.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 11.lut.2025 21:57:20

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 147 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5 ... 8  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 26.wrz.2007 12:06:13 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 22:57:31
Posty: 8869
Lokalizacja: Otwock
Auto: Renata
lukaszr napisał(a):
spanky napisał(a):
ja bym bardziej stawiał na turbulum ... ona cos szwankuje ...
[przebieg doładowania (do 3200 rpm) jest dosyc nienaturalny ;) ]


A myślisz, że to może mieć związek z N75 ??
Muszę jeszcze mu zrobić 011 BS.



moze ... warto spróbowac ... ;)

zobacz jak wyglada doładowanie w AKE ale w A6 Tip Q

http://www.bramstal.pl/audi/logiake06072007/011d.jpg

przejrzałem kilka innych logów z AKE pod maska i w zadnym z nich blok [011] nie widac najmniejszych oznak OB ... :|

_________________
1.9 DCI :D by edc-tuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.wrz.2007 12:34:54 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 04.lip.2007 21:38:18
Posty: 156
spanky napisał(a):

moze ... warto spróbowac ... ;)

zobacz jak wyglada doładowanie w AKE ale w A6 Tip Q

http://www.bramstal.pl/audi/logiake06072007/011d.jpg

przejrzałem kilka innych logów z AKE pod maska i w zadnym z nich blok [011] nie widac najmniejszych oznak OB ... :|


Właśnie widzę, że nie ma praktycznie OB.
Trzeba jeszcze zrobić 011 BS i popatrzeć chociaż nie za wiele tam będzie.

Chyba kolejność wymiany: przepływki, filtra paliwa, EGR (nie wymiana, ale sprawdzenie co tam się dzieje) i potem kombinacje z N75 będą dobrym rozwiązaniem na tą chwilę.
Jak będę się widział z Flyer'em to zrobię jeszcze raz 011 DYN.
Jak się potwierdzi to samo, to trzeba na poważnie będzie się za to zabrać.

_________________
... NARESZCIE A4 TEAM ...

Najgorsze co może być to robić najlepiej to, co wcale nie musi być zrobione ...

Im więcej wiesz, tym ... dłużej będziesz zeznawał.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.wrz.2007 12:56:01 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.paź.2005 00:05:45
Posty: 2821
Lokalizacja: Beskid Śląski
lukaszr napisał(a):
Chyba kolejność wymiany: przepływki,


Szkoda kasy (naprawdę) a problem (prawdopodobnie) pozostanie. To nie jest 1,9PD albo starszy AFB/AKN ... .

Gdyby to było moje auto, kolejność wyglądałaby następująco:
- filtr powietrza
- filtr paliwa z eliminacją ewentualnych nieszczelności
- uruchomienie EGRa (jeżeli nie jest zablokowany programowo)
- sprawdzenie/weryfikacja N75
- regulacja 004BS (jeżeli nie jest to artefakt VC)
- "masowanie prawej stopy"

Jeżeli nie pomoże:
- weryfikacja / wymiana softu na serię
- sprawdzenie (ewentualna regeneracja) kierownic VTG

Gdyby wszystko co powyżej nie pomogło - dopiero wtedy z czystym sumieniem poprosiłbym o nowy LMM. Wcześniejsza wymiana wydaje mi się absolutnie nieuzasadniona ekonomicznie.

_________________
Obrazek
Z cyklu złotych myśli:: Chipować może każdy ... lecz nie każdy powinien ... .
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.wrz.2007 13:21:39 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
Piotr ma absolutną rację.
ta kolejność pozwoli uniknąć kosztów lmm [gdyby okazał się OK], a przy okazji silnik będzie w stanie niemal wzorcowym [co pod pokrywami, tego nie widać ;) ].

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.wrz.2007 13:24:36 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 04.lip.2007 21:38:18
Posty: 156
meszrum napisał(a):
Piotr ma absolutną rację.
ta kolejność pozwoli uniknąć kosztów lmm [gdyby okazał się OK], a przy okazji silnik będzie w stanie niemal wzorcowym [co pod pokrywami, tego nie widać ;) ].


I tak trzeba będzie uczynić.
Postaram się ściągnąć Flyera żeby jakoś zlogować jeszcze 004 BS i 011 BS.
Wtedy będzie coś więcej wiadomo.

Wrzucę to tutaj i wtedy zobaczymy co można by z tym dalej robić.

_________________
... NARESZCIE A4 TEAM ...

Najgorsze co może być to robić najlepiej to, co wcale nie musi być zrobione ...

Im więcej wiesz, tym ... dłużej będziesz zeznawał.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.wrz.2007 13:25:05 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 03.sie.2007 21:57:39
Posty: 186
Lokalizacja: Warszawa
Co widac i slychac pod pokrywami okaze sie niebawem przy rozrzadzie... :):

Dziekuje wszystkim za poswiecony czas i przyjrzenie sie logom mojego AKE. Podziekowania leca rowniez do ich autora :peace:

_________________
A4 2.5 V6 TDI Quattro S-line (AKE/2003)
http://www.a4-klub.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.wrz.2007 13:32:14 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 04.lip.2007 21:38:18
Posty: 156
Flyer napisał(a):
Co widac i slychac pod pokrywami okaze sie niebawem przy rozrzadzie... :):

Dziekuje wszystkim za poswiecony czas i przyjrzenie sie logom mojego AKE. Podziekowania leca rowniez do ich autora :peace:


Ty nie dziękuj tylko zrób coś żebyśmy mogli zrobić pozostałe logi i wymienić przynajmniej te 2 filtry :D :D

_________________
... NARESZCIE A4 TEAM ...

Najgorsze co może być to robić najlepiej to, co wcale nie musi być zrobione ...

Im więcej wiesz, tym ... dłużej będziesz zeznawał.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.wrz.2007 14:35:31 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.gru.2006 22:46:38
Posty: 2773
Lokalizacja: Koszalin Białogard
Hmmm...
Cóż za ciekawa dyskusja beze mnie :)
Wtrącę swoje pięć groszy jeżeli można... :):
Panowie :!!:
Według mnie przepływka jest ewidentnie do wymiany i nic nie da cały szereg czynności przez Was polecanych. Nie neguję oczywiście ich zasadności, jednak uważam, że jej żywot mimo, że była to pewnie pancerna Hitachi - juz się skończył...
Z jakiego powodu tak sądzę ?
Ano z takiego, że spójrzcie na rozkład ciśnień w 011 dynamicznym...
Mimo, że ciśnienia te stabilizują się po overbooście około 3000 rpm (zadane przez ECU z faktycznie osiąganym) - przepływka uporczywie nadal tnie dawkę na ograniczeniu dymienia. Jeżeli więc ciśnienia powyżej 3000 rpm są w porządku, to... według mnie sprawa jasna jak słońce :peace:

Druga sprawa - rzeczywiście nie podoba mi się program, a mianowicie zbyt "maślana" moim zdaniem reakcja ECU (N75) mająca na celu skorygowanie ciśnień przy przeładowaniu.
Uważam też, że prędzej czy później wygeneruje to 00575...

To tyle moich przemyśleń...
Teraz możecie mnie opluwać... :) :D :peace:

_________________
A4 1.9 TDi Avant AWX '03 130 PS - dla żonki ;-)
A6 2.5 TDi V6 Avant AFB tiptronic 200 PS / 436 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.wrz.2007 14:41:09 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 04.lip.2007 21:38:18
Posty: 156
carlnova napisał(a):
Hmmm...
Cóż za ciekawa dyskusja beze mnie :)
Wtrącę swoje pięć groszy jeżeli można... :):


Czekałem tylko kiedy wtrącisz te swoje 5 groszy Carl :), co oczywiście bardzo mnie cieszy, bo czasami się fajnie z Meszrumem wymieniacie z opiniami

Cytuj:
Według mnie przepływka jest ewidentnie do wymiany i nic nie da cały szereg czynności przez Was polecanych. Nie neguję oczywiście ich zasadności, jednak uważam, że jej żywot mimo, że była to pewnie pancerna Hitachi - juz się skończył...
To tyle moich przemyśleń...
Teraz możecie mnie opluwać... :) :D :peace:


Sam nie wiem co o tym myśleć.
Trzeba wymienić filtry paliwa i powietrza, pogrzebać w EGR i popatrzeć raz jeszcze w 011 BS i 004 BS.
Powtórzę też pomiar 011 DYN żeby zobaczyć czy tak samo się rozłożą ciśnienia.

A potem będziemy z Flyerem wrzucać tu informacje aby skonsultować temat i doprowadzić tego AKE do porządku :)

Liczę (a raczej Flyer) na Waszą pomoc :D ;)

_________________
... NARESZCIE A4 TEAM ...

Najgorsze co może być to robić najlepiej to, co wcale nie musi być zrobione ...

Im więcej wiesz, tym ... dłużej będziesz zeznawał.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.wrz.2007 14:50:40 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.paź.2005 00:05:45
Posty: 2821
Lokalizacja: Beskid Śląski
Ależ Carl-u ... ( :diabel: :peace: ). Chwilę wcześniej chciałem napisać, że jeśli tylko wtargnie tutaj Robokop - to rozdupcy nam misternie, ułożony pod kątem oszczędności, plan działania ... :): :diabel: .

Poprostu nie zdążyłem .... . :d :peace:

Merytorycznie - porażająca logika Twojej wypowiedzi Carl-u :P :d może legnąć w gruzach bardzo szybko :diabel: . "Wystarczy", że filtr powietrza uległ zamoczeniu, co zakleiłoby go lepiej niż foliowa reklamówka ... :-) , a "reakcja" przepływki byłaby analogiczna do przedstawionej w logach ... :P .

No nic :) . Czas pokaże czy autko wróci do formy w rękach polskich mechaników, bo jak widać - zagraniczni się nie znają i coś ewidentnie "schrzanili" ... :-) .

:diabel: :peace:

_________________
Obrazek
Z cyklu złotych myśli:: Chipować może każdy ... lecz nie każdy powinien ... .
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.wrz.2007 14:54:44 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 04.lip.2007 21:38:18
Posty: 156
Piotruś napisał(a):
Ależ Carl-u ... ( :diabel: :peace: ). Chwilę wcześniej chciałem napisać, że jeśli tylko wtargnie tutaj Robokop - to rozdupcy nam misternie, ułożony pod kątem oszczędności, plan działania ... :): :diabel: .
:diabel: :peace:


Lubię czytać Wasze wypowiedzi, bo ewidentnie poprawiają mi humor :D :D

A co do filtra to trzeba zobaczyć - może i tak jest.

W sobotę planujemy w tym AKE wymienić filtry: powietrza, paliwa, oleju i sam olej. Popatrzymy co z EGR się dzieje i wtedy zrobimy logi jeszcze raz.

Na pewno informacje w tym temacie będą się tu pojawiać natychmiastowo :D

_________________
... NARESZCIE A4 TEAM ...

Najgorsze co może być to robić najlepiej to, co wcale nie musi być zrobione ...

Im więcej wiesz, tym ... dłużej będziesz zeznawał.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.wrz.2007 14:58:56 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.gru.2006 22:46:38
Posty: 2773
Lokalizacja: Koszalin Białogard
Jak ja Cię nie lubię, Piotruś... :D :jezor: :kosci: Robokop już Cię namierza... :)
A gdzie napisałem, że neguję wymianę filtra powietrza na markowego np. Knechta ?
Nie rozdupcam Wam misternie ułożonego planu, tylko wyrażam swoje zdanie...
Sam kiedyś pisałeś, że pancerna Hitachi przetrwa nawet "wybuch atomowy" :diabel: :peace:
Cóż więc to dla niej troszkę wilgoci ?
Wasz plan jest OK i to potwierdzam - wyrażam tylko moje zdanie, że po tych zabiegach prawdopodobnie problem pozostanie...
Wieczorem bardzo chętnie jeszcze z Tobą "pokonwersuję"...

Piotruś "zamoczony" filtr powodowałby nerwową reakcję przepływki w całym zakresie obrotów, a nie tylko powyżej 3000 rpm... :)

_________________
A4 1.9 TDi Avant AWX '03 130 PS - dla żonki ;-)
A6 2.5 TDi V6 Avant AFB tiptronic 200 PS / 436 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.wrz.2007 15:49:43 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.paź.2005 00:05:45
Posty: 2821
Lokalizacja: Beskid Śląski
carlnova napisał(a):
Jak ja Cię nie lubię, Piotruś... :D :jezor: :kosci: Robokop już Cię namierza... :)


A co ? Z Wodzem Zielona Paproć nie dałeś rady zawalczyć, to teraz na mnie będziesz rozładowywał frustracje :/ ??? Niech będzie, tylko pilnuj żeby Ci bateryjki nie wypadły, bo znowu się spultasz przed czasem ... :diabel: :diabel: :): ... .

carlnova napisał(a):
Sam kiedyś pisałeś, że pancerna Hitachi przetrwa nawet "wybuch atomowy" :diabel: :peace:
Cóż więc to dla niej troszkę wilgoci ?


Aaaaa ... . Tu Cię boli ... :): :diabel: . Wszystkie swoje porażki tak dobrze zapamiętujesz ??
Już rozumiem skąd te kompleksy ... . A mówią, że maszyna nie czuje ..., hmm ... :P .

carlnova napisał(a):
Wasz plan jest OK i to potwierdzam - wyrażam tylko moje zdanie, że po tych zabiegach prawdopodobnie problem pozostanie...


Zapeszaj dalej a dokończysz z sukcesem swoje dzieło zniszczenia ... :/ . Bardziej destrukcyjnej maszyny od Ciebie nie sposób znaleźć ... :/ .
Merytorycznie - pisałem o wpływie wilgoci na bibułę filtra, a nie na LMM ... :/ .
( :): :diabel: )

carlnova napisał(a):
Wieczorem bardzo chętnie jeszcze z Tobą "pokonwersuję"...


Rozumiem, że teraz muisz odbyć stosunek z ładowarką, żeby cokolwiek jeszcze z siebie wydobyć :diabel: ... . Wyrazy współczucia ... :diabel: :peace:
Będziesz leżakował jak jakiś berbeć w przedszkolu po obiedzie ... :diabel: , ale wstyd ... :diabel: .

carlnova napisał(a):
Piotruś "zamoczony" filtr powodowałby nerwową reakcję przepływki w całym zakresie obrotów, a nie tylko powyżej 3000 rpm... :)


To niech ją spryskają MOTIPem do styków elektrycznych (wiem że Ty też byś chciał). Ale dopiero wtedy, kiedy wszystkie inne czynności nie przyniosą oczekiwanych efektów ... (w razie niepowodzenia nie będzie czego żałować).

:diabel: :): :peace:

_________________
Obrazek
Z cyklu złotych myśli:: Chipować może każdy ... lecz nie każdy powinien ... .
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.wrz.2007 16:36:16 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 04.lip.2007 21:38:18
Posty: 156
Piotruś napisał(a):
To niech ją spryskają MOTIPem do styków elektrycznych (wiem że Ty też byś chciał). Ale dopiero wtedy, kiedy wszystkie inne czynności nie przyniosą oczekiwanych efektów ... (w razie niepowodzenia nie będzie czego żałować).
:diabel: :): :peace:


To jest bardzo dobry środek do czyszczenia MAF:

http://www.autobarn.net/maairflsecl1.html

Koszt kilkunastu zł, a rzeczywiście warto by było przeczyścić lmm i zobaczyć czy coś to da.

_________________
... NARESZCIE A4 TEAM ...

Najgorsze co może być to robić najlepiej to, co wcale nie musi być zrobione ...

Im więcej wiesz, tym ... dłużej będziesz zeznawał.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.wrz.2007 18:08:05 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.paź.2005 00:05:45
Posty: 2821
Lokalizacja: Beskid Śląski
2 miesiące temu spryskałem MOTIPem przepływkę (w AVB, wybór specyfiku zupełnie przypadkowy - zawsze tego używam do styków), która wydawała się kompletnie zdechła (generowała nawet błąd w ECU). Auto odżyło, zlogowałem, trzymała idealne parametry (bezpośrednio po zabiegu). Od tamtej pory samochód przejechał 6 tyś.km. i wydaje się (subiektywnie), że ciągle (jeszcze :): ) jest OK.

Jak znajdę czas to zaloguję i wyniki wstawię na Forum. Sam jestem już ciekawy czy jakieś parametry uległy "rozjechaniu". Ciekawe co na to Robocop - pewnie znowu zapłacze jak dziecko ... (łzami z elektrolitu ale co tam ... ) ... :): :P .

:diabel: :peace:

_________________
Obrazek
Z cyklu złotych myśli:: Chipować może każdy ... lecz nie każdy powinien ... .
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.wrz.2007 19:50:17 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.gru.2006 22:46:38
Posty: 2773
Lokalizacja: Koszalin Białogard
Piotruś napisał(a):
2 miesiące temu spryskałem MOTIPem przepływkę (w AVB, wybór specyfiku zupełnie przypadkowy - zawsze tego używam do styków), która wydawała się kompletnie zdechła (generowała nawet błąd w ECU). Auto odżyło, zlogowałem, trzymała idealne parametry (bezpośrednio po zabiegu). Od tamtej pory samochód przejechał 6 tyś.km. i wydaje się (subiektywnie), że ciągle (jeszcze :): ) jest OK.

Jak znajdę czas to zaloguję i wyniki wstawię na Forum. Sam jestem już ciekawy czy jakieś parametry uległy "rozjechaniu".


Słyszałem już tą opowieść chyba z dziesięć razy... :):

Piotruś napisał(a):
Ciekawe co na to Robocop - pewnie znowu zapłacze jak dziecko ... (łzami z elektrolitu ale co tam ... ) ... :): :P .

:diabel: :peace:


He, he... Bardzo śmieszne... :D
Widzę, że moje słowa: teraz możecie mnie opluwać traktujesz bardzo dosłownie ? :): :D
Ja nie odpowiem tym samym tylko dlatego, że nie chcialbym "obnażać" Twoich potknięć, Piotruś - nie chciałbym Cię pozbawiać czci i godności... :) :peace:

To tyle w tym temacie - teraz chcialbym trochę merytorycznie:

Dlaczego nie można sprawdzić tej przepływki mierząc po prostu rozkład napięć na czwartym pinie w zależności od obrotów ?
Masowy przepływomierz powietrza w Audi V6 ma złącze 5 – pinowe i podaje po jednym sygnale analogowym dla zasysanej masy powietrza oraz temperatury zasysanego powietrza.

Obrazek

Układ pinów:

pin 1 – sygnał temperatury powietrza
pin 2 – napięcie zasilania 12 V
pin 3 – masa
pin 4 – napięcie zasilania 5 V
pin 5 – sygnał masy powietrza


W przypadku jego całkowitego uszkodzenia, sterownik rejestruje usterkę i dokonuje obliczeń przy wartości zastępczej 550 mg/skok.
Wskutek zmniejszenia dawki wtrysku – spada moc silnika.
Zanim w takim przypadku wymieni się przepływomierz, należy sprawdzić napięcie zasilania (5V i 12 V). Jeżeli napięcie sygnału jest niższe niż zassana masa powietrza, to sterownik nie rejestruje usterki, jednak z powodu rzekomo mniejszej masy powietrza zmniejsza dawkę wtrysku, a tym samym i moc silnika.
W tym przypadku należy porównać napięcie sygnału przy różnych prędkościach obrotowych z wartościami nominalnymi:

I tak przy różnych prędkościach obrotowych występują takie wartości napięcia (pierwsza to Vmin, druga to Vmax)

Bieg jałowy – od 0 V do 2,2 V
2000 rpm – od 3 V do 3,2 V
3000 rpm – od 3,6 V do 3,8 V
4000 rpm – od 3,9 V do 4,1 V
Swobodne przyspieszanie – od 4,1 V do 4,3 V


W przypadku zaniżonych wartości należy wymienić przepływomierz.
Przepływomierz nasz BOSCH, jak i słynne HITACHI jest zasilany napięciem 5 V dla układu elektronicznego i napięciem pokładowym do podgrzewania „gorącej płytki” (termoanemometru warstwowego).
Przesyła on do sterownika ECU sygnał napięcia, który w zależności od wydatku powietrza waha się w granicach napięcia opisanych powyżej.

Zgadzam się całkowicie o ogromnym wpływie czystości filtra powietrza na zmierzoną przez lmm masę powietrza - powtórzę to jeszcze raz... ;)
Nigdy tego nie negowałem...
Mgła olejowa w zasysanym powietrzu, opary z uszczelek silikonowych, zanieczyszczenia z filtra itp. stopniowo osiadają na powierzchni przepony rezystancyjnej czujnika w masowym przepływomierzu powietrza. Na skutek zanieczyszczenia przepony sygnały wysyłane przez przepływomierz powietrza do ECU są obarczone coraz większym błędem.
Ten powolny proces jest często niezauważalny dla układu samodiagnozy i zwykle w pamięci usterek brak jest jakichkolwiek zapisów na ten temat (błędów).
Istniejąca u niektórych producentów faza wygrzewania końcowego (w Audi V6 obecna i znana jako BURNOUT CYCLE) została pomyślana jako sposób na oczyszczenie przepony rezystancyjnej przez tzw. „wypalanie do czysta” po wyłączeniu silnika.
W praktyce często dzieje się jednak całkiem odwrotnie.
Wypalanie sprzyja „przypieczeniu” zanieczyszczeń. Zostaną one formalnie zeszklone na powierzchni czujnika i dlatego wszelkie próby czyszczenia czy mycia przepływomierza kończą się niepowodzeniem lub bardzo krótkotrwałą poprawą w wysyłaniu nie obarczonych błędem informacji do sterownika ECU.
Jeżeli HITACHI może się pochwalić trwalszą niż BOSCH przepływką - nie widzę żadnych przeciwskazań, aby nie spróbować jej przemyć alkoholem izopropylowym, czy słynnym sprayem MOTIPA, w przepływkach z AFB i AKN (Bosch) według mnie takie rozwiązanie nie pomoże na długo...

To tyle...

Tym razem mnie nie opluwajcie :)

_________________
A4 1.9 TDi Avant AWX '03 130 PS - dla żonki ;-)
A6 2.5 TDi V6 Avant AFB tiptronic 200 PS / 436 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.wrz.2007 21:21:45 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.paź.2005 00:05:45
Posty: 2821
Lokalizacja: Beskid Śląski
Carl - i po co ten "wysiłek". Popełniłeś ewidentny plagiat :/ . Na AKP jest rewelacyjny topik wyczerpujący temat LMM od a do z, czyli jak widać - wszystko już kiedyś : :bylo: ... . :):

Link do wwym. topiku: http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopi ... 3w#1074785

PS: Tak na serio nie licytuję kto ma więcej racji - tego będziemy się dowiadywać na bieżąco od "zainteresowanego" Flyer'a. Poprostu jestem zdziwiony, bo rocznik "świeży", przebieg który nie powinien poczynić szkód na przepływce nowego typu, z tego co wiem - auto z udokumentowaną historią serwisową i podobno "do końca" obsługiwane tylko w ASO, a tu takie kfffiatki ... .

To tyle ... .

:giveup: .. :?: :?:

:diabel: :peace:

_________________
Obrazek
Z cyklu złotych myśli:: Chipować może każdy ... lecz nie każdy powinien ... .
Obrazek


Ostatnio edytowano 26.wrz.2007 22:57:34 przez Piotruś, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.wrz.2007 21:28:09 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 03.sie.2007 21:57:39
Posty: 186
Lokalizacja: Warszawa
Piotruś, dokladnie, auto kupione przez mnie osobiscie w Niemczech, historia udokumentowana (sprawdzana w ichnim ASO), ostatni przeglad w ASO 15k km temu.

Charakteryzuje go tylko to, ze poprzedni wlasciciel robil nim dluuugie trasy (Niemcy > Portugalia > Niemcy), ale nie wiem, czy ma to jakiekolwiek znaczenie. Kilka przegladow (dokladnie 3) odbylo sie w portugalskim ASO.

carlnova, pokłony i za poswiecony czas :diabel: :peace:

_________________
A4 2.5 V6 TDI Quattro S-line (AKE/2003)
http://www.a4-klub.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.wrz.2007 21:33:22 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 04.lip.2007 21:38:18
Posty: 156
Carl, masz rację, można też to w ten sposób sprawdzić i też to w razie czego z Flyerem uczynimy. Dzięki za linka - na pewno będzie bardzo przydatny :D

P.S. Chłopaki (Carl i Piotruś) - Wasze rozmowy trzeba gdzieś zacząć spisywać, bo są po prostu rewelacyjne :D :D :diabel: :diabel:

_________________
... NARESZCIE A4 TEAM ...

Najgorsze co może być to robić najlepiej to, co wcale nie musi być zrobione ...

Im więcej wiesz, tym ... dłużej będziesz zeznawał.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.wrz.2007 21:42:11 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.maja.2004 12:12:29
Posty: 4399
Lokalizacja: Wrocław
A po co się męczyć np. z EGR'em, przecież o ile pamiętam to Rogal robił soft w tym aucie, wiele można się dowiedzieć wprost od niego czy podjechać i posprawdzać u niego co nieco...

_________________
Obrazek

Audi, a owszem, posiadam.

... Rympel 666 ...


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 147 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5 ... 8  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 23 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: