A4 Avant, AFN


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.mar.2007 21:17:52 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.mar.2007 09:34:14
Posty: 42
Lokalizacja: kraków
No właśnie tak mi się wydaje że ciągnie lewe powietrze. TYLKO GDZIE ??????
Już powoli poddaje się i chyba wyląduje u mechanika. Może jeszcze ktoś coś poradzi gdzie jeszcze szukać nieszczelności


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.mar.2007 22:02:21 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.gru.2006 22:46:38
Posty: 2773
Lokalizacja: Koszalin Białogard
Jozef napisał(a):
Pompa w tym aucie jest chłodzona ON. Na forum były już posty o uszkodzeniu sterownika pompy - nic przyjemnego.



Nie tylko chłodzona ale też smarowana paliwem i zdecydowanie nie może pracować na sucho...
...i przede wszytkim nie jest pompą samoodpowietrzającą się jak np. VP30
(cytat z jednego poradnika serwisowego)

Almex -> nie wiem jak Ci pomóc... :/
Czeka Cię żmudne szukanie źródła zapowietrzania Twojego układu paliwowego.
Ja jeszcze podejrzewałbym samą komorę spiętrzającą w zbiorniku paliwa a raczej pompę tam zamontowaną, sprawdziłbym czy ona w ogóle chodzi - najpierw sprawdzając bezpiecznik nr 28 (zobacz w moim topicu z odpowietrzaniem) a jak ten bezpiecznik jest OK, podłącz na krótko plus z akumulatora na jego prawy zacisk (gniazda tego bezpiecznika) pompa powinna słyszalnie pracować - jeżeli jej nie słychać - masz usterkę zlokalizowaną.
Jeżeli i to nie pomoże oddaj auto do wyspecjalizowanego warsztatu - zdecydowanie nim nie jeździj...

_________________
A4 1.9 TDi Avant AWX '03 130 PS - dla żonki ;-)
A6 2.5 TDi V6 Avant AFB tiptronic 200 PS / 436 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.mar.2007 22:59:28 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.mar.2007 09:34:14
Posty: 42
Lokalizacja: kraków
Przepraszam za przerwę z mojej strony ale musiałem wyjść.
Pompę w komorze spiętrzającej sprawdziłem – działa. Czy sam mogę dostać się do baku i zobaczyć co się tam dzieje. Czy to bezpieczne ?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.mar.2007 23:08:22 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.gru.2006 22:46:38
Posty: 2773
Lokalizacja: Koszalin Białogard
almex napisał(a):
Przepraszam za przerwę z mojej strony ale musiałem wyjść.
Pompę w komorze spiętrzającej sprawdziłem – działa. Czy sam mogę dostać się do baku i zobaczyć co się tam dzieje. Czy to bezpieczne ?


Więcej juz sam raczej nie możesz zrobić :/
Oddaj auto do specjalistów - niech szukają :(
Rozumiem, że połączenia (zaciski) na filtrze paliwa sprawdzone i wszystkie wężyki przelewowe na poszczególnych wtryskiwaczach również ?

_________________
A4 1.9 TDi Avant AWX '03 130 PS - dla żonki ;-)
A6 2.5 TDi V6 Avant AFB tiptronic 200 PS / 436 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.mar.2007 23:17:06 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.mar.2007 09:34:14
Posty: 42
Lokalizacja: kraków
Tak wszystko sprawdzone co wymieniłeś. Jak jutro zapali znowu żle to jadę do specjalisty. Dziękuje i pozdrawiam wszystkich


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.mar.2007 11:23:13 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.gru.2006 22:46:38
Posty: 2773
Lokalizacja: Koszalin Białogard
almex napisał(a):
Tak wszystko sprawdzone co wymieniłeś. Jak jutro zapali znowu żle to jadę do specjalisty. Dziękuje i pozdrawiam wszystkich


Jeszcze jedna rzecz przyszła mi do głowy...
Jeden z przewodów przelewowych z lewej głowicy w V6 biegnie w większości pod pompą wtryskową VP44 i około 70% tego przewodu po prostu nie widzisz.
Często w tych miejscach następują przetarcia przewodu.
Może to jest przyczyną zapowietrzania się Twojego układu paliwowego ?

Niech Twoi mechanicy spróbują jeszcze ominąć całkowicie filtr paliwa i połączyć na krótko pompę VP44 ze zbiornikiem paliwa. Obserwuj czy wtedy pęcherzyki powietrza pojawiają się nadal...

_________________
A4 1.9 TDi Avant AWX '03 130 PS - dla żonki ;-)
A6 2.5 TDi V6 Avant AFB tiptronic 200 PS / 436 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.mar.2007 15:07:37 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.gru.2006 22:46:38
Posty: 2773
Lokalizacja: Koszalin Białogard
Almex, co sie nie odzywasz ? ;)

Zapodawaj kolego, jak się skończyła Twoja przygoda z zapowietrzeniem układu paliwowego, czy mechaniorzy coś znaleźli...

_________________
A4 1.9 TDi Avant AWX '03 130 PS - dla żonki ;-)
A6 2.5 TDi V6 Avant AFB tiptronic 200 PS / 436 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.mar.2007 15:56:14 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.mar.2007 09:34:14
Posty: 42
Lokalizacja: kraków
Witam. Przepraszam że się nie odzywałem ale coś mnie zamuliło jak zawiozłem samochód do mechanika. Niestety skupiliśmy się nad powietrzem w układzie ale na drugi dzień samochód znowu nie odpalił. Próbowałem sam coś zadziałać ale bez skutku. Zero paliwa w przewodach, i zero ciśnienia . Działałem przez dwa dni i bez rezultatów. Zamówiłem pomoc drogową i zawiozłem do mechanika. Było to w środę ubiegłego tygodnia. W warsztacie próbowali go uruchomić ale też bez skutku- pompa nie daje ciśnienia. Podobno było w niej trochę brudu. W poniedziałek mają ją dać na stół i ostatecznie zdiagnozować. Zdaję się całkowicie na ich wiedzę i uczciwość. Jak wszystko zakończy się szczęśliwie to poinformuję.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.mar.2007 23:09:13 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.gru.2006 22:46:38
Posty: 2773
Lokalizacja: Koszalin Białogard
almex napisał(a):
Witam. Przepraszam że się nie odzywałem ale coś mnie zamuliło jak zawiozłem samochód do mechanika. Niestety skupiliśmy się nad powietrzem w układzie ale na drugi dzień samochód znowu nie odpalił. Próbowałem sam coś zadziałać ale bez skutku. Zero paliwa w przewodach, i zero ciśnienia . Działałem przez dwa dni i bez rezultatów. Zamówiłem pomoc drogową i zawiozłem do mechanika. Było to w środę ubiegłego tygodnia. W warsztacie próbowali go uruchomić ale też bez skutku- pompa nie daje ciśnienia. Podobno było w niej trochę brudu. W poniedziałek mają ją dać na stół i ostatecznie zdiagnozować. Zdaję się całkowicie na ich wiedzę i uczciwość. Jak wszystko zakończy się szczęśliwie to poinformuję.


:galy: :galy: :galy: :galy: :galy:
Almex, która pompa nie daje ciśnienia - wtryskowa VP44 ?
Czy mówisz o pompie w zbiorniku, która przepompowuje paliwo do komory spiętrzającej ?
Ona nie pompuje paliwa do VP 44 - zainteresowana robi to samodzielnie...
Zasysa paliwo (u Ciebie z powietrzem), wytwarza ciśnienie wewnątrz akumulatora hydraulicznego (ok. 2,0 MPa) oraz zasila paliwem tłoczkową pompę promieniową wysokiego ciśnienia, która wytwarza wysokie ciśnienie niezbędne do wtrysku paliwa (do ok. 160 MPa :!: )

_________________
A4 1.9 TDi Avant AWX '03 130 PS - dla żonki ;-)
A6 2.5 TDi V6 Avant AFB tiptronic 200 PS / 436 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.mar.2007 18:47:41 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.mar.2007 09:34:14
Posty: 42
Lokalizacja: kraków
Ważne pytanie które dadzą mi obraz czy mechanik coś nie kombinuje.
1. czy pompę wtryskową 0470506016 VP-44 można wymontować bez ściągania paska rozrządy bo zaproponowałem by przy okazji wymiany pompy nie wymienić pasek rozrządu. W odpowiedzi usłyszałem że pompę wyciąga się bez rozkręcania przodu. Czy to możliwe ? Gdzie najtaniej kupię tą pompę ?


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 75 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 54 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: