.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 10.lut.2025 21:33:35

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 27 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 29.maja.2008 07:09:06 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 22:57:31
Posty: 8869
Lokalizacja: Otwock
Auto: Renata
kierownik.szatni napisał(a):
Passat tez 1Z więc chyba wyda?

Tak czy owak podsumowujac: wymienie filtr, obadam dolot od IC az do turbo, potem N75 jak nie od passka to zakupie nowy i bedziemy patrzec co bedzie.


bedzie ...

to sie nazywa profesjonalne podejscie do tematu .... :peace:

czekamy na wyniki ....

_________________
1.9 DCI :D by edc-tuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.maja.2008 23:00:50 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.wrz.2007 23:02:17
Posty: 14
Lokalizacja: Złotoryja
Bilans dnia i moich poczynań:

1. Rozebrałem N75 okazało się, że jest pęknięta sprężynka. Wymieniłem na inną z długopisu i przeładowanie na całej linii co mi zaowocowało błędem:

00575 - Intake Manifold Pressure
17-10 - Control Difference - Intermittent

Myśle sobie dobra, wsadze starą sprężynkę tylko ją rozciągnę. Wszstko wróciło do takiego samego stanu jak poprzednio czyli brak przeladowania ale w grupie 10 1670mBarów.

2. Założyłem N75 od passka 1Z. Wcześniej paska zlogowałem --> Grupa 010 1980 - 1990mBarów. Ja sie tam nie znam ale lepiej niz u mnie wiec mysle zakladam. Założyłem i co? Log grupy 010 a tam znowu 1670mBar. Czyli wniosek z tego taki że n75 jeden jak i drugi są OK.

3. Zbadany dolot, każda gumowa złączka - kompletnie nic.

4. Filtr powietrza nowy z foty firmy mann (nie wiem czy ma to znaczenie, jaki jest to pisze).

Zmian zadnych. Jakieś pomysły? Zastanawia mnie ta sztanga. Może by ją poregulować co by zawór upuszczał później? Co Wy na to? Pzdr

Logi:

N75 z nowa sprężynką:

www.pomylek.neostrada.pl/audi/przeladowana.JPG

N75 ze starą ale rozciągniętą sprężynką:

www.pomylek.neostrada.pl/audi/naprawiony.JPG

N75 z passka - sprawny 100%

www.pomylek.neostrada.pl/audi/zpasska.JPG

_________________
Audi A4, 1.9TDI 1Z


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.maja.2008 08:07:46 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.lis.2006 09:18:37
Posty: 8134
Lokalizacja: W-wa/Końskie
Auto: Audi S4
Powinno pomoc :

http://www.a4-klub.pl/smf/b5_1z_doprowa ... 627.0.html

Pozdrawiam

_________________
Diagnostyka czyni cuda
"The force is with you young Skywalker but you are not a Jedi yet."

S4 B5 Avant quattro ..AGB.. szybka czarnulka

Była : B5 Avant quattro ..APU..
Była : B3 Limo ..SB..
Była : C4 TDi Avant quattro ..AEL..
Była : B5 TDi Avant quattro ..AFN..
Była : B3 Limo ..SF..
Była : B5 TDi Avant ..AFN..
Była : B5 TDi Limo ..AFN..
Była : B4 TDi Avant ..1Z..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.maja.2008 12:33:11 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.wrz.2007 23:02:17
Posty: 14
Lokalizacja: Złotoryja
Dobra a teraz co następuje:

1. Nowy N75 z serwisu z audi z niemiec
2. Drugi zaworek, nie znam sybolu, przykręcony na rurze od IC - wyczyszczony
3. Na sztandze była poluzowana nakrętka kontrująca - sztanga ustawiona na znaki według żóltej farby co to była na niej.

A tak po tym wszytkim tak wyglądają logi:

Obrazek
Obrazek

_________________
Audi A4, 1.9TDI 1Z


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.maja.2008 13:11:34 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.lis.2006 09:18:37
Posty: 8134
Lokalizacja: W-wa/Końskie
Auto: Audi S4
Cisnienie w turbinie - OK. :peace:
LMM - lekko slabnie w gorrnych partiach obrotów ale smiem twierdzic, iż nie na tyle zeby obcicnac dawke.
Zamiesc jeszcze 008 dyn dla pewnosci.

przemik napisał(a):
Identyczny log bedzie przy niedomknietym zaworze upustowym....



Jednak mialem racje z ta sztangą. :):

Pozdr

_________________
Diagnostyka czyni cuda
"The force is with you young Skywalker but you are not a Jedi yet."

S4 B5 Avant quattro ..AGB.. szybka czarnulka

Była : B5 Avant quattro ..APU..
Była : B3 Limo ..SB..
Była : C4 TDi Avant quattro ..AEL..
Była : B5 TDi Avant quattro ..AFN..
Była : B3 Limo ..SF..
Była : B5 TDi Avant ..AFN..
Była : B5 TDi Limo ..AFN..
Była : B4 TDi Avant ..1Z..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.maja.2008 14:33:13 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.lut.2007 19:24:44
Posty: 1674
Lokalizacja: białystok
Wydaje mi się że wszystko zależy od tego jak bardzo sztanga była przestawiona, jak troszkę to zawór sie za wcześnie otwierał jak dużo to rzeczywiście mógł być uchylony non stop

W każdym razie dobrze że dobrze ;) Przemik gratki ;P

_________________
80 B4 TDI 1Z+wtryski AHF+sterownik 16 bit+hybryda+soft powered by ZAPRZAL
100 C4 2.8 AAH QUATTRO - Akcja Reanimacja - ACK swap in progress
2.8 AAH NA CZĘŚCI

http://www.youtube.com/watch?v=v9InKS65Auw

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.maja.2008 21:05:01 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.wrz.2007 23:02:17
Posty: 14
Lokalizacja: Złotoryja
Cytuj:
wszystko zależy od tego jak bardzo sztanga była przestawiona


Jak dla mnie to dużo - 5 pełnych obrotów. Tak czy owak auto lata jak złe. Dzięki wszystkim za pomoc i oszczędzenie nerwów i pieniędzy (w przypadku korzystania z druciarskiego warsztatu).

_________________
Audi A4, 1.9TDI 1Z


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 27 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 25 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: