Piotruś napisał(a):
No chyba, że potrafisz (???) podważyć tzw. "fakt oczywisty" , że słaby rozrząd (wałki, hydro, etc. ... ) skutkuje własnie niczym innym, jak "doszczelnieniem" cylindra, a zatem ponadnormatywnym wzrostem kompresji i calkiem pozornym / złudnym wrażeniem wysokiej sprawności ... . A bardziej praktycznie chodzi mi o to, że korekcja > minus 1,0 na (tylko) jednym cylindrze nie może wynikać z wyjątkowej sprawności wtryskiwacza ... . Ten cylinder jest poprostu "czymś" przytkany i "nieprzewietrzany" i stąd taka a nie inna diagnoza... .
Piotr,
jeżeli masz na myśli cyl. 2 [jako
dotknięty mankamentem], to wszystko jasne - absolutnie się co do tego zgadzamy na podstawie 013 i 014.
jestem jedynie ciekaw, jak będą wyglądać 013 i 014 za parę tygodni - może być tak, że korekcje poprawią się...
Tom,
jeżeli będziesz dysponować chęcią, to zamieść w chwili wolnej dynamiczne logi, o które Cię prosiłem. jeżeli wyczyścisz EGR, to dodaj jeszcze 003BS.