.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 03.lut.2025 00:08:22

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 45 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 21.lip.2007 13:16:48 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.paź.2005 00:05:45
Posty: 2821
Lokalizacja: Beskid Śląski
Wowo - a co się stało z dymieniem, które kiedyś opisywałeś ??

(do malkontentów: pytanie pozostaje w związku z treścią niniejszego topika i nie jest OT)

:peace:

_________________
Obrazek
Z cyklu złotych myśli:: Chipować może każdy ... lecz nie każdy powinien ... .
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.lip.2007 13:33:58 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2003 12:16:47
Posty: 4194
Lokalizacja: Łomża
... masz wyjątkowo dobrą pamięć :)
Dymienie było jednokrotne i nigdy się już nie pojawiło. Być może było to spowodowane wysoką temperaturą i minimalną ilością gnoju w baku. Od tamtej pory staram sie nie zchodzić poniżej 1/3 zbiornika :)

Logi oczywiście zamieszcze na dniach.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.lip.2007 13:46:07 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
wowo napisał(a):
N75 zmieniony.
Auto jeździ "prawie rewelacyjnie"!!! Pomimo dzisiejszej temperatury 27*C jeździ lepiej niż kiedykolwiek.
Teraz czemu prawie.... Wyraźnie czuć przycinające się kierownice spalin. W całym zakresie prędkości obrotowej występują 2 delikatne przyhamowania, które jednak nie mają zbyt wielkiego wpływu na osiągi. Nie mniej jednak będę musiał zająć się tym problemem.
Właśnie zdałem sobie sprawę że problem z N75 występował już u mnie około 2 miesiące temu. Właśnie wtdy przy przyspieszanie i odpuszczaniu gazu w okolicach 2.2 tys.obr słychać było świst - coś jakby zawór upustowy w tubo benzynie. Dziś po wymianie, o dziwo ten "przyjemny dla ucha" dzwięk zniknął. Słychać tylko znacznie przyjemniejszy i donosniejszy świst zasysanego powietrza. Ogólnie same pozytywy :D



czy to przyhamowanie nie ma miejsca przy ok. 2100-2200?
moim zdaniem, gdybyś miał zapieczone kierownice, to łapałbyś 00575 non-stop [ten związanay z przekroczeniem, a nie niedoborem ciśnienia].

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.lip.2007 13:49:25 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.paź.2005 00:05:45
Posty: 2821
Lokalizacja: Beskid Śląski
wowo napisał(a):
... masz wyjątkowo dobrą pamięć :)


Dzięki ale moja pamięć jest bardzo wybiórcza :): :diabel: . Przypadki (takie jak ten Twój) poprostu bardzo mnie ciekawią (z kilku względów) i dlatego zapamiętałem.

wowo napisał(a):
Dymienie było jednokrotne i nigdy się już nie pojawiło. Być może było to spowodowane wysoką temperaturą


Doprecyzujmy, że stanowczo zbyt wysoką temperaturą (niekoniecznie otoczenia) :galy: :): ... .

wowo napisał(a):
i minimalną ilością gnoju w baku.


Tego wykluczyć nie można (chociaż osobiście wątpię).

wowo napisał(a):
Od tamtej pory staram sie nie zchodzić poniżej 1/3 zbiornika :)


Bardzo słusznie :!:

wowo napisał(a):
Logi oczywiście zamieszcze na dniach.


Czekam z niecierpliwością (całkiem serio) :!:

;) :peace:

_________________
Obrazek
Z cyklu złotych myśli:: Chipować może każdy ... lecz nie każdy powinien ... .
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.lip.2007 13:49:44 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2003 12:16:47
Posty: 4194
Lokalizacja: Łomża
meszrum -> tak dokładnie przy 2-2.2 tys.obr i później przy około 3tys.obr. Jednak 0575 nie występuje.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.lip.2007 14:42:33 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
wowo napisał(a):
meszrum -> tak dokładnie przy 2-2.2 tys.obr i później przy około 3tys.obr. Jednak 0575 nie występuje.


:peace:

jak zrobi się chłodniej, to efekt, o którym piszesz zniknie.
to przypadłość AFB z lat 97-01 spowodowana softem i zbyt małym IC.

naturalnie mam to samo.
;)

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.lip.2007 14:54:56 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.lip.2006 22:52:52
Posty: 333
Lokalizacja: Wa-wa oraz dz-ów
u mnie też czasem są takie wahnięcia

_________________
SebMis
schwarz Allroad 2.7 BiT
A4 (B5) Avant AKN SilverArrow


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.lip.2007 15:04:45 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
...cóż, to stary 10letni kondon [silnik], nie ma się czemu dziwić...
...choć i dziś niejednego, aktualnego mieczysława nim pogonię...

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.lip.2007 19:04:41 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2003 12:16:47
Posty: 4194
Lokalizacja: Łomża
To mnie troszeczke uspokoiłeś. Myślałem, ze masz jakiegoś asa w rękawie.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.lip.2007 15:52:56 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.gru.2006 22:46:38
Posty: 2773
Lokalizacja: Koszalin Białogard
Piotruś napisał(a):
wowo napisał(a):
Logi oczywiście zamieszcze na dniach.


Czekam z niecierpliwością (całkiem serio) :!:

;) :peace:


Ja też czekam... :):

_________________
A4 1.9 TDi Avant AWX '03 130 PS - dla żonki ;-)
A6 2.5 TDi V6 Avant AFB tiptronic 200 PS / 436 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.lip.2007 22:56:50 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2003 12:16:47
Posty: 4194
Lokalizacja: Łomża
Oto logi po wymianie N75 + cip.

Basic Settings
000 - http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/ba7 ... 01ded.html
003 - http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/5e4 ... 7e4b8.html
011- http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/65a ... 4d83f.html

Statyczne
000 - http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/6fa ... 24d27.html
001 - http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/7db ... 1ddd2.html
003 - http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/a47 ... 2aeed.html
004 - http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/c78 ... 4829a.html
013 i 014 - http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/99e ... f2bda.html

Dynamiczne
000 - http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/f5b ... 94742.html
001 - http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/35a ... 52e8e.html
003 - http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/6c8 ... e22a9.html
004 - http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/ee0 ... 8fd59.html
008 - http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/a4d ... bc6c4.html
010 - http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/c67 ... 462d6.html
011 - http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/44a ... f250a.html

004 BS zamieszcze jutro, bo jakimś cudem nie wyszedł.

Bardzo mnie dziwi statyczny kąt wtrysku. Po kupnie auta było oki. Zadany pokrywał się z rzeczywistym. Obecnie jest odchyłka. Czym to jest spowodowane?
Na dzień dzisiejszy auto jeździ na prawdę dobrze. Śmiem twierdzić, iż nigdy wcześniej tak nie jeździło. Jednak, tak jak pisałem wcześniej przy około 2200-2400obr i w okolicach 3000obr. następuje jakby dziura w obrotach. Auto delikatnie zwalnia, po czym nagle ponownie rwie do przodu. Poza tymżadnych kłopotów, brzmi śweitnie, pracuje i odpala ok.
Katalizatora brak.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.lip.2007 23:21:57 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
przepływomierz jest w stanie agonii. tnie dawki dramatycznie.
auto przestaje jechać przy 2600.

spójrz na dawki w 008: pozycja 4ta [ograniczenie dymienia] powinna być większa niż 3cia [ograniczenie momentu]. jest większa do 2600, gdyż do tego momentu lmm mierzy jeszcze akceptowalnie. ponad 2600 lmm ogranicza dawkę...
ECU nie jest znieczulone na źle mierzące lmm.

tak, jak mówił Wasz ulubieniec [ja :517:]: bosz wytrzymuje 3-4 miesiące, po których zamienia się w skarpetę.

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.lip.2007 23:28:03 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2003 12:16:47
Posty: 4194
Lokalizacja: Łomża
Mesz -> wiesz co jest najdziwniejsze..? Te auto wcześniej nie jeździło tak dobrze jak teraz :): Nie mogę skontaktować się z Rogalem, który stwierdził, że z przepływką już nie będę miał kłopotu.


Ostatnio edytowano 23.lip.2007 23:56:23 przez wowo, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.lip.2007 23:44:14 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
wowo, a wiesz co byłoby na sprawnym lmm?
banan nie zmieściłby Ci się na twarzy... ;)

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.lip.2007 08:46:56 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2003 12:16:47
Posty: 4194
Lokalizacja: Łomża
W takim razie powalcze z ASO Sieńko i Syn :D Udam się szlakiem przetartym przez Carla :peace:
Po mam nadzieje wygranej walce odwiedzę jakąś hamownię, by zweryfikować wynik, bo coś w tym musi być !!!

Co sądzisz o reszcie logów?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.lip.2007 09:41:42 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
wowo,
poza lmm są dwie rzeczy:

1. 003
czy jeżeli na 003 statycznych zrobisz przegazówkę, to czy wartości spadają poniżej 300? wygląda na to, że stał więcej niż 2 min podczas logowania statycznych. albo wyłączony jest programowo EGR.

2. 004
kąt zadany 2*ATDC - OK, rzeczywisty 1.6*ATDC - hmmm... pompa wysterowana na 100% uniemożliwia osiągnięcie 2*ATDC.
póki nie zobaczę 004BS, póty nie powiem w którą stronę masz pokręcić pompą... ;)


reszta jest OK.

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.lip.2007 12:08:25 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2003 12:16:47
Posty: 4194
Lokalizacja: Łomża
Stał i to więcej niż 2min.:D
Dzisiaj zloguje jeszcze raz statyczny 003 i 004BS.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.lip.2007 13:31:01 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
003 statyczny zaloguj bezpośrednio po przegazówce [tak do 3000].

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.lip.2007 16:26:29 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2003 12:16:47
Posty: 4194
Lokalizacja: Łomża
003 statyczny
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/1f4 ... a2cef.html

004 statyczny o dziwo wygląda inaczej niż wczoraj :zly:
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/95c ... e7817.html

004 Basic Settnings
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/beb ... 68a69.html


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.lip.2007 16:31:34 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.gru.2006 22:46:38
Posty: 2773
Lokalizacja: Koszalin Białogard
wowo napisał(a):


Carl is back... :):
Z zaciekawieniem oglądam Twoje logi wowo.
Z zaciekawieniem tym wiekszym, ze czekalem na nie bardzo dlugo

No i co powiemy, meszrumie na 004 BS :?: Jest idealny
Skąd zatem maksymalne wysterowanie w 004 stat ?

wowo napisał(a):
W takim razie powalcze z ASO Sieńko i Syn :D Udam się szlakiem przetartym przez Carla :peace:


Powodzonka - na pewno Ci się przyda... ;)

wowo napisał(a):


W końcu widzę to co chciałem... ;)
overbościk na 2550 mbar :!!:
Bardzo ładnie...

Nareszcie cieszę się, że nie jestem sam.... :): :diabel: :peace:

_________________
A4 1.9 TDi Avant AWX '03 130 PS - dla żonki ;-)
A6 2.5 TDi V6 Avant AFB tiptronic 200 PS / 436 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 45 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 43 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: