.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 03.lut.2025 00:08:48

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 42 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 02.cze.2007 15:29:25 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11.maja.2007 16:41:36
Posty: 96
Lokalizacja: Beskid Sadecki
carlnova napisał(a):
A co chcesz jeszcze wiedzieć ?
Przepływka 392 PLN w ASO - jej założenie 122 PLN :zly:
Termostat 95 z oringiem - jego założenie (fiuuuu, fiuuuu) pewnie prawie tyle co robocizna z wymiany rozrządu - ja tego bym nie zrobił za mniej niż 300 PLN ;)
Regulacja kąta wtrysku ok. 50 - 100 PLN


i to jest konkretna odpowiedz
dzieki
Btw Carl mam wrazenie ze nie przepadasz za ludzmi z poludnia Polski- masz jakies uprzedzenia?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.cze.2007 15:31:45 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
falco,
przepływomierz możesz wymienić samemu - raptem 2 śruby i zdjęcie wtyczki.


carl,
kąt wstryku ustawiamy skarpetą.
[wiesz którą]

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.cze.2007 15:34:33 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.paź.2005 00:05:45
Posty: 2821
Lokalizacja: Beskid Śląski
carlnova napisał(a):
Termostat 95 z oringiem - jego założenie (fiuuuu, fiuuuu) pewnie prawie tyle co robocizna z wymiany rozrządu - ja tego bym nie zrobił za mniej niż 300 PLN ;)


Tylko za pierwszym razem Carl :P . Drugi termostat wymieniłbyś w godzinkę bez żadnego ryzyka. Warunek - musiałbyś dysponować blokadami jak do wymiany rorządu, reszty sam się domyślisz :): :D .

:galy: :peace:

_________________
Obrazek
Z cyklu złotych myśli:: Chipować może każdy ... lecz nie każdy powinien ... .
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.cze.2007 15:38:07 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.gru.2006 22:46:38
Posty: 2773
Lokalizacja: Koszalin Białogard
falco napisał(a):
Btw Carl mam wrazenie ze nie przepadasz za ludzmi z poludnia Polski- masz jakies uprzedzenia?


Chcesz mnie sprowokować ? :/
Skąd taka myśl w Twojej głowie ?
To "prezent" za to, że nie chciałem "prowadzić Cię za rączkę" na PW - wiadomo z czym ?

Teraz żałuję, że Ci pomogłem... :/

_________________
A4 1.9 TDi Avant AWX '03 130 PS - dla żonki ;-)
A6 2.5 TDi V6 Avant AFB tiptronic 200 PS / 436 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.cze.2007 15:51:20 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11.maja.2007 16:41:36
Posty: 96
Lokalizacja: Beskid Sadecki
carlnova napisał(a):

Teraz żałuję, że Ci pomogłem... :/



Nie zaluj - bo dobrze zrobiles ;)




Cytuj:
Skąd taka myśl w Twojej głowie ?




takie wrazenie odniosłem po Twoich wypowiedziach :(:


Cytuj:
falco,
przepływomierz możesz wymienić samemu - raptem 2 śruby i zdjęcie wtyczki.


Dzieki
sprobuje :D pewnie i jak to zrobie :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.cze.2007 18:46:53 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11.maja.2007 16:41:36
Posty: 96
Lokalizacja: Beskid Sadecki
...bylem pod maska i zlokalizowalem ten przeplywomierz

ja to wynienie :D ..dam rady meszrum :D

dzieki panowie za pomoc w analizie moich logow
czeka mnie wymiana tego co pisaliscie i walki z hydraulika do roboty (tylko sie zastanawiam czy nowe alles czy regeneracja)
po tych posunieciach mam nadzieje moje AFB
bedzie smigalo bez zarzutu - tak mysle


sorry jesli kogos urazilem(carlnowa)
ponioslo mnie :D ...taki ze mnie dran juz....


w poniedzialek wyjezdzam do raichu na jakis czas V6 zostaje tu tam bede mial jakis pojazd wiec nie sobie odpocznie

od czasu do czasu wpadne poczytac co u was
a po zmianie alles napisze i logi podrzuce



3majcie sie :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.sie.2007 15:00:20 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11.maja.2007 16:41:36
Posty: 96
Lokalizacja: Beskid Sadecki
Witam po dluzszej przerwie
wymienilem w ASo przeplywke odme i termostat regulacja pompy tez u nich jak kazal meszrum i teraz logi narazie BS

003
Obrazek

000
Obrazek

004
Obrazek

011
Obrazek

statyczne

000
Obrazek

001
Obrazek

003
Obrazek

004
Obrazek

007
Obrazek

018
Obrazek


prosze o analize i czt soc sie zmienilo na lepsze co mu jest jeszcze

prosze o fachowa wypowiedz elity z Forum :D
Meszrum , carlnova, piotreus itp

aha jak odkrece korek do oleju i przyloze ucho to slychac taki dzwiek jakby wlozyl reke to wody i nia ruszal wydajac taki bulgot czy to normalne zakladam ze odma wymieniona i nie ma sssyku po odkrecenieu korka
z gory dzieki
pozdrwiam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.sie.2007 15:27:52 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
falco,

mam prośbę - poświęć 3 min i przekonwertuj te logi na format, który nadaje się do oglądania...
[csv > xls]

:517:


[+]
z tego, co udało mi się odkodować, to kąt wtrysku ustawiony jest tragicznie.

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.sie.2007 15:53:48 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11.maja.2007 16:41:36
Posty: 96
Lokalizacja: Beskid Sadecki
Sprobuje a co do kata tez mi sie tak wydaje i juz sil nie mam gdzie z tym isc juz myslalem aso mi pomoze a tu lipa pomozcie moze w mojej okolicy Krakow jest jakis porzadny cpec od tego


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.sie.2007 16:05:43 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11.maja.2007 16:41:36
Posty: 96
Lokalizacja: Beskid Sadecki
Robilem jak kazalem na PW te konwersje i tak wyszlo nie mam pojecia jak inaczej juz nie mam sily do tej a6 co mechanik to wieksze gowno wchodze a kasa splywa cza sie
czyba pozbyc tej V6 szkoda moich nerwow :(


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.sie.2007 16:10:58 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
zraruj wszystkie logi [w formacie excela] i umieść na darmowym serwerze: http://rapidshare.com/.
rozstawać się? teraz, gdy wszystko zrobiłeś...
tylko kąt pozostał do ustawienia - czynność niezwykle prosta.

głowa do góry.

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.sie.2007 16:21:29 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11.maja.2007 16:41:36
Posty: 96
Lokalizacja: Beskid Sadecki
http://download.yousendit.com/EB3436FE68113885

tu sa logi
kat rzecz niezwykle prosta anikt co bylem u niego nie umie tego wiec gdzie pukac?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.sie.2007 17:47:36 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
Masters TUNING
KATOWICE

Wojciech Gołąbek
Katowice ul. Gromadzka 36L
kom. 606 34 11 44
GG: 1713699
biuro@tdituning.pl



ze statycznych wynika, jak wcześniej napisałem, fatalnie ustawiony kąt.
w 004 powinno być: wymagany ok. 2* ATDC, rzeczywisty 2*ATDC, wysterowanie 65-75% [najlepiej]. u Ciebie jest wymagany ATDC, a rzeczywisty BTDC... przy wysterowaniu pompy 100.2%.
Obrazek

wynika to stąd, że kąt wtrysku powinno się ustawić przy użyciu 004BS na 2*ATDC.
Tobie, z kolei, ustawiono na 2*BTDC:
Obrazek


to prosta czynność, lecz wymagająca wiedzy. jak widać, trafiłeś do osób, które jej nie posiadają. 2.5TDI jest niszczone w 99% przez mechaników, którzy nie mają najmniejszego pojęcia o tej konstrukcji.

instrukcja, jak wg ELSA'y ustawić kąt:
http://download.yousendit.com/A141AC2E3CE9B2CE .



czekamy na logi dynamiczne, lecz najpierw ustaw kąt [dla dobra VP44].
:517:

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.sie.2007 18:45:00 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11.maja.2007 16:41:36
Posty: 96
Lokalizacja: Beskid Sadecki
dzieki za pomoc ten gosc mam nadzieje jest sprawdzony?

a nie ma czegos blizej :D
jakie moga byc skutki jezdzenia na takim ustawieniu kata?


no i co mi powiesz na temat odglosu walkow jak wyzej pisalem?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.sie.2007 19:31:45 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
najpierw kąt wtrysku.
źle ustawiony może wpłynąć negatywnie na VP44, a tego nie chciałbyś doświadczyć.
odgłosy mogą wynikać ze źle ustawionego kąta.

warsztat to oddział MT, a to mówi za siebie.

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.sie.2007 19:51:57 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11.maja.2007 16:41:36
Posty: 96
Lokalizacja: Beskid Sadecki
OKI

Dzwonilem , rozmawialem z Panem Wojciechem powiedzial ze nie zakmuje sie ustawianiem kata wtrysku , ale polecil mi jakiegos innego Pana Adam Gorniaczek z truskawkowej -katowice i tez z nim rozmawialem powiedzial ze to robi i pewnie sie do niego wybiore, chyba ze go ktos zna i jest nie godxzien polecenia....



w kazdym razie jak ustawie ten kat zrobie logi dynamiczne i podrzuce na forum pewnie to troche potrwa bo jutro juz wyjezdzam a V6 znowu zostaje tutaj bo poco ja gnac jak nie sparawna w 100%
a tam mam innego rumaka
w kazdym razie odezwe sie i dzieki za pomoc
Meszrum - jestes gosc :piwo:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.sie.2007 20:45:07 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.paź.2005 00:05:45
Posty: 2821
Lokalizacja: Beskid Śląski
"Bulgotanie" jest naturalnym i pożądanym odgłosem i nie łączy się ze źle ustawionym kątem wtrysku. Mówiąc najogólniej - słyszysz "ciśnienie oleju" ... :) .

;) :peace:

_________________
Obrazek
Z cyklu złotych myśli:: Chipować może każdy ... lecz nie każdy powinien ... .
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.sie.2007 20:52:12 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11.maja.2007 16:41:36
Posty: 96
Lokalizacja: Beskid Sadecki
Piotruś napisał(a):
"Bulgotanie" jest naturalnym i pożądanym odgłosem i nie łączy się ze źle ustawionym kątem wtrysku. Mówiąc najogólniej - słyszysz "ciśnienie oleju" ... :) .

;) :peace:



Czyli to jest w porzadku?
jak otworze korek to nie ma juz efektu wypychania go tylko taki bulgot delikatny i jakby lekka para sie unosila z komory
a powiedz mi Piotrus po czym oczywiscie oprocz sciagania dekla mozna poznac ze walki sa do wymiany nie chcialbym w koszta isc za wczasu bo gosc mi powie ze cza sciagnac dekiel za to szmal wezmie no i oczywiscie powie ze sa do wymiany juz .....mowie o nieutrzciwym mechaniku lowcy naiwnych :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.sie.2007 21:21:14 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.paź.2005 00:05:45
Posty: 2821
Lokalizacja: Beskid Śląski
falco napisał(a):
Czyli to jest w porzadku?
jak otworze korek to nie ma juz efektu wypychania go tylko taki bulgot delikatny i jakby lekka para sie unosila z komory


To bulgotanie jest tak cenne, że nawet sobie nie wyobrażasz ... :P .
"Lekka para" też musi się pojawiać i jest równie "cenna" jak bulgotanie. Ważne jest to, że ciśnienie "na" korku wlewu oleju wydaje Ci się neutralne (nie zasysa i nie "bucha" pod ciśnieniem) . 99,999999% że teraz jest całkiem OK ... :P .

falco napisał(a):
a powiedz mi Piotrus po czym oczywiscie oprocz sciagania dekla mozna poznac ze walki sa do wymiany nie chcialbym w koszta isc za wczasu bo gosc mi powie ze cza sciagnac dekiel za to szmal wezmie no i oczywiscie powie ze sa do wymiany juz .....mowie o nieutrzciwym mechaniku lowcy naiwnych :D


Nie ma innej skutecznej metody niż ocena wzrokowa.
Wynika to z faktu, że krzywki nie wycierają się równomiernie na całej "długości".
Wstępnie możesz sam spróbować zajrzeć przez otwór korka wlewu oleju ale to nie jest ocena miarodajna. Najlepiej by było gdybyś był obecny przy stawianiu diagnozy po wykręceniu dekli. Jeśli taka propozycja Ci odpowiada - nie będzie trudno Ci wytłumaczyć na co i jak masz patrzeć. Więc ... :P :?: :?:

:peace:

_________________
Obrazek
Z cyklu złotych myśli:: Chipować może każdy ... lecz nie każdy powinien ... .
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.sie.2007 22:20:45 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11.maja.2007 16:41:36
Posty: 96
Lokalizacja: Beskid Sadecki
To cieszy ze przynajmniej jedna sprawa czyt. odma jest w porzadku :D

Co do bycia przy sciaganiu dekli to pewnie bede chcial byc przy tym
a propos

@Piotrus pochodzisz jak widze beskid slaski wiec moze znasz taki warsztat na truskawkowej 1 w Katowicach co to za spece godni polecenia czy tez nie
|bylbym wdzieczny o opinie

a tak ogolnie to dzieki Panowie jeszcze raz za poprowadzenie tej dyskusji i naprowadzenie mnie na dobra droge :)
:peace:


wkrotce dalej pewnie podejme temat w tym topicu...... :D

Trzeba wiedziec wszystko o swoim V6 :D


a kto pyta nie bladzi :diabel:


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 42 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 44 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: