.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 07.lut.2025 10:52:47

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 29 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł: szczegóły
PostNapisane: 10.cze.2009 20:31:40 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 03.wrz.2008 14:29:37
Posty: 17
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
wiec tak wszystko zrobione i powymieniane wg schematu.

Wszystko jest cacy jedynnie na regulator ciśnienia podawane jest dość wysokie napięcie, za wysokie. Problem w tym że niemcy nie podaja napięcia tylko prąd jaki powinen być na tym regulatorze, a że silnik gaśnie zaraz po uruchomieniu nie da sie tego zmierzyć.

Podejżeny jest komputer (sugestia mojego mechanika) ponoć tego napiecia tam nie da się regulować, ale on je podaje. Co ciekawe po resecie kompa silnik chwile pracował poczym problemy zaczęły sie na nowo, czyli pracuje przy odłączonym regulatorze a gaśnie jak się podłączy. Kolejne resety kompa już nie dały takiego efektu, tylko pierwszy reset.

Pytanie czy to napewno komputer czy może komuś coś jednak świta?

_________________
Audi cabrio 2.3E '92
BMW E36 Compact 316i 96'


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.cze.2009 11:40:31 
Użytkownik

Dołączył(a): 17.lut.2008 22:02:25
Posty: 497
Lokalizacja: Gdańsk
Bardzo często sa uszkodzone. Do wymiany.....

_________________
Audi 100 QUATTRO C3 2.3NF ( BYŁO )
Audi V8 D11 4.2 ( BYŁO )

Audi Coupe QUATTRO B2 2.2 10V
Audi 200 2.2 20V Turbo Quattro Avant
Audi 200 2.1 10V Turbo Quattro


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: może... ?
PostNapisane: 11.cze.2009 13:02:20 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 03.wrz.2008 14:29:37
Posty: 17
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Moze ktoś ma na zbyciu kompa do mojej fury to jest wersja z podwójnym 30pinowym złączem

_________________
Audi cabrio 2.3E '92
BMW E36 Compact 316i 96'


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.cze.2009 13:04:22 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.mar.2007 10:01:15
Posty: 6217
Lokalizacja: Mogilno
Auto: 100/C4 2.0 16V ACE, D2 FL 3.7Q 40V AQG
Simon_pg0 napisał(a):
Bardzo często sa uszkodzone. Do wymiany.....


dokładnie, kolega też wymieniał, objawy=> problemy z rozruchem


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: szczegóły
PostNapisane: 12.cze.2009 14:29:09 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.lis.2006 13:27:37
Posty: 2158
Lokalizacja: k/Łukowa
ZiemoOne napisał(a):
Wszystko jest cacy jedynnie na regulator ciśnienia podawane jest dość wysokie napięcie, za wysokie. Problem w tym że niemcy nie podaja napięcia tylko prąd jaki powinen być na tym regulatorze, a że silnik gaśnie zaraz po uruchomieniu nie da sie tego zmierzyć.


Jak nie podają jak podają, napięcie ze sterownika na regulator powinno dochodzić między 4.5 a 5.0 V.

Rezystancja nastawnika powinna wynosić 17.5 -21.5 omów.

Natężenie prądu idącego na nastawnik od 0 do 5 mA, ale to już zależy od składu mieszanki.

_________________
Obrazek
Star 1142- 150KM- 410Nm
Audi 80 B4 2.0 ABT- 90KM- 148Nm
Audi 100 C4 2.8 AAH Quattro- 174KM- 245Nm

W sumie 414KM i 803Nm szkoda, że nie pod jedną maską :):


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: napięcie
PostNapisane: 14.cze.2009 09:36:57 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 03.wrz.2008 14:29:37
Posty: 17
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
no właśnie a napięcie jest około 11,5V Można je jakoś regulować?!

_________________
Audi cabrio 2.3E '92
BMW E36 Compact 316i 96'


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: napięcie
PostNapisane: 14.cze.2009 13:03:25 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.lis.2006 13:27:37
Posty: 2158
Lokalizacja: k/Łukowa
ZiemoOne napisał(a):
no właśnie a napięcie jest około 11,5V Można je jakoś regulować?!


Za to raczej odpowiada już sterownik, jak masz jakieś 2.3 to podmień sterownik i zobacz co się będzie działo.

_________________
Obrazek
Star 1142- 150KM- 410Nm
Audi 80 B4 2.0 ABT- 90KM- 148Nm
Audi 100 C4 2.8 AAH Quattro- 174KM- 245Nm

W sumie 414KM i 803Nm szkoda, że nie pod jedną maską :):


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.cze.2009 21:51:33 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 03.wrz.2008 14:29:37
Posty: 17
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Sterownik przyjeżdża we wtorek więc zobaczymy, a i ponoc ta wskazówka co szlała na licniku obrotów też przez to za wysokie napięcie.

_________________
Audi cabrio 2.3E '92
BMW E36 Compact 316i 96'


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: niestety część nie dotarła
PostNapisane: 19.cze.2009 06:27:54 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 03.wrz.2008 14:29:37
Posty: 17
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
potrzebuję takiego komputera starującego z 30 pinowym podłączeniem, jak ktoś ma to dawajcie znać na PW

Napięcie regulator dostaje 12V a powinien 5V poza komputerem reszta sprawdzona i jest ok, innych pomysłów brak zarówno u mnie jak i na tym forum, wiec musze zmienic komputer tylko go nie moge dostac narazie.

_________________
Audi cabrio 2.3E '92
BMW E36 Compact 316i 96'


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 29 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 42 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: