.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 09.lut.2025 05:52:56

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 48 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 16.lip.2007 10:57:52 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.lip.2006 22:52:52
Posty: 333
Lokalizacja: Wa-wa oraz dz-ów
carlnova napisał(a):
SebMis napisał(a):
ja to robię tak:
czekam do wieczora jak są puste ulice, zapinam lapka pasami na siedzeniu pasażera, nastawiam logowanie w bezpiecznym miejscu (stacja benzynowa, przystanek autobusowy), logi sobie lecą a mysz mam ustawioną nad klawiszem "marker", czekam aż będą odpowiednie warunki (mało aut), jadę środkowym pasem (mam blisko 3 pasmową ulicę), zapinam 3 bieg 1500rpm klikam "marker" potem gaz w podłogę do 4500, zjeżdżam spokojnie na stacyjkę bądź zatoczkę zapisuje plik ustawiam kolejny blok pomiarowy i tak do zalogowania wszystkich.
ogólnie polecam drugą osobę jest prościej i bezpieczniej, ale jak ktoś nie ma nikogo to sposób moim zdaniem dobry :)


Seb, żona z Tobą nie chce jeździć ? :diabel:
To skorzystaj z kochanki za radą meszruma...
Tylko, że wtedy nie naciśniesz na hamulec, kiedy zajdzie taka potrzeba... :diabel:


kobieta się ze mnie śmieje że patrze ciągle w jakieś cyferki (logi) i coś tam widze, dla niej to matrix :diabel:
nie jeździ ze mną bo musi pilnować tego z mojego avatarka, a z nim nie będę jeździł żeby zrobić logi :!:
kochanka nie chce jeździć żeby zrobić "zrobić logi" ewentualnie mogłaby się umówić żeby zrobić lo... :diabel:

_________________
SebMis
schwarz Allroad 2.7 BiT
A4 (B5) Avant AKN SilverArrow


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.lip.2007 11:42:58 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25.paź.2006 06:34:40
Posty: 521
Lokalizacja: Poznań
Pieknie


VAG-COM Version: Release 311.2-N

Control Module Part Number: 4B1 907 401 A
Component and/or Version: 2.5l/4VTEDC G000AG D02
Software Coding: 01011
Work Shop Code: WSC 02325
1 Fault Found:
00575 - Intake Manifold Pressure
11-10 - Control Limit Not Reached - Intermittent


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.lip.2007 11:50:37 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.gru.2006 22:46:38
Posty: 2773
Lokalizacja: Koszalin Białogard
Według mnie problem z podciśnieniem sterującym zaworem N75, nieszczelność w dolocie lub podciśnieniu...
Ciśnienie doładowania nie osiągnięte
Auto jeździ Ci na mapie awaryjnej ECU, stąd niemoc powyżej 2000 rpm.
Sprawdź czy wszystko jest tam prawidłowo podłączone, ewentualnie sprawdź sam zbiornik podciśnienia...

schemat połączeń podciśnienia dla AFB
Obrazek

_________________
A4 1.9 TDi Avant AWX '03 130 PS - dla żonki ;-)
A6 2.5 TDi V6 Avant AFB tiptronic 200 PS / 436 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.lip.2007 11:53:22 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25.paź.2006 06:34:40
Posty: 521
Lokalizacja: Poznań
Dziekuje bardzo,
niestety nie mam o tym pojecia, wiec czeka mnie serwis.
A czy nie laczyc tego z VIRUSEM ??


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.lip.2007 11:57:00 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
jak najbardziej może to być wina modyfikacji.
znam osobiście przypadek jednego z forumowiczów, który lapał notlaufy na skutek fatalnego programu.

to, co powinieneś zrobić:
1. powrót do serii;
2. ponowna diagnostyka.

czy stało się to z dnia na dzień?
czy może po jakimś konkretnym wydarzeniu?

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Ostatnio edytowano 16.lip.2007 12:00:35 przez meszrum, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.lip.2007 11:58:34 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.gru.2006 22:46:38
Posty: 2773
Lokalizacja: Koszalin Białogard
marcinpoznan74 napisał(a):
Dziekuje bardzo,
niestety nie mam o tym pojecia, wiec czeka mnie serwis.
A czy nie laczyc tego z VIRUSEM ??


Raczej nie...
Z wirusem miałbyś Contol Limit Surpassed - limit przekroczony, przeładowanie z rozszerzeniem bodajże 08-10

Ja podejrzewam podciśnienie, ale może być również tak jak napisał Ci meszrum, dlatego napisałem raczej nie

Wiesz jak wrócić do programu seryjnego, aby doprowadzić Twoje V6 do porządku ?

_________________
A4 1.9 TDi Avant AWX '03 130 PS - dla żonki ;-)
A6 2.5 TDi V6 Avant AFB tiptronic 200 PS / 436 Nm


Ostatnio edytowano 16.lip.2007 12:04:35 przez carlnova, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.lip.2007 12:02:39 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
może to być jeszcze wina czujnika temp. w dolocie.

[+]
Carl,
zły program działa w dwie strony.
;)

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.lip.2007 12:06:13 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.gru.2006 22:46:38
Posty: 2773
Lokalizacja: Koszalin Białogard
meszrum napisał(a):
[+]
Carl,
zły program działa w dwie strony.
;)


Wiem... dlatego już się poprawiłem ;)
Sorki... :):

Kolego Marcinie, sprawdź wszystkie połączenia podciśnienia według załączonego rysunku, szczególną uwagę zwracając na połączenie zawór N75 (28) - regulator ciśnienia "gruszka" na turbinie...

_________________
A4 1.9 TDi Avant AWX '03 130 PS - dla żonki ;-)
A6 2.5 TDi V6 Avant AFB tiptronic 200 PS / 436 Nm


Ostatnio edytowano 16.lip.2007 12:11:52 przez carlnova, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.lip.2007 12:10:15 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25.paź.2006 06:34:40
Posty: 521
Lokalizacja: Poznań
Dobrze wiec od czego powinienem zaczac ??
Od powrotu do serii,
czy od spraw mechanicznych , ktore sa zwiazane z wizyta w serwisie ???
I rozumiem ze poprzez Vaga juz bardziej nie jestem wstanie zdiagnozowac usterki ??


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.lip.2007 12:16:37 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25.paź.2006 06:34:40
Posty: 521
Lokalizacja: Poznań
meszrum napisał(a):
Kolego Marcinie, sprawdź wszystkie połączenia podciśnienia według załączonego rysunku, szczególną uwagę zwracając na połączenie zawór N75 (28) - regulator ciśnienia "gruszka" na turbinie...


Pieknie napisane, teraz juz chyba wiem co mysla ludzie o kodzie programu napisanego np w C# :)

Chetnie to sprawdz ze ciekawosci i ambicji, ale najpierw musze okreslic gdzie co jest, gdyz silnik dla mnie to ta plastikowa obudowa, a jeszcze nigdy sam jej nie zdjalem.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.lip.2007 12:18:22 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
jak najbardziej VAG'iem zdiagnozujesz usterkę dokładnie.
problem w tym, że Twój program jest zmodyfikowany - i przyczyna może leżeć w nim. nie jest sztuką wymienić wszystkie zawory i nie naprawić auta.

od jak dawna masz modyfikację?
od jak dawna pojawiły się problemy?

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.lip.2007 12:20:34 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25.paź.2006 06:34:40
Posty: 521
Lokalizacja: Poznań
MOdyfikacje mam 4 miesiace , nie bylo najmniejszego problemu.
Wczoraj mi sie to stalo.. prozaicznie.
Normalna jazda, zjazd na parking... wyjazd z parkingu juz bez mocy.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.lip.2007 12:44:50 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.gru.2006 22:46:38
Posty: 2773
Lokalizacja: Koszalin Białogard
Obrazek


Masz sprawdzić połączenie zawór N75 (nr 3) sterujący pracą naszej turbinki - połączony przewodem z gruszką i sztangą na turbince.

Napiszę tak...
Widzisz gdzie masz zacząć...
Idź za przewodem :!!: :diabel:

_________________
A4 1.9 TDi Avant AWX '03 130 PS - dla żonki ;-)
A6 2.5 TDi V6 Avant AFB tiptronic 200 PS / 436 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.lip.2007 12:45:08 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
skoro stało się nagle, to raczej nie jest to wina programu.

należy zacząć od tego, co wskazał Carl - sprawdzenie połączeń podciśnienia, a następnie podmiana zaworu N75 [LDR, szary grzbiet].

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.lip.2007 12:53:42 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25.paź.2006 06:34:40
Posty: 521
Lokalizacja: Poznań
Swietnie, dziekuje bardzo za obrazek.
Pismo obrazkowe w tej dziedzinie bardzo do mnie przemawia.
Ale .. skoro tam jest ten zawor, to ostatnio zauwazylem ze jest tam mokro..
tzn, cieknie chyba woda, pomyslalem ze to cos od klimy i ze sie skrapla..
Cwok ze mnie :(


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.lip.2007 13:03:12 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.gru.2006 22:46:38
Posty: 2773
Lokalizacja: Koszalin Białogard
Więc problem może być natury elektrycznej (zasilanie N75).
Sprawdź dokładnie wtyczkę i styki LDR.
W ostateczności zamień N75 z ADR (siwy z czarnym) i zobacz czy się nie poprawi, zwracając szczególna uwagę na układ wężyków podciśnienia, żebyś później poskładał to tak jak było... ;)

_________________
A4 1.9 TDi Avant AWX '03 130 PS - dla żonki ;-)
A6 2.5 TDi V6 Avant AFB tiptronic 200 PS / 436 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.lip.2007 13:12:35 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25.paź.2006 06:34:40
Posty: 521
Lokalizacja: Poznań
Po powrocie z pracy zaraz sie za to zabieram, i coraz bardziej mi sie to podba.
O postepach lub ich braku w diagnozowaniu AUDI poinformuje.
A gdybyscie potrzebowali pomocy w dziedzinie programowanie sluze pomoca.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.lip.2007 13:20:34 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
tak, słusznie zauważył Carl - sprawdź dokładnie wtyczki zasilające obydwa zawory [czarny i szary]. jeżeli gdzieś będzie oznaka zaśniedzenia, to przeczyść dokładnie.

jeżeli okaże sie, że po zamianie miejscami będzie OK, to do wymiany jest szary zawór. nie wolno zbyt długo jeździć na odwrotnej konfiguracji.

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.lip.2007 13:27:30 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25.paź.2006 06:34:40
Posty: 521
Lokalizacja: Poznań
Podsumowujac :
1.Sprawdzam wtyczki w miejscu z obrazka :)
2.Zamieniam wtyczki N75 z ADR ???
Juz googluje co to ADR i notlauf...
3.Po podmianie, sprawdzam czy sie poprawilo....
4.I daje znac na forum..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.lip.2007 13:28:05 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.gru.2006 22:46:38
Posty: 2773
Lokalizacja: Koszalin Białogard
Teraz jeszcze zdefiniujmy, że siwy (carlnovy) i szary (meszruma) to ten sam kolor... :diabel:
Faceci jak wiadomo rozróżniają tylko trzy podstawowe kolory... :): :peace:

Marcin -> nie podmieniasz wtyczek tylko całe zawory przekładając także wężyki do sterowania.

Szary (siwy :): ) to Twój N75 lub LDR sterujący pracą turbiny
Czarny to ADR sterujący zaworem recyrkulacji spalin

Notlauf to inaczej tryb awaryjny...

_________________
A4 1.9 TDi Avant AWX '03 130 PS - dla żonki ;-)
A6 2.5 TDi V6 Avant AFB tiptronic 200 PS / 436 Nm


Ostatnio edytowano 16.lip.2007 13:33:25 przez carlnova, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 48 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 22 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: