Cytuj:
pierwsza sprawa "wogóle" - w ogóle
Wiem, literówka - serio
Cytuj:
A druga sprawa, wiesz w ogole cos o silniku 2.5 V6 jezdziles? Dobrze prowadzony V6 TDi przeleci 500-700tkm bez pierdnięcia. Ale czemu jest taka opinia i fobia przed 2,5 bo sprowadzaja druciaki te najgorsze scierwo z kraii UE i mechanicy i uzytkownicy dochodza dopiero w czym tkwil blad.
Jeździłem, moim zdaniem nie jedzie, klekocze (jak każdy diesel) i fakt wiekszość awarii wynika (jak zawsze) ze złego traktowania. Tyle że 2,5 TDI od złego traktowania klęka a np. 2,6 V6 benzyna nie... (no może chodzi mi o to że spooooro więcej zniesie). 2,5 TDI za szybko pada nawet od dość niewielkich zaniedbań.
Co do kosztów, wiadomo moje V8 nie jest tanie ale....
2,5TDI rozrząd = 2x tyle co w V8 4,2 lekko licząc
1,9 TDI PD - tani dopuki coś z PD-kami się nie stanie
Ale od razu też V8 tani dopuki nie trzeba będzie go remontować (sam napisałeś), ale V8 śmiem tweirdzić jest trwalszy niż TDI V6, poza tym nie lubię juz diesli (miałem jednego i starczy), a jak czytam o nowych dieslach to się boję.... serio.
Cytuj:
MorgothV8 szczerze piszac to masz 4,2 ile przebiegu?
331000 km - to znowu nie aż tak mało, silnik sprawdzany przy wymianie rozrządu (ciśnienie oleju i ciśnienie na cylindrach) i wyszło jak ledwo dotarty... możesz nie wierzyć - sam się dziwiłem
Cytuj:
Dojedziesz tyh kilometrow ze jak Ci otworza te 8 cylindrow zostawisz nie male kwoty.
Zapewne nie będzie to tanie, ale jak widzę użytkownicy diesli otwierają 6 cylindrów sporo wcześniej niż moje 330 kkm, i grubą kasę za wałki wpychają - niestety, u mnie co prawda też jest to możliwe (kto wie), ale nie czytałem na AKP o
żadnym poważnym problemie z V8, co najwyżej lekkie rzeczy (powiedziałbym normalne i przypadkowe, żadna userka nie jest jakoś typowa dla 4,2 i droga)
BTW:
Cytuj:
tyh
tych 
Cytuj:
Jesli ciebie wynosi roczny koszt auta 20000t pln.
No tak, 20000 z czego 10000 to dzwon i naprawa, a pozostałem 10000 to paliwo + naprawy/wymiany typowe świeżo po zakupie czyli rozrząd, olej w ASB, olej w silniku, hamulce itp.
Cytuj:
To po 2 latach kupil bym 2,7 bT na mtm, ktory wciaga 1 rura V8.
Zgadzam się, wciąga bez problemu V8, ale to nie mój typ auta.... bardzo lubię 2,7BiT (mój drugi ulubiony silnik) - jednak wolę N/A - tak moja zachcianka, chociaż kto wie może 2,7 też kiedyś..... w każdym razie na razie A8 spełnia 100% moich oczekiwań i na dłuuuuuuuugo zostaje u mnie... Tylko lać benzynę i Mobila 5w50 i do przodu

Cytuj:
Odpisuje tylko na to jak napisales ze PD ma horendalne ceny eksploatacji serwisu
Jasne, masz rację, ja mówię że koszt serwisu PD jest drogi w porównaniu do 1.9 TDI VP, wiadomo że mój V8 może być droższy ale to (sorki za wyrażenie) inna klasa silnika, o dziwo sam silnik jak na razie nie generuje
żadnych kosztów (nie liczę normalnych rzeczy jak olej, rozrząd)
Pozdrawiam serdecznie, ot mamy po prostu inne zdania, ale liczy się merytoryczna dyskusja...
Cytuj:
Ale szanuje Twoj wybor nie lubisz diesli ok.
podobnie jak ja Twój, nie lubisz benzyniaków ok
