.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 12.lut.2025 21:07:50

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 30 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 24.gru.2009 16:20:05 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.lis.2007 16:54:05
Posty: 231
a wiec dziś chciałem się zabrać za ustawienie tego kąta ale za diabła nie mogę dostać się do śruby imbusowej .Jak widać na wyżej zamieszczonym linku mój kąt wtrysku wynosi około 95 . I tu pytanie może przesunąć pasek o jeden ząbek ? o ile jednostek zmienił by się kąt ? Druga sprawa czy rzeczywiście nie muszę luzować tej śruby imbusowej ? Czyli wyglądało by to tak ; luzuje 2 śruby od strony koła i jedną od tyłu pompy tak ? i aby opóźnić zapłon oddalam pompę od głowicy czyli patrząc od przodu przesuwam zgodnie z ruchem wskazówek zegara. I jeszcze jedna sprawa wyczytałem że za złe odpalanie może odpowiadać dawka startowa , i tu moja prośba abyście zerknęli na odczyt z vaga a to link
http://www.fotosik.pl/showFullSize.php? ... 71ec3a1cdf

_________________
VECTRA B 2.0 dti BYŁO==========>
AUDI A6 1.9 1z BYŁO=============>
AUDI A6 C4 2.5 TDI AEL Q BYŁO====>
VW JETTA 1.8 2xPIERBURG 2E2 JEST ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.gru.2009 17:08:21 
Użytkownik

Dołączył(a): 30.mar.2008 15:47:22
Posty: 31
Lokalizacja: ryki
Dawka rozruchowa jest tak samo ważna jak początek wtrysku!Jeżeli brakuje regulacji to poluzuj sobie tylne koło na wałku rozrządu,ono jest na stożku,będziesz miał więcej regulacji jak sobie go przestawisz delikatnie w wymaganą stronę.Musisz poluzować wszystkie śruby,które trzymają pompę!Jeżeli zostawisz jedną,to tak jak byś chciał zdjąć koło bez odkręcania wszystkich szpilek.Po całym zabiegu proponuje poluzować przewody metalowe przy pompie i ponownie ich dokręcić aby wyeliminować naprężenia powstałe w wyniku obracania pompą!

_________________
były; Fiat 126Px2, golf I-1,3, T4-2,4, golf II-1,8 , B3 -1,8, C4-2,3, Corolla-1,3, C4-2,3 AAR+BLOS+STOŻEK,Micra 1.0x2 ,A6 2.5 TDI AEL, Polo 1,4 6n,A6 2.5 TDI Avant,Audi A3 1,6 B+G,Golf 4 1,9TDI, Audi A6 C5 1,9 Afn Avant,Passat B6 2.0TDI DSG
Audi A6 C5 1.9 TDI avant Lift,A6 c6 2.0 tdI 140+KOKS,Micra 1.0 K11 lift

Jest Micra 1,2 K12,Fiat Punto1.2
Audi a6 c6 Avant 2009 Lift 2.0 Tdi 170KM .


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.gru.2009 18:08:28 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.wrz.2005 11:57:51
Posty: 1859
Lokalizacja: Wrocław
Auto: noo... ford :]
Wielokrotnie sprawdzone w AELach - 75-90.

Dawka rozruchowa na czuja.

_________________
100 C4 2.0 2004-2007, 80 B3 1.8, 90 q NG
A6 C4 2,5 AEL Quattro 2007-2008 ;(
S6 PLUS C4 4.2 V8 2008-2012
JEST: F Explorer, A8 D2 i 80 B4
ObrazekObrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.gru.2009 10:27:59 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12.wrz.2005 20:59:51
Posty: 863
Lokalizacja: Białystok
Hmm u mnie w 5 wyświetliło się 18,5 mg . Co o tym sądzić? (wartość w nastawach 128).

_________________
A6 C5 1997 ???


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.gru.2009 11:10:16 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.lis.2007 16:54:05
Posty: 231
a macie jakiś patent na ta imbusową śrubę jak ją odkręcić

_________________
VECTRA B 2.0 dti BYŁO==========>
AUDI A6 1.9 1z BYŁO=============>
AUDI A6 C4 2.5 TDI AEL Q BYŁO====>
VW JETTA 1.8 2xPIERBURG 2E2 JEST ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.gru.2009 11:52:26 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12.wrz.2005 20:59:51
Posty: 863
Lokalizacja: Białystok
Cytuj:
a macie jakiś patent na ta imbusową śrubę jak ją odkręcić

imus 5 (długi z zestawu KIINGTONY)10 nasadowa z zestawu 1/4"+ odpowiednia przedłużka - tak skombinowane, aby pokrętło "wyszło" w okolicy przewodów na rozdzielaczu - jest tu miejsce, ale długość "zestawu" trzeba odpowiedni "skombinować".

_________________
A6 C5 1997 ???


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.gru.2009 16:43:25 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 01.gru.2007 10:09:40
Posty: 203
Lokalizacja: Kraków
arekr napisał(a):
Mozesz tez ustawic kolkiem napedu pompy
tylko to juz duzo precyzyjniejsza robota


w jaki to sposob zrobic? kiedys mechanik ustawial wlasnie na kole ale nie pamietam jak to robil. wiem ze kolo jest na stozku - ale nie krecil kolem na pompie a raczej tym drugim od rozrzadu?

i jak w ogole sie to ma do ustawienia kata? w ktora przestawiac, krecic?

_________________
A6 C4 2.5 TDI (AEL) NOGARO BLUE PEARL EFFECT

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.gru.2009 18:14:43 
Użytkownik

Dołączył(a): 19.lis.2006 19:29:29
Posty: 373
Lokalizacja: KRAKÓW
Auto: 90Q b2,S8d2,cqV8,RS4b7,A7
kolo na walku rozrzadu od przodu silnika jest na stozku, a nie od strony pompy wtryskowej i tym kolkiem ruszasz, (bo na pompie jest stozek i klin)

_________________
quattro-service


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.gru.2009 19:48:20 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 01.gru.2007 10:09:40
Posty: 203
Lokalizacja: Kraków
Arthur napisał(a):
kolo na walku rozrzadu od przodu silnika jest na stozku, a nie od strony pompy wtryskowej i tym kolkiem ruszasz, (bo na pompie jest stozek i klin)


hmm... to On odkrecil to tylne kolo (ta strona gdzie jest kolo pompy) i chyba cos przestawil, ale wlasnie dokladnie to nie wiem co ... hmmm cos niby pomoglo bo wiem ze kat podskoczyl troche do gory (kilka jednostek). to juz sam nie wiem ktorym kolem mozna to ustawic

_________________
A6 C4 2.5 TDI (AEL) NOGARO BLUE PEARL EFFECT

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.gru.2009 21:23:17 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.maja.2006 08:49:19
Posty: 920
Lokalizacja: Bielsko-Biała Chip(sy) to to, co tygryski lubią najbardziej! ;)
Auto: A6 C4 Quattro
Koło na wałku rozrządu napędzające pasek pompy jest tylko dociśnięte do czoła wałka przez mocne dokręcenie jak ucieknie to długo będziesz szukał gdzie było. możesz ustawić wał korbowy na "0" i zaznaczyć jakimś pisakiem położenie kółka względem pokrywy.później przestawiasz koło i dokręcasz. 2mm na obwodzie to około 6st z tego co pamiętam.

_________________
Boxster do zabawy tuned by "dr inż" :D
KTM Duke II '2000 LC4 640 40kW od 2011 tuned by "dr inż" ;)
A6 avant quattro 2,5 TDI 1xxkW AEL '96 od 2006 chip by "dr inż" ;)
80 B4 quattro 2,8E 128kW AAH '91 sekwencyjny LPG od 2005 do 2006
Passat B5 AFN '96 od 2000 do 2011 chip by "dr inż" ;)
Passat 1,6 TD intercooler 59kW RA '89 od 1996 do 2000
Zastava 750 '67 18kW 100D od 1991 do 1996


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 30 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 16 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: