.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 31.sty.2025 12:48:55

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 16.paź.2006 17:33:34 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.wrz.2006 17:46:54
Posty: 1140
Lokalizacja: Kraków
YYY a ja miałem tak. Cygaro 2.3, jak odkreciłem korek to zgasał, nei zachłysnał sie nic tylko tak jakbym go normlanie stacyjką zgasił. Po kilku tysiacach potem... wypalony 1x1 cm głowicy i uszczelka oczywicie, motor kaput. A zamiatał jak talala!

Teraz coupe tez 2.3. Oba auta 89 rok, mysle ze oba silniki NG, nie patrzyłem na numery i jak odkrece korek to mnie obrzyga olejem, zakaszle ale NIE zgaśnie, pracuje nierównomiernie.

Puzzle mam. Czy pierwszy silnik i jego smierc to zbieg okolicznosci z gasnieciem na otwartym korku?

Patrząc na wypowiedzi normalne jest jak zgaśnie i nie zgaśnie. KOlega jeden mi powiedział ze nie powienen gasnąć..hm..cos w stylu ze sie ROZPRĘŻA, nei wiem o co mu chodziło tak czy inaczej nie wiem nic. Oba motocykle mocne są mimo ze pierwszy miał 350 kkm zrobione, cupeta 215 ale chyba licznik był kręcony bo pozrywane sa plastikowe oczka na wkrety w obudowie licznika, ktoś sie dobierał ale nie umiejetnie;| Nie wazne, to jak z tym korkiem w koncu jest?

pzdr


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 44 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: