Spoko, kabelek wiem jak wygląda tylko nie wiem dokładnie gdzie jest ECU i jak najprościej się do niego dobrać (czytaj: najmniej się narobić
![Smile :-)](./images/smilies/icon_smile.gif)
)
zaworoowa napisał(a):
Dzisiaj dostałem pierścień, wymieniłem i wszystko bangla n Błędy czujników znikły i jest oki. Został mi jeszcze do wymiany w silniku kompletny rozrząd, pasek alternatora i uszczelki pod pokrywami zaworów, bo ciekną. Mam nadzieję uporać się z tym wszystkim w tym tygodniu. Masz jeszcze pytanko. Słyszałem różne opinie o pracy instalki sekwencyjnej LPG w tym silniku, niestety raczej negatywne n chciałbym spytać kogoś kto ma taki silnik z sekwencją, jak to się sprawuje i czy jest się czego obawiać jeśli chodzi o gaz....
Co do sekwencji ja mam na Stag300 ( o którym mój nowy gazownik powiedział że nie jest najlepszą opcją) ale mam już tego wirusa jakieś pół roku i nie narzekam (szczególnie jak widzę benzynę po prawie 5 zeta
![Smile :-)](./images/smilies/icon_smile.gif)
)
Póki co zrobiłem na gazie 15kkm i tylko filterek wymieniałem. Reszta działa super. Starty mocy nie czuć szczególnie (a może już za długo na gazie jeżdżę i za rzadko na benzynę przełączam
![Very Happy :D](./images/smilies/002.gif)
) a spalanie na poziomie 12-13l/100km trasa i do woli po mieście
![Very Happy :D](./images/smilies/002.gif)
czyli pomiędzy 15-20l/100km. Generalnie co kto lubi. Jedyne co mnie wkurcza to bajzel pod maską czyli rurki, przewody duperele.... ciężko czasem się za coś zabrać (kłopoty z dostępem)