pabloniss napisał(a):
W twoim topiku kąt wtrysku na BS Late jest 3,2( piszesz że jest to poprawny kąt) i stąd własnie moje pytanie...
U Falco jest -2 stat, na Late BS -2-2.4,a Carl pisze że perfekcyjny
może coś przegapiłem
Pabloniss
perfekcyjny to taki, który wychodzi spod ręki mistrza TDI na miarę Leonarda da Vinci z Beskidu Śląskiego.
Miałem nadzieję, że jak go pochwalę zaprosi mnie na darmowe wakacje do siebie w góry...
A na poważnie - perfekcyjny to taki, który pozwala ECU na swobodne wysterowanie tego kąta w 004 statycznym dokładnie na 2* ATDC, czy nach OT, czy PGMP z wysterowaniem takim, aby możliwa była swobodna jego regulacja (rzędu 70 - 85%).
Cały czas obserwujemy jak się to ma do 004 BS i zauważ, że Piotruś osiągnął to przez ustawienie kąta na 2,4* ATDC, natomiast ja i Meszrum mamy ustawione w BS-ach 3,2* ATDC. Różne ustawienia - wynik taki sam...
Z drobnym wyjątkiem - AFB Meszruma miało wymieniany rozrząd w niemieckim ASO przez profesjonalistów, mój niestety był wymieniany na kredkę, czy też czarny mazak przez profi specjalistów z BOSCH Service.
Osiągnęliśmy to samo, ale mistrz Meszrum zdaje się tego nie zauważać
Ważne, aby kąt w BS-ach nie wychodził poza dopuszczalny zakres, czyli od 0 do 4* ATDC na LATE (max późny)
Czy w miarę jasno i klarownie Ci wyjaśniłem co to jest perfekcyjny kąt wtrysku ? To wcale nie taki jak ma Meszrum, Piotruś i Carl - to taki zgodnie z założeniami inżynierów z Ingolstadt.