.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 05.lut.2025 06:51:14

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 30 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 14.kwi.2008 19:17:23 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.sty.2005 13:44:57
Posty: 2391
Lokalizacja: Milanówek/Warszawa
Auto: 8QB31.8T Coupe 7A automatic
Ja obstawiam na 99% lejące wtryskiwacze.......
Miałem to samo w ciężarówce, doładowanej.....
Wtryski żeby sprawdzić to trzeba je wykręcić, i na specjalnym przyrzadzie sprawdzać, a nie vagovać...
To tak jakby chcieć bezwypadkowość vagiem sprawdzać.... :): :):
Tym bardziej, że kolega na początku pisał, że silnik jest wirusowany.....

_________________
wino, kobiety, śpiew.....
C5 FL AFN 160KM 370NM of spanky Coupe 7A automatic
R5 - rules,


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.kwi.2008 06:45:35 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12008
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
ja bym zasugerował jeszcze jedną przypadłość - przepalona uszczelka pomiędzy cylindrem a kanałem olejowym w głowicy - zdarza się to rzadziej niż pomiędzy kanałem wodnym, ale jest możliwe, wtedy ciśnienie w cylindrze coś tam do kanału olejowego może przepchać... Jeśli nie znajdziesz przyczyny, i tak chyba kiedyś zdejmiesz głowicę.

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.kwi.2008 17:52:11 
Klubowicz

Dołączył(a): 06.sty.2008 23:28:09
Posty: 139
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Witam, taką odpowiedź otrzymałem dzisiaj od Sservis:
Na podstawie podanych przez Pana objawów wnioskujemy, że to nie jest sam
olej tylko paliwo przedostaje się do oleju. Należy przeprowadzić kontrolę
pracy układu wtryskowego i dekompresji w misce olejowej. Na postawienie
pełnej diagnozy potrzeba ok 3 - 4 godzin. Proszę nie lekceważyć tego
problemu ze względu na groźne konsekwencje.
W związku z powyższym mam pytanie: Co to jest dekompresja miski olejowej?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.kwi.2008 18:30:19 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.paź.2005 00:05:45
Posty: 2821
Lokalizacja: Beskid Śląski
Krzysztof1967 napisał(a):
W związku z powyższym mam pytanie: Co to jest dekompresja miski olejowej?


Nic innego jak podciśnienie, równie groźne jak nadciśnienie od zapchanej "odmy". Istnieje i taka możliwość, chociaż dotąd na AKP nie dyskutowana (chyba, że mam słabą pamięć :?: :| ) .

_________________
Obrazek
Z cyklu złotych myśli:: Chipować może każdy ... lecz nie każdy powinien ... .
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.kwi.2008 18:53:51 
Klubowicz

Dołączył(a): 06.sty.2008 23:28:09
Posty: 139
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Piotruś, czym to się objawia. Czy są jakieś zjawiska np. przy odkręceniu korka wlewu oleju ? W poniedziałek "ustawiłem" właściwy poziom oleju, i jak do tej pory jest ok. Jak się coś zmieni to napiszę. Dziękuję wszystkim za pomocne rady. Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.kwi.2008 14:13:52 
Klubowicz

Dołączył(a): 06.sty.2008 23:28:09
Posty: 139
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Dzisiaj zawiozłem samochód do DIESEL SERWIS ADAMCZYK Piekary Śląskie ul Stalowa 7 (na marginesie) bardzo miły kierownik warsztatu.Po wymontowaniu wtryskiwaczy okazało się że 4 z nich leją (koszt jednej końcówki wtryskiwacza "bagatela" 240 zł.) Mechanik stwierdził że "może"
to być powód podnoszenia się stanu oleju w silniku. Mam nadzieję że ma rację . Końcówki są zamówione jutro samochód ma być gotowy. Czeka mnie jeszcze wymiana oleju w silniku. Jeszcze raz bardzo dziękuję za okazaną mi pomoc w diagnozie. Jeśli dalej (Fuck) będzie coś nie tak z olejem to na pewno o tym napiszę. :) Pozdrawiam Krzysiek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.kwi.2008 14:21:12 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12008
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
a więc jednak wtryskiwacze. No nic, miejmy nadzieję, że to same końcówki a nie całe iglice.

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.kwi.2008 19:12:30 
Klubowicz

Dołączył(a): 06.sty.2008 23:28:09
Posty: 139
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Dzisiaj wymienili mi końcówki (nazywają to sety) wtryskiwaczy (ktoś z obsługi się pierd.... i zamiast 4 dali 6) Na szczęście mój handlowy umysł pozwolił mi wytargować cenę za 4 szt. Silnik pracuje dużooo ciszej, w piątek jadę na wymianę oleju. Zobaczymy jaki będzie efekt finalny.Mam nadzieję że poziom oleju przestanie się podnosić. O efektach poinformuję za jakiś czas. Pozdrawiam Krzysiek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.maja.2008 01:29:59 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.mar.2006 13:34:01
Posty: 300
Lokalizacja: Słupsk- Irlandia
No i jak tam? Olejek w normie..

_________________
2001 Allroad 2.5 Tdi 180 AKE 134tys. mil - było
2007 A6 Avant 2.0 Tdi 140 BRE 112tys. mil - jest


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.maja.2008 16:49:00 
Klubowicz

Dołączył(a): 06.sty.2008 23:28:09
Posty: 139
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Ława napisał(a):
No i jak tam? Olejek w normie..

Jak na razie jest ok, i niech już tak pozostanie.

Minęły 4 miesiące i jest ok, czyli jednak były to lejące wtryskiwacze. Jednym słowem Piotruś i myszon90 mieli rację.:d


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 30 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 27 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: