.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 09.lut.2025 08:30:09

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 26 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 10.lip.2007 14:17:29 
Użytkownik

Dołączył(a): 31.gru.2006 13:21:22
Posty: 94
Lokalizacja: okolice Konina
dobra oranżada nigdy nie jest zła -najbardziej szkodzi kwas dodawany w celu wytracenia barwnika .Czasami jest tego tak dużo ,że to "extra" paliwo aż parzy w ręce .Mam dobrego kolegę ,który jest pompiarzem i czasami pomagam mu przy tych pompach i dość często muszę po operacji "na żywym organiżmie " myć ręce bo nie idzie wytrzymać ,tak szczypie :): .Sam mówi ,że przez to dorobił się majątku, tylko już powoli zaczyna brakować pomp na rynku .Teraz są używane pompy ściągane z Anglii , ale już zaczyna być krucho z tym towarem ;) .Ja osobiście tankuje w jednym miejscu od kilku lat i na razie moje wozy(wóz) startują bez przeszkód :peace:

_________________
C-4 100 Avant 2,5 TDI prawie
A tak w ogóle miłośnik kle kle-kotów :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.lip.2007 06:01:29 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.wrz.2006 19:26:28
Posty: 61
Lokalizacja: zagłębie CU
Trochę może wejdę w temat pomp wtryskowych w 1 Z mniej czy więcej wiadomo że jak się zabrudzi nastawnik to auto zaczyna szarpać podczas jazdy , jestem ciekaw jakie mogą być jeszcze inne przyczyny szarpania silnikiem . Każdy stawia że 99 % winę ponosi nastawnik , a jaki jest ten 1%

_________________
A 6 ........2,5 tdi ...........115 KM............


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.lip.2007 07:37:13 
Moderator

Dołączył(a): 03.lip.2006 10:06:41
Posty: 8317
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki/Hordzież
Auto: Audi A8 D2 4.2 quattro
Ten 1% to pewnie sama pompa (elektronika)? Nie wiem strzelam.....
U mnie było w 1Z podejrzenie że nastawnik padł (skoki obrotów, szarpanie)
A był to komputer - totalna padaka, wymieniłem na kompa od AFN

_________________
Audi A8 D2 4.2 quattro tiptronic '94 [ABZ/CML] [05.2007-teraz] V8
BMW E38 750iL '01 [M73B54TU/5HP30] [10.2017-09.2024] V12
Mercedes C200 4matic 9G-tronic '18 [12.2019-teraz] I4T
Honda NC750S DCT '2019 [09.2019-teraz] R2
Email: lukaszgryglicki@o2.pl, tel: 693582014
Морготх
Leśny Dziadek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.lip.2007 09:01:52 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
ab124 napisał(a):
Trochę może wejdę w temat pomp wtryskowych w 1 Z mniej czy więcej wiadomo że jak się zabrudzi nastawnik to auto zaczyna szarpać podczas jazdy , jestem ciekaw jakie mogą być jeszcze inne przyczyny szarpania silnikiem . Każdy stawia że 99 % winę ponosi nastawnik , a jaki jest ten 1%

Konczaca sie przeplywka lub wtrysk sterujący.

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.lip.2007 07:13:22 
Użytkownik

Dołączył(a): 30.kwi.2006 16:03:26
Posty: 22
Lokalizacja: Elbląg
U mnie objawy były niemal wszystkie jak przy padnięciu nastawnika - w rzeczywistości okazało się że wtrysk sterujący ma źle/złą podkładkę założoną.
Wystarczyła wymiana i po kłopocie.

Interesuje mnie wątek kompa od AFN do 1Z - czy to oznacza pełną diagnostykę ? i możliwość połączenia z VAG-COMem ?

_________________
Krzysiek @ AUDI 80 B4 1.9 TDI - '94


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.lip.2007 10:02:39 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.lis.2006 09:18:37
Posty: 8134
Lokalizacja: W-wa/Końskie
Auto: Audi S4
Przezywalem juz szarpanie silnikiem i wszyscy podejrzewali nastawnik, malo tego - VAG pokazał blad nastawnika - okazalo sie iz przewod od wtrysku terujacego do ECU byl przerwany...

Pozdr

_________________
Diagnostyka czyni cuda
"The force is with you young Skywalker but you are not a Jedi yet."

S4 B5 Avant quattro ..AGB.. szybka czarnulka

Była : B5 Avant quattro ..APU..
Była : B3 Limo ..SB..
Była : C4 TDi Avant quattro ..AEL..
Była : B5 TDi Avant quattro ..AFN..
Była : B3 Limo ..SF..
Była : B5 TDi Avant ..AFN..
Była : B5 TDi Limo ..AFN..
Była : B4 TDi Avant ..1Z..


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 26 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Majestic-12 [Bot] i 9 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: