.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 04.lut.2025 22:08:26

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 35 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 15.gru.2007 12:32:48 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25.paź.2006 06:34:40
Posty: 521
Lokalizacja: Poznań
Na początek same błędy naszego kolegi.
Address 01 -------------------------------------------------------
Controller: 4B2 907 401 B
Component: 2.5l/4VTEDC G000AG D01
Coding: 01011
Shop #: WSC 25135
1 Fault Found:
00532 - Supply Voltage B+
05-00 - Input Open
Readiness: N/A

00532 P1746 Moduł kontroli transmisji – napięcie zasilania (B+) usterka słabej baterii lub złe uziemienie
00532 P1750 Napięcie (B+)




Address 02 -------------------------------------------------------
Controller: 4B0 927 156 BF
Component: AG5 01V 2.5lTDI RdW 3535
Coding: 00003
Shop #: WSC 00000
2 Faults Found:
17114 - Incorrect Gear Ratio
P0730 - 35-10 - - - Intermittent
17118 - Gear 4 Incorrect Ratio
P0734 - 35-00 - -


Address 35 -------------------------------------------------------
Controller: 4B0 962 258 D
Component: Zentralverriegelung D33
Coding: 04673
Shop #: WSC 02325
2 Faults Found:
01366 - Opened Due to Crash Signal
35-00 - -
00668 - Supply Voltage Terminal 30
07-10 - Signal to Low - Intermittent

Logi statyczne obrobię i wrzucę .
Dynamiczny sie nie udało zrobić , skrzynia po 20 sec przechodzi w stan notlauf.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.gru.2007 12:32:06 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.gru.2007 21:01:49
Posty: 21
Lokalizacja: poznań/konin/koło
oki, z tego co mowil marcin pewnie EGR do wymiany,
ale szukamy przede wszystkim bledow w skrzyni... need response guys


marcin - dzieki, btw. zostawiles u mnie zapalczniczke :)

_________________
---------------------------

A6 AVANT 2,5tdi AKE 180KM tiptronic

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.gru.2007 09:09:23 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25.paź.2006 06:34:40
Posty: 521
Lokalizacja: Poznań
Po długiej przerwie (przepraszam XAR)
Logi statyczne i basic.

Statyczne

000
www.trubaj.pl/LOGI/xar_statyczny000.JPG

001
www.trubaj.pl/LOGI/xar_statyczny001.JPG

003
www.trubaj.pl/LOGI/xar_statyczny003.JPG

004
www.trubaj.pl/LOGI/xar_statyczny004.JPG

007
www.trubaj.pl/LOGI/xar_statyczny007.JPG

013
www.trubaj.pl/LOGI/xar_statyczny013.JPG

014
www.trubaj.pl/LOGI/xar_statyczny014.JPG

018
www.trubaj.pl/LOGI/xar_statyczny018.JPG

basic settings
000
http://www.trubaj.pl/LOGI/xar_basic000.JPG

003
http://www.trubaj.pl/LOGI/xar_basic003.JPG

004
http://www.trubaj.pl/LOGI/xar_basic004.JPG

011
http://www.trubaj.pl/LOGI/xar_basic011.JPG


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.gru.2007 12:46:40 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.gru.2006 22:46:38
Posty: 2773
Lokalizacja: Koszalin Białogard
Marcin, Xar

Logi są zupełnie bezwartościowe i niepełne.

Zrobione na nierozgrzanym silniku - 59,4* C to zdecydowanie za mało :!!:

Jak wrzucicie prawidłowe - dostaniecie odpowiedź.
Na chwilę obecną można powiedzieć (bardzo ostrożnie), że EGR jest zaślepiony oraz prawdopodobnie siedzi sterujący...

That's all.

_________________
A4 1.9 TDi Avant AWX '03 130 PS - dla żonki ;-)
A6 2.5 TDi V6 Avant AFB tiptronic 200 PS / 436 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.sty.2008 13:29:52 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25.paź.2006 06:34:40
Posty: 521
Lokalizacja: Poznań
Zrobiliśmy kolejne podejście do logów i...
ciężko uzyskać temperature 90 stopni a potem szybko ją traci.
Więc szybko zaczęliśmy logować i error !!!
Za boga nie chciał sie połączyć z ECU.
wywala błąd 'to many ....." i over.

To po zlogowaniu całości :

VAG-COM Version: Release 311.2-N


Chassis Type: 4B - Audi A6 C5
Scan: 01,02,03,08,15,16,17,35,36,37,45,55,56

Address 01 -------------------------------------------------------
Controller:
Note: Excessive Comm Errors

Address 02 -------------------------------------------------------
Controller:
Note: Excessive Comm Errors

Address 03 -------------------------------------------------------
Controller: 8D0 907 389 D
Component: ABS/ESP front D36
Coding: 06257
Shop #: WSC 02325
No Faults Found
or DTCs not supported by controller
or a communication error ocurred

Address 08 -------------------------------------------------------
Controller:
Note: Excessive Comm Errors

Skipping Address 15-Airbags

Address 17 -------------------------------------------------------
Controller:
Note: Excessive Comm Errors

Address 35 -------------------------------------------------------
Controller:
Note: Excessive Comm Errors

Address 55 -------------------------------------------------------
Controller:
Note: Excessive Comm Errors

Address 56 -------------------------------------------------------
Controller:
Note: Excessive Comm Errors

End -------------------------------------------------------

Chyba stan autka naszego kolegi się pogorszył.
Co może być przyczyną braku połączenia z ECU ??


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.sty.2008 17:53:57 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.gru.2006 22:46:38
Posty: 2773
Lokalizacja: Koszalin Białogard
marcinpoznan74 napisał(a):

Chyba stan autka naszego kolegi się pogorszył.
Co może być przyczyną braku połączenia z ECU ??


Marcin, stan auta Xar'a się nie pogorszył ...
To mi wygląda na problemy z Twoim kablem (jest na USB, prawda ?)
Spróbuj zmienić wartość latency i zagadaj do GrzesiaB - miał podobne problemy... To chyba jakaś wadliwa seria...

_________________
A4 1.9 TDi Avant AWX '03 130 PS - dla żonki ;-)
A6 2.5 TDi V6 Avant AFB tiptronic 200 PS / 436 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.sty.2008 19:23:28 
Klubowicz

Dołączył(a): 17.sie.2004 08:34:00
Posty: 7309
Lokalizacja: mazowieckie
carlnova napisał(a):
marcinpoznan74 napisał(a):

Chyba stan autka naszego kolegi się pogorszył.
Co może być przyczyną braku połączenia z ECU ??


Marcin, stan auta Xar'a się nie pogorszył ...
To mi wygląda na problemy z Twoim kablem (jest na USB, prawda ?)
Spróbuj zmienić wartość latency i zagadaj do GrzesiaB - miał podobne problemy... To chyba jakaś wadliwa seria...


Ja swój odesłałem do VIAKENa z życzeniem zamiany na kabel z wtyczką od strony komputera RS232. Nie trafiłem jeszcze auta, którego bym nie ruszym tym sprzętem, z klimą też bez problemu się łączy i żadne latency mnie nie interesuje :)

Ważne: nie korzystam z przejściówek - w lapku mam port COM :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.sty.2008 19:44:15 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25.paź.2006 06:34:40
Posty: 521
Lokalizacja: Poznań
carlnova napisał(a):
marcinpoznan74 napisał(a):

Chyba stan autka naszego kolegi się pogorszył.
Co może być przyczyną braku połączenia z ECU ??


Marcin, stan auta Xar'a się nie pogorszył ...
To mi wygląda na problemy z Twoim kablem (jest na USB, prawda ?)
Spróbuj zmienić wartość latency i zagadaj do GrzesiaB - miał podobne problemy... To chyba jakaś wadliwa seria...


Karolu...
4 minuty po tym jak nie podłączyłem się Xar'a ECU, podłączyłem sie do mojego ECU.
To nie jest tak ,że VAG wcale się nie łączył, ale jedyny moduł z którym się łączył to ABS z resztą było too many


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.sty.2008 20:00:22 
Klubowicz

Dołączył(a): 17.sie.2004 08:34:00
Posty: 7309
Lokalizacja: mazowieckie
marcinpoznan74 napisał(a):
carlnova napisał(a):
marcinpoznan74 napisał(a):

Chyba stan autka naszego kolegi się pogorszył.
Co może być przyczyną braku połączenia z ECU ??


Marcin, stan auta Xar'a się nie pogorszył ...
To mi wygląda na problemy z Twoim kablem (jest na USB, prawda ?)
Spróbuj zmienić wartość latency i zagadaj do GrzesiaB - miał podobne problemy... To chyba jakaś wadliwa seria...


Karolu...
4 minuty po tym jak nie podłączyłem się Xar'a ECU, podłączyłem sie do mojego ECU.
To nie jest tak ,że VAG wcale się nie łączył, ale jedyny moduł z którym się łączył to ABS z resztą było too many


To może być problem typowo "rocznikowy" - na kablu USB też tak miałem, że z jednymi się łączył, z innymi nie...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.sty.2008 20:11:14 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25.paź.2006 06:34:40
Posty: 521
Lokalizacja: Poznań
Grześ, jak zauważysz wszcześniej już logowałem to auto wcześniej, ale nie miał odpowiedniej temperatury.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.sty.2008 16:26:47 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.gru.2007 21:01:49
Posty: 21
Lokalizacja: poznań/konin/koło
panowie - dzieki za dotychczasowe pomysly...

zakladajac ze nie jest to kwestia kabelka, to podejrzany jest glownie EGR i ECU - ze wskazaniem na ten drugi...

co o tym myslicie i jakie powinny byc pierwsze kroki naprawcze w tym wypadku

_________________
---------------------------

A6 AVANT 2,5tdi AKE 180KM tiptronic

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.sty.2008 17:49:01 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.gru.2007 21:01:49
Posty: 21
Lokalizacja: poznań/konin/koło
guys, need help here,

any response?

_________________
---------------------------

A6 AVANT 2,5tdi AKE 180KM tiptronic

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.sty.2008 10:01:39 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.gru.2006 22:46:38
Posty: 2773
Lokalizacja: Koszalin Białogard
A kiedy wrzucisz prawidłowo zrobione logi, Xar ?

Jak mamy Ci pomóc, skoro nie dajesz nam szans ? ;)

_________________
A4 1.9 TDi Avant AWX '03 130 PS - dla żonki ;-)
A6 2.5 TDi V6 Avant AFB tiptronic 200 PS / 436 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.sty.2008 11:40:52 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.gru.2007 21:01:49
Posty: 21
Lokalizacja: poznań/konin/koło
no wlasnie mam problemy z wyciagnieciem jakichkolwiek logow.

pytanie czy ktos mial wczesniej podobna sytuacje i co najlepiej bylo by z tematem zrobic

_________________
---------------------------

A6 AVANT 2,5tdi AKE 180KM tiptronic

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.mar.2008 19:45:43 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.gru.2007 21:01:49
Posty: 21
Lokalizacja: poznań/konin/koło
no to zakończe historie gdyby któs miał podobny problem.

walnął sterownik skrzyni biegów - został wymieniony razem ze sprzęgłem i całym servicem tiptronica(wymiana plynow, uszczelek - wszystko).

po remoncie wszystko działa swietnie, Vag nic nie wykrywa...


naprawa w Teomotors - Wysogotowo / Poznań
Koszt 4500 brutto

_________________
---------------------------

A6 AVANT 2,5tdi AKE 180KM tiptronic

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 35 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 65 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: