.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 04.lut.2025 13:33:49

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 26 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 05.lut.2008 00:58:26 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.lut.2007 15:28:07
Posty: 83
Lokalizacja: Wrocław
Ja wymieniłem olej w lecie bo któregoś razu szarpnęło tak, że aż się wystraszyłem. Od tego czasu zdarza się to tylko mojej żonie. :galy: Ile razy wezmę auto - nigdy nic się nie dzieje. Podobno szarpie wtedy gdy auto przejedzie trochę w korkach. Zawsze przy wciśnięciu gazu przy ok. 50 km/h. Powoli zaczynam być nieufny. :028: Myślę gdzie by tu się udać żeby to sprawdzić.

_________________
Latem drift, zimą Quattro. :-)
Są:
Toyota MR2 SW20
Obrazek
Audi A6 C5 Avant 2.4 Quattro
Niedługo: :-)
Nissan GT-R


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.lut.2008 21:37:17 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.lut.2007 15:28:07
Posty: 83
Lokalizacja: Wrocław
Mój dzisiaj już po VAGowaniu w Sserwisie w Czernicy. Muszę przyznać, że właściciel robi naprawdę dobre wrażenie i wygląda na godnego zaufania. Okazało się, że to raczej nie skrzynia tylko silnikowi brakuje ok. 30% mocy. :galy: . Najlepsze jest to, że sprawdzając przed zakupem osiągi tego silnika z Q i Tipem była bardzo duża różnica w przyśpieszeniu do innych bo aż prawie 2 sekundy. Z założenia nie oczekiwałem więc dużo od tego auta. Okazuje się jednak, że może więcej. Być może gdybym to ja jeździł tym autem a nie moja żona z czasem kapnąłbym się. :okulary2: Pewne jest jednak, że w trakcie VAGowania maksymalny moment nie przekroczył 200kN. Mało tego kąt wtrysków wariował nawet na Neutralu. Wykazało co prawda błędy na którymś z katalizatorów i lambdzie ale przypuszczenia bardziej kierują się na układ paliwowy (pompa, zapaprane wtryskii, zły sygnał z którejś sondy). Przy okazji okazało się, że mam wgrane jakieś stare oprogramowanie jeszcze z Passata. I to w jednej z ostatnich sztuk C5 bo z grudnia 03.
No i trza będzie się umówić i odstawić auto. :(

_________________
Latem drift, zimą Quattro. :-)
Są:
Toyota MR2 SW20
Obrazek
Audi A6 C5 Avant 2.4 Quattro
Niedługo: :-)
Nissan GT-R


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.lut.2008 23:24:42 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
Blinkey mr2 napisał(a):
Przy okazji okazało się, że mam wgrane jakieś stare oprogramowanie jeszcze z Passata.



przepraszam, że co?
przepraszam, oprogramowanie czego?
[ja śnię]

B5 nie miał żadnego z klonów 2.4.

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.lut.2008 00:47:23 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.lut.2007 15:28:07
Posty: 83
Lokalizacja: Wrocław
Z paska. Przypuszczam, że ECU silnika. To stwierdził zaraz po odpaleniu VAGa. Na tej stronie gdzie wyświetlają się wszystkie dane samochodu. :?: Ja też chciałbym mieć bardziej rozjaśniony temat. :| Mam nadzieję, że brak mocy nie wynika z oprogramowania do silnika 2.3 z paska bo tam było tylko 5 garów. :D Znaczy, że jeden u mnie jest za dużo. :D

_________________
Latem drift, zimą Quattro. :-)
Są:
Toyota MR2 SW20
Obrazek
Audi A6 C5 Avant 2.4 Quattro
Niedługo: :-)
Nissan GT-R


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.lut.2008 01:10:04 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
Blinkey mr2 napisał(a):
Z paska. Przypuszczam, że ECU silnika. To stwierdził zaraz po odpaleniu VAGa. Na tej stronie gdzie wyświetlają się wszystkie dane samochodu. :?: Ja też chciałbym mieć bardziej rozjaśniony temat. :| Mam nadzieję, że brak mocy nie wynika z oprogramowania do silnika 2.3 z paska bo tam było tylko 5 garów. :D Znaczy, że jeden u mnie jest za dużo. :D


dla danego typu silnika [o określonym oznaczeniu kodowym i rocznikowym] jest zazwyczaj jedno oprogramowanie, niezależnie od producenta finalnego [VW/Audi/Skoda/Seat].

nr fabryczny ECU [nr katalogowy] oznacza wersję oprogramowania, które w sobie zawiera [które to może być jednak dowolnie zmieniane przez tunerów tak, że nie można będzie tego poznać po niczym innym, aniżeli po parametrach].
dane ECU przypisywane jest do danego typu silnika i rodzaju skrzyni biegów.


z tych to względów to, co usłyszałeś [pomijając już w ogóle Passat'a], było nieprawdą albo niezrozumieniem z Twojej strony.

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.lut.2008 01:35:17 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.lut.2007 15:28:07
Posty: 83
Lokalizacja: Wrocław
Dwa razy dopytywałem się czy chodzi aby napewno o Passata. Dwa razy była twierdząca odpowiedź. A, że nie jestem w tym temacie na tyle sprytny ani poinformowany jak Ty to nie rozwijałem tematu dalej. Jak będę zostawiał samochód za 2 tygodnie to dopytam bo sam jestem zdziwiony. Być może chodzi o oprogramowanie Tipa? To powinno być jednak też dopasowane do jednostki napędowej. Tak mi się wydaje.
Aha. Przypomniało mi się coś w zupełnie innym temacie. Kolega robił sobie ostatnio przegląd grzechotnika A8 4.0 i dostał (chciał czy nie) nowe oprogramowanie do swojej skrzyni. Podobno wymieniają każdemu kto pojawi się z nowym A8 w serwisie bo taki mają prikaz.

_________________
Latem drift, zimą Quattro. :-)
Są:
Toyota MR2 SW20
Obrazek
Audi A6 C5 Avant 2.4 Quattro
Niedługo: :-)
Nissan GT-R


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 26 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 30 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: