lolek27 napisał(a):
Możesz też sprawdzić pompę, a raczej jej skuteczność, powinna podawać coś około 4 bar, po przyjściu rano do samochodu przekręć kluczykiem, tak żeby pompa tylko zakręciła, wyłącz zpłon i rozkręć delikatnie przewód paliwowy dochodzący ze zbiornika do filtra paliwa, powinno ostro sikać paliwem, możesz to połączenie nakryć szmatą, żeby Cie nie oblało benzyną, Do sprawdzenia jest również zawór zwrotny ciśnienia paliwa na listwie wtryskowej.
kolego powtarzam, że u mnie na zapłonie pompa nie pracuje, w tym modelu Audi zrezygnowało już z dopompowywania na zapłonie
![Neutral :|](./images/smilies/icon_neutral.gif)
ale sprawdzić zawsze można....
EDIT: chyba jednak diagnoza z odpowietrzeniem to nie wszystko
![Neutral :|](./images/smilies/icon_neutral.gif)
Obserwuję auto non stop i owszem zapala za pierwszym razem. Ale przy porannym rozruchu nadal się krztusi i po jakimś czasie wskakuje na prawidłowe obroty. Wydaję mi się, że polepszyło się po wlaniu formuły do czyszczenia wtrysków. Więc może tu dalej szukać przyczyny? Może dno zbiornika paliwa jest zasyfione i stąd te problemy? Sam już nie wiem czego się czepić
EDIT 2: teraz mogę z całą pewnością wykluczyć odpowietrzenie zbiornika. Wczoraj auto zapaliło po staremu przy otwartym korku wlewu paliwa. Zatankowałem Pb98 (jak zwykle) i dolałem resztkę formuły czyszczącej która mi została. Wieczorem z kolegą KorNoLio VAG-owaliśmy silnik i wyskoczył nowy błąd (jak możesz Kornel to wklej dokładną treść) - 1088 przekroczona wartość składu mieszanki czy coś takiego, ale pomyślałem, że to może od tego co dolałem. Oczywiście błąd dał się skasować. Silnik chodzi równiótko, dobrze przyspiesza, ma jeszcze trochę mocy
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
porównywaliśmy ze zdrowym AAH lżejszym o prawie 200kg Kornela i mój ACK nie dawał sobie w kaszę dmuchać
![n :):](./images/smilies/052.gif)
Co do rozruchu, to zauważyłem że czasami jak uruchamiam na ciepłym, to wskoczy na 700obr. po 1-2 sekundach obroty podskoczą na 1200 i z powrotem opadają na 750, tak jakby w początkowej fazie brakowało mu paliwa. Może po prostu mam dorobić sam dopompowywanie na zapłonie
![Neutral :|](./images/smilies/icon_neutral.gif)
Podpowiedzcie coś, bo dla mnie to niełatwy temat...