ADAM 12 napisał(a):
Baskecior napisał(a):
ADAM 12 napisał(a):
klusek napisał(a):
Ale juz na 100% jestem pewien ze w vmax będzie nieznacznie ale większy na korzyść oski a tego te dane nie obejmują
Po czym wnosisz ? Skoro moc aut jest identyczna a przełożenia skrzyni mają niewielkie różnice to oczywiste jest że V-max dla obu będzie identyczny.
Różnica jest taka że quattro zużyje więcej paliwa aby pokonać opory toczenia aby uzyskać taką samą prędkosć.
Adam, skąd quattro weźmie więcej paliwa ?
Tak czy siak niestety ośka odjedzie przy v-max`ie ... testowane i niestety przegrane
Za to start i jazda w ciężkich warunkach ... nie muszę chyba kończyć
Myśle że w dobrych testach przy odpowiednich warunkach miał bym sporo racji.
Na identycznym odcinku quattro spali wiecj od oski ze względu naopór tylnego napędu.
Analogicznie dzieje się w terenówkach w których często usuwane są półosie przedniego napędu w celu zmniejszenia konsumpcji wachy
Zgadza się, ale odpowiedz proszę na pytanie skąd quattro weźmie więcej wachy przy v-max ...
Druga sprawa: opory toczenia to jedno, ale większa masa to dwa.
Plusy to lepiej rozłożona masa i jednocześnie kręcące się minimum 2 koła zamiast jednego (skręt w lewo lub prawo przy dynamicznym starcie.) Plusów jest cała masa , więc wybór jest oczywisty.