Chcialbym przy okazji kontynuowac temat poniewaz po wielu dniach poszukiwan wiele mi wyjasnil.
A czy dajmy na to, jesli nawet wszystkie korekty na poszczegolnych wtryskach sa na minusie, to przy zimnym i cieplym silniku powinny sie one zmieniac, czy powinny pozostac na tym samym poziomie, niezaleznie od temperatury silnika? Jak powinno byc prawidlowo?
Jesli dajmy na to na zimnym silniku korekty wygladaja tak:
Cyl 1 Cyl 2 Cyl 3
-2 to +2 -2 to +2 -2 to +2
mg/str mg/str mg/str
-0,02 -2,87 -3,01
-0,12 -3,01 -3,01
-0,09 -2,89 -2,92
-0,02 -3,01 -3,01
a na cieplym tak:
Cyl 1 Cyl 2 Cyl 3
-2 to +2 -2 to +2 -2 to +2
mg/str mg/str mg/str
-1,48 -0,78 -1,67
-1,48 -0,78 -1,67
-1,48 -0,78 -1,67
to wskazuje to na jakas usterke czy naturalne jest ze na zimnym i cieplym korekty sie tak roznia?
_________________ ***********************
Mercedes 124 300D, oczywiście kombi
A6 C4 Avant 1,9TDI AHU,97r,zostało w rodzinie.
|