Dawka rozruchowa jest tak samo ważna jak początek wtrysku!Jeżeli brakuje regulacji to poluzuj sobie tylne koło na wałku rozrządu,ono jest na stożku,będziesz miał więcej regulacji jak sobie go przestawisz delikatnie w wymaganą stronę.Musisz poluzować wszystkie śruby,które trzymają pompę!Jeżeli zostawisz jedną,to tak jak byś chciał zdjąć koło bez odkręcania wszystkich szpilek.Po całym zabiegu proponuje poluzować przewody metalowe przy pompie i ponownie ich dokręcić aby wyeliminować naprężenia powstałe w wyniku obracania pompą!
_________________ były; Fiat 126Px2, golf I-1,3, T4-2,4, golf II-1,8 , B3 -1,8, C4-2,3, Corolla-1,3, C4-2,3 AAR+BLOS+STOŻEK,Micra 1.0x2 ,A6 2.5 TDI AEL, Polo 1,4 6n,A6 2.5 TDI Avant,Audi A3 1,6 B+G,Golf 4 1,9TDI, Audi A6 C5 1,9 Afn Avant,Passat B6 2.0TDI DSG Audi A6 C5 1.9 TDI avant Lift,A6 c6 2.0 tdI 140+KOKS,Micra 1.0 K11 lift
Jest Micra 1,2 K12,Fiat Punto1.2 Audi a6 c6 Avant 2009 Lift 2.0 Tdi 170KM .
|