.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 07.lut.2025 03:58:28

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 27 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 21.mar.2009 16:59:40 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
obawiam się, że jest wprost odwrotnie.
wkleję faktury.

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Ostatnio edytowano 21.mar.2009 19:19:11 przez meszrum, łącznie edytowano 3 razy

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.mar.2009 17:11:34 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.lis.2007 12:34:27
Posty: 1902
Lokalizacja: Wroclaw
Witam,
jezeli ktos ma za duzy stan (po wymianie) to stosunkwo prosto mozna sciagnac jego nadmiat uzywajac kawalka wezyka "typu akwaryjnego".
Obrazek
Wlasnie u mnie sie "saczy": oddalem na wymiane oleju, wlali okolo 4,7L (AFB 2.5V6tdi) i na zimnym pozniej jak sprawdzilem byl ponad max. Nie mam pojecia czy korkiem czy odsysarka stary olej spuszczali
Edit>>>>
zejscie ponizej maxx (zakladam, ze "max ale w normie" to poczatek gornego plastiku na bagnecie) to upust okolo 0.3-04L. Oznacza to, ze wymiana = 4.4L (albo slabo dokladnie spuszcali stary olej
@Meszrum!!! 6L???? Moze Ty masz jakiegos amerykasniego V6tdi???? :)
<<<<

Pomijajc jakies znaczaco za wysokie stany oleju (typu za duzo over 2L) to nie wiem co moze zlego zrobic np 2cm ponad max? Cisnienie w skrzyni korbowej zalezy od szczelnosci kompresji i odmy (nie wiem skad te problemy z panewkami czy uszczelniaczami walka??? mialyby sie wziac)
Pozdrawiam,
Przemek

_________________
TDI VP, PD: Analizujemy Logi - przepływomierz
TDI VP:Analizujemy Logi TDI - kąt wtrysku


Ostatnio edytowano 21.mar.2009 19:31:13 przez przemekk74, łącznie edytowano 2 razy

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.mar.2009 19:18:44 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
Piotruś napisał(a):

(...)
Nie, dziękuję . Chcialem pokazać coś zupełnie innego i jak sądzę - cel osiągnąłem nawet bez komentarza ... .
EOT

(...)




pokazałeś coś zupełnie innego.

oto VATowska '04 z ASO:
Obrazek

a oto VATowska '05 z Q:
Obrazek



[+]
pozdrowienia dla lekarza, któremu całe AKP kibicuje w ogarnięciu furii nienawiści i opętania [demonicznego? :): ].

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.mar.2009 08:35:50 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.gru.2007 00:36:16
Posty: 13
Lokalizacja: Zachodniopomorskie/Clonmel
Sprawdzeniu układu dolotu pokazało że jest tam więcej oleju niż powinno być co znaczyłoby że łożysko wyrobione :/ Mam to szczęście że będąc w Polsce rok temu profilaktycznie kupiłem nowe czując że taka sytuacja prędzej czy później nastąpi. W przyszłym tygodniu stawiam na warsztat na wymianę i czyszczenie układu. Odessałem też nadmiar oleju ale w takiej sytuacji zbyt mało czasu będzie żeby zaobserwować jakąś różnicę.

Jakieś wskazówki co do wymiany turbo? Czy trzeba je ustawić/wyregulować? Podejrzewam że mechanik to wie ale tak z czystej ciekawości pytam ludzi którzy przerabiali temat wiele razy :) Może warto zwrócić na coś uwagę?

_________________
A6 '02 1.9TDI AWX


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.mar.2009 13:37:53 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.maja.2007 12:00:48
Posty: 1583
Lokalizacja: Konstancin jeziorna
Auto: Toyota 3ZR-FAE
6.5 L porządnie wymienili olej, kto tam patrzy ile zostalo, lali ile trzeba ;)


Grzesiek, co do T to musi to zrobić kompetentny czlowiek. Od tego bym zacząl jako rade gówną, aby dmuchała dobrze jak i grala z reszta.
Nie wiem co masz w planach regenerowane swoje, czy jakies juz kupiles. to:

- nie kupuj T u czlowieka X i zalkadaj u czlowieka Y.
- regeneruj, mozesz wazne zeby chlopak mial wywazarke laserowa zrobil jak trzeba.
- uszczelnil, zbadal dokladnie jej prace po swojej robocie i zrobil ewent korekty...
- dal gwarancje na iles km, wrazie ;)

Tyle, po wymianie i przejechaniu ok 2tkm proponowal ym dla swietego spokoju zrobic logi T, czy wszystko po staremu.

pozdrawiam.

_________________
Forester MY15 2.0 XT
Mk5 1.9 BKC+++


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.mar.2009 00:57:00 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.gru.2007 00:36:16
Posty: 13
Lokalizacja: Zachodniopomorskie/Clonmel
Kupiłem nowe T Garett z gwarancją na rok od człowieka który zajmuje się sprzedażą turbosprężarek w Polsce. Sprzedaje też na Allegro, jego nick to TurboBogdan czy jakoś podobnie. Zakładać będzie mi mój mechanik na wyspie. Jest to starszy człowiek który ma własny warsztat. Wszystko robi sam i jeszcze nigdy (no poza lekko przelanym olejem ostatnio co zresztą naprawił od razu jak tylko do niego przyjechałem) do niczego nie miałem zastrzeżeń. Co prawda nie robi komputerowej diagnostyki (chociaż pewnie gdybym poprosił na pewno pojechałby do dilera lub kogoś kogo dobrze zna i się tym zajmuje i zrobił to taniej niż gdybym tam pojechał sam) ale jest bardzo dokładny i robi jak "dla siebie". Zanim zaczął prowadzić swój warsztat (chyba już na emeryturze) pracował przez ileś tam lat w serwisie Toyoty. Poza tym jest pasjonatem samochodów z czasów zaraz po II wojnie światowej. Jeden już kompletnie odrestaurował (zajęło mu to około 4 lata) i zabiera się za drugi. Druga zaletą jest to że mogę do niego podjechać z własnymi częściami i nie ma z tym problemu a inni jednak nie chcą robić jak części z innego źródła. Mi to pasuje bardziej bo większość części zamawiam z polski dużo taniej niż na miejscu nawet wliczając przesyłkę.

A tak przy okazji wie ktoś może ile litrów oleju wchodzi do skrzyni biegów w AWX'ie? Skrzynia 5-tka.

_________________
A6 '02 1.9TDI AWX


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.kwi.2009 02:49:11 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.gru.2007 00:36:16
Posty: 13
Lokalizacja: Zachodniopomorskie/Clonmel
Nowe turbo założone, układ dolotu i czujniki wyczyszczone + uszczelka na rurze między intercoolerem a EGR bo ciekł tam olej. Nic nie kopci, autko lata. Stara turbina puszczała dużo oleju jak się okazało a łożysko miało już spory luz więc w samą porę.

Mimo wszystko postaram się jak najszybciej zrobić logi i podesłać.

Jeszcze raz dzięki za pomoc!

_________________
A6 '02 1.9TDI AWX


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 27 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 32 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: